Full tankra a válaszom, pl Shyvana és Garen.
Náluk a fő sebző skill ad-ből tápol.
Full tankon nem sebzelnek akkorát, de a védelmük miatt tovább életben maradnak, és összességében többet sebeznek, mintha csak full ad-re lennének osztva.
Másik pl. Volt hogy full tank Leonával röhögve vertem szét a topos Fiorát 1v1-ben.
Meg topos tanknaknak ott van a sunfire. (oké nerfelték, de akkor is)
A másik dolog ami talán méginkább megadja a választ, hogy örliben még nincs akkora item bónusza skilleken.
S ha örli mid között kirakod a sunfirát, akkor ugye az egy elég jó védelem, ráadásul sebez is. Egy AD-s meg csak sebzésre épít.
Full Damage topos?
Fiora?
Hidra
Sárga Cipő
Infy -----------------> Ha normálisan játszottál, itt már veszélyes vagy
Fantom----------------> az E-vel együtt már kimaxoltad az attackspeedet
Ghostblade------------> csak kiegészítés. (armorpen, cdr, crit, ad)
LW---------------> hogy dögöljön a tank is. (persze ide akár mehet egy angyalka is a védelemért)
Ezzel irdatlan dps-t tudsz osztani, ráadásul ultyzás közben sebezhetetlen is vagy
Szóval a megfelelő karakterrel, mindkét véglet működik.
Full AD Shyvana
Mire is emlékszem?
Hidra
Spuri cipő
Fantom
Infy
Infy
Suunfire (jó ez tankos, szal ide jöhet akár egy Vérszopó is)
Terror.
Ezzel csináltam azt, hogy sárkány alakban két tornyon is keresztül üldöztem az ellenfelet, és már majdnem a respawnálvolt, mikor megöltem.
Az oké, hogy végül én is meghaltam, de azért képzelheted, az ellenfelet, mennyire érezte magát esélyesnek.
?
S erről jut eszembe, ugye a W-jén csak az alap sebzést nerfelték, az AD bónuszt azt nem?
-----------
Jó ez a ranked. Megvan a második győzelem is, így 2:2 az állás
-----------------
Shyvana és garen rész kicsit érthetőbben. (tegnap este volt ma hajnal)
full AD és full tank közti különbség.
Tank esetében a sebzésed a felére, vagy max a harmadára csökken, viszont a védelmed a hatszorosára növekszik
----------------------------------
Tudjátok mi az ami Janna esetében nagyon de nagyon kevés?
Az attack speedje. Ha annyi lenne neki, mint pl Oriannának, akkor gyakorlatilag egy brutális adc lenne.
Persze így is lehet jó dps-re gyúrni, méghozzá a következő módon:
Runaan hurrikán
Statikk
Fantom
Infy
Vérszopó
BotRK /ide jöhetne még mondjuk a Zephyr (több attack speed), vagy a Trinity (több sebzés), ileltve mindketőnél movement speed bónusz.
A passzívből és az E-ből annyi movementet kap, hogy így is simán lefut egy cipős adc-t.
A build, mint látható igen csak az attack speedre épít annak hiánya miatt. A kieső sebzést pótolja az E. (+50AD)
Végeredményben ezzel sikerült elérnem kb 1800-2000DPS-t
---
Az az S4-.es buff, miszerint az E-je az AP 10%-ának megfelelő AD buffot ad, agyszerűen tényleg nagyon erő.
S emiatt pl elkezdtem gondolkodni, hogy Sona Q-ján miért nincs ilyen?
Tudom Janna E-je csak egy valakire, és csak 5 másodpercig, míg sona Q-ja mindenkire és folyamatosan.
persze 150 illetve 40 között így is nagy a különbség, nem beszélve, hogy Janna E-je még egy kb 800-as pajzsot is ad.
Szóval lehetne Sona Q-ján is effajta bónusz. pl az pl az AD része a saját AD-d 5%-ának megfelelő AD bónuszt kapna, az AP-d pedig ugyan így 5%-nak megelelő bónuszt kapna)
Meg lehetne ugyan ez a W-jén is, hogy pl hozzáadná a az armorod és a resisted 10%-át, mert valljuk be lét gémben az a 10 bónusz nem sok.
Habár az is igaz, hogy Sona így is erős.