Van a munkahelyem előterében egy tv. Néhányan panaszkodnak, hogy a spektrumon van, csak nem tudják átállítani, mert nem megy a tv-n található gombokkal. Én állítottam át erre még 3 hónapja, mert egy igénytelen zenei csatornán volt. Az átállításhoz fel kéne állni egy székre és a tv melletti polcon egy gépen átállítani. De ezt nem tudják megtenni az emberek. Erre van állítva és kész. Nem szólok, mert tudom, hogy igénytelen zenei csatornára tennék. De vicces ez a hozzáállás.Továbbra is Kádár korában élünk.
Ez zseniális, ebből írok egy tanmesét.
Onnan ered ez a kisember hozzáállás, hogy amit adnak el kell fogadnom. Amerikában sztem tuti reklamálnának vhol.
Szerintem is el kell fogadni, vagy meg kell tanulni változtatni saját magad. A reklamáló emberek a legszánalmasabbak.
Igazából neked kéne segíteni, azzal, hogy megszánod a nyomorultakat, és megtanítod őket a TV rendkívül bonyolult működésére, és nem a kezedet dörzsölve kárörvendve röhögni, hogy milyen hülyék az emberek, de őszintén szólva, megértem, miért nem teszed.
amióta van nagy full hd tv-n
Nem akarok veled sem kötekedni, de nem te vagy, aki mindig panaszkodik, hogy nincs munkád, nincs pénzed, nem lehet megélni az országban, nincsenek lehetőségek, nem lehet jól élni? Csak fura ez, most is felnéztem a T-mobile honlapjára, és meglepve tapasztaltam, hogy egy 170 ezer forintos telefon vezeti az eladási listákat (de a 300 ezer forintos iPhone 6 is előkelő helyen van). A sok panaszkodóból arra következtettem, hogy mindenki mocskos vizet iszik száraz kenyérrel.
----
Szerk:
Nem akarok újabb hozzászólást írni, ha esetleg rákérdeznétek: a reklamáló ember azért szánalmas, mert gyakorlatilag a saját problémáit másokon keresztül akarja megoldani, és rontja az egész társadalmi morált a szerencsétlensége. Ne reklamálj, kérd vagy oldd meg, és kész.