index cikre:
10 facepalm+bazmeg per görgetés.
---
Nekünk majd a marketingesek megmondják, hogy mi a kultúránk nevezetű kultúránk van.
Ha már marketing és kultúra, akkor karácsony, és persze az adománygyűjtés.
Vagyis annak pofátlan módja.
Oké, hogy néha pl a danon egy pohár joghur árából 2 forintot jótékonyságra szán, ami miatt te több joghurtot veszel, és emiatt a vállalatnak több búnusz bevétele van, mint amennyit a rászorulóknak ad.
Amit viszont a teszkóban megy.
Kint vannak a szoci munkások a boltban, illetve a hangos bemondóban rendszeresen elhangzik, hogy gondoljunk a nélkülözőkre (általában gyerekek) és vásároljunk egyel-vagy néhánnyal több tartós élelmiszert, amit adjunk le aszocisoknál, ok
eljuttatják? azokhoz akiknek szüksége van rá.
Szóval kúrvára jó szívem van és egye fene adományozok.
De.
Azzal, hogy te a dományozól, plusz költséged van. Oké jótékonyság, hát rendben van. De abból, hogy te jótékonykodsz, a teszkónak van plusz bevétele. S tippem szerint nem is kicsi.
S igen annyira pofádba nyomják ez egészet, hogy érezd maga szardarabnak, ha mégsem adsz semmit.
Aztán merd a kasszánál azt mondani, hogy nem adsz 250Ft-ot a valamilyen gyerekek számára.
Szóval az átlagembert értelmileg megzsarolják/manipulálják, hogy rávegyék az adakozásra, miközben a teszkó nem kis plusz bevételre tesz szert, ráadásul pofátlanul mekkora jó arcnak van beállítva, mert ő jótékonykodik.