24 okt 12, 17:30:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: EZ A NARUTO-KUN RÉGI FÓRUMÁNAK ARCHÍVUMA.
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 176 177 [178] 179 180 ... 793
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Viccek  (Megtekintve 1450604 alkalommal)
0 Felhasználó és 39 vendég van a témában
Tenten-chan
ANBU újonc
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 334


« Válasz #2655 Dátum: 08 okt 24, 15:30:02 »

Két barát sétálgat az erdőben.
 - Látod ott azt a hatalmas fát? - kérdi az első.
 - Igen.
 - Képzeld,tavaly két perc alatt felmásztam a tetejére!
 - Ne mondd,mert úgysem hiszem el!Van tanúd rá?
 - Hogyne!Egy medve...

A lakásavatón a háziasszony elhűlve olvassa az egyik csokron a feliratot: Nyugodjék békében.
Amikor másnap reklamálva felhívja a virágboltot,a boltos próbálja nyugtatni:
Elnézést kérünk a hiba miatt,felcseréltük a csokrokat.De képzelje magát a másik fél helyébe,aki a temetésen azt olvassa:
Gratulálunk az új otthonodhoz.

Min veszekszik két csiga?
Kinél legyen a házibuli.

- De furcsa íze van ennek a salátának!Talán nincs rendesen megmosva! - tolja el maga elől az apa.
- Pedig alaposan megmostam - válaszol a fia büszkén - ,be is szappanoztam!

Az intézetben két bolond elhatározza,hogy megszökik.Már a terv is megvan,hogy átmásznak a falon.Eljön az éjszaka,kimennek,meglátják,hogy építkezés miatt le van bontva a fal.
Mondja az egyik:
- Te,új terv kell!Lebontották a falat!
- Ja!

A rövidlátó tanárnő már nagyon ideges:
- Te ott hátul!Mikor volt a honfoglalás?
-Tudja a franc!
- Mikor volt a tatárjárás?
- Mit tudom én!
- Ezt tegnap vettük.Hol voltál te akkor?
- A kocsmában a haverokkal.
- Mégis,mit képzelsz ki vagy te?
- Én vagyok a vízvezetékszerelő,és a radiátort javítom!
Naplózva


Én mások hibáiból tanulok. Sajátomból néha képtelen vagyok...
wolf
ANBU Osztag Vezető
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 789


« Válasz #2656 Dátum: 08 okt 24, 23:32:25 »

Három elítélt beszélget a börtönben:
- Titeket miért itéltek el? - kérdi az egyik.
- Elkötöttem egy autót, egymillió forintos kárt okozva. És te?
- Én loptam az állam pénzéből, kétmillió forintos kárt okozva.
- Hát te cimbora? Te mit csináltál?
- Én három millió forintos kárt okoztam.
- Na akkor te vagy itt a legjobb. Hogy csináltad?
- Hóvirágot szedtem.
Naplózva
ipirike
Osztag Vezető
*
Nem elérhető Nem elérhető

Rejtett Eső Falu Rejtett Eső Falu

Hozzászólások: 876


« Válasz #2657 Dátum: 08 okt 25, 07:55:33 »

Jaj ezen jót röhögtem http://videa.hu/videok/vicces/south-park-te-vagy-az-hlyls-humor-idita-694nOmdqXfoDHpWb
Naplózva

Ita
ANBU Kapitány
*
Nem elérhető Nem elérhető

Rejtett VérKöd Falu Rejtett VérKöd Falu

Hozzászólások: 1400



WWW
« Válasz #2658 Dátum: 08 okt 25, 09:42:06 »

A cigánynál vagyonosodási vizsgálat van:
(ez már önmagában vicc, mert csak a fehér embert merik ilyesmivel cseszegetni)
-Te cigány! Honnan van ez a szép, hatalmas nagy ház?
- Há, kifogtám áz árányhálát!
- És tudod ezt bizonyítani?
- Há’ ott a ház, nem? ikszdé

Egy férfit elküldenek a szexuál pszichológushoz, mert szexmániás. Az orvos elővesz egy papírt és azt mondja:
- Én rajzolok magának valamit a papírra, maga meg találja ki, hogy mi az.
Először rajzol egy kört.
- Mi ez?
- Ez? Ez egy p*na.
Most rajzol egy négyzetet.
- És ez mi?
- Ez is egy p*na.
Rajzol egy téglalapot.
- Hát ez?
- Hát ez is egy p*na.
Mire azt mondja az orvos:
- Maga tényleg egy szexmániás…
- Én? Hát maga rajzolgat itt p*nákat!
Naplózva

wolf
ANBU Osztag Vezető
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 789


« Válasz #2659 Dátum: 08 okt 25, 14:44:51 »

Hát ez a kép nagyon jó  Nevet Nevet


« Utoljára szerkesztve: 08 okt 25, 14:45:24 írta wolf » Naplózva
kanonorbi
Újonc
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


« Válasz #2660 Dátum: 08 okt 26, 20:00:32 »

Süni már régóta piszkálja a kígyót hogy nincs lába. A kígyónak ez nagyon rosszul is esik.
egyik nap találkoznak az erdőben, süni igy szól:
- Te, kígyó, bocsi hogy piszkáltalak, hogy nincs kezed meg lábad.
Kígyó:
- Jól van semmi baj, nincs harag...
Süni:
- Akkor kezet rá! Nevet Ördögi Nevet
Naplózva
Gabesz
Naruto-Kun Csoport
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7459


« Válasz #2661 Dátum: 08 okt 26, 21:32:44 »

Gondolom vagyunk szép számmal, akik testileg kinőttek a gyermekkorból, és rendelkeznek jogosítvánnyal, vagy esetleg autóval... Nos a merészebbek talán mint jómagam is kipróbálták azt a csodát amit úgy hívnak, hogy  a kispolski...

Na azoknak szól, és rajtuk kívül mindenki másnak ez a kissé hosszú szövegecske:

126P 650E Használati utasítás

Az ön által vett - esetleg lopott - gépjármű a szocialista ipar csúcsterméke, de ezért kérjük ne keseredjen el! Meg mielőtt önkezével nyúlna a konnektorba, elárulunk néhány közhasznú információt erről az autóról.
   A Polski Fiat 126-os valamivel kisebb, mint egy szemetes konténer és valamivel nagyobb, mint egy bernáthegyi kutya ülve. Alakjára jellemző az úgynevezett "cseppforma", mert cseppet sem hasonlít a korszerű, kedvező légellenállású nyugati modellekre. E hátrány kiküszöbölésére a gyár ellátta ezt a modellt különféle extrákkal.
   Az egyik legfontosabb extrából mindjárt négy darab is van. Ez a kerék (mivel a kerék általában kerek és ettől a Polski Fiat 126 kerekei sem térnek el lényegesen, ezért a kerek részletesebb ismertetésétől most eltekintünk). A másik fontos extra a karosszéria, melyet a gyár egyszerre két színben is lefest. Jellemző párosítások: piros-rozsda; sárga-rozsda; fehér-rozsda. A harmadik fontos extra a motor, amely a gépjármű hátsó részében foglalja el majdnem a teljes autót.
   Most ismerkedjünk meg közelebbről is a gépjárművel! Miután felismertük, hogy kis Polskival van dolgunk, térjünk rá a beszállás kényes műveletére. Ha nincs nálunk a kulcs, jobb híján a kocsit hátunkra véve hátizsákként használhatjuk. Ha nálunk van a kulcs, keressünk egy kis lyukat az autó jobb oldalán. Miután kinyitottuk a tanksapkát és ott nem tudtunk beszállni, keressünk egy másik lyukat kissé előrébb... Hurrá! Ez az! Most nyissuk ki az ajtót és üljünk be! Figyelem: ha történetesen 47 cm-nél szélesebbek vagyunk, az oldalunkat nyomni fogja a sebességváltó, de ha kb. 120 cm szélesek vagyunk, szórjuk ki az első üléseket, bal kézzel kormányozzunk, jobb kézzel könyököljünk ki az autó jobb oldalán és a lábunk között váltsunk sebességet! De talán térjünk vissza a beszálláshoz: A gépjármű egy értelmiségi, csont és bor családanyára lett méretezve, ezért ha mi ülve elérjük a kosárlabdapalánkot és be akarunk szállni, előtte feltétlenül keressünk fel egy biztosító irodát!
   Ha sikeresen beszálltunk a bal első ülésre, a következőkre kell figyelni:
- amibe a fejünket vertük, az a tető
- amibe a térdünket vertük, az a kormány
- az oldalunkat nyomó sebességváltóról már szóltunk. Próbáljuk mozdítani a lábfejünket! Ha nem megy, akkor beszorult a lábunk a pedálok alá. Emeljük ki onnan! A gépkocsiban három pedál található, úgy, mint fej, tor és potroh. Mindez lengyelül kuplung, gáz és fék szónak hangzik. Használjuk mi is ez utóbbit! Most a kulcsot dugjuk a kormány - amibe a térdünket vertük - oldalán levő lyukba, amely feltűnően hasonlít az ajtón ill. a tanksapkán levő lyukhoz. /Ha egy nagy kulcstartó miatt a kulcsot nem tudtuk a lyukba dugni, azonnal szálljunk ki és tegyük vissza a levett tanksapkát a helyére!!!/ Most fordítsuk el a kulcsot! Meglepő csendet fogunk hallani... Nem, ez nem a teljesen hangszigetelt kiskocsi, hanem a gyújtás. Ahhoz, hogy beindítsuk az autót, kotorásszunk jobb kezünkkel az ülés mellett! Itt három kart találunk; két kicsit és egy nagyot. Húzzuk meg a bal oldali kicsit, aztán lepődjünk meg! Megint nem történt semmi. Persze, mert a szivatót húztuk meg. A kis Polski ugyanis szivatóval indul! Most meghúzhatjuk a másik kis kart is. Gyengébb idegzetű autósoknál bevett szokás, hogy ezután megijednek és messzire szaladnak , aztán hónapokig kúráltatják magukat egy távoli szanatóriumban. Készüljünk fel hát egy megrázó élményre! Jobb esetben beindul az autó. Rosszabb esetben felrobban. Tegyük fel, hogy beindul! Az az enyhe rángás, ami a fejünket az egyik ablaktól a másikig dobálja, meg nem ad aggodalomra okot. Ha azonban gázt adunk, a hang egy Forma-l-es autó hangjával vetekedik és érezhetjük magunk alatt a 24 lóerő tombolását. Talán induljunk el! Óvatoskodni felesleges, a gyár ezt az autót ellátta kipörgés gátlóval is, melyet a köznyelv nemes egyszerűséggel csak 24 lóerőnek nevez. Így az autónk átlagos útviszonyok mellett sem koptatja indulásnál a gumijait. Pár méter megtétele után tartsunk fékpróbát! Attól nem kell félnünk, hogy kirepülünk a szélvédőn keresztül, de azért tapasztalni fogjuk a négy darab dobfék hatását. Ha ilyenkor kiabálást hallunk, azonnal álljunk meg és cibáljuk ki a gyalogost a kocsi alól! Megfigyelők szerint kétféle gyalogos létezik: gyors és halott. De mivel a halott gyalogos a legritkább esetben kiabál, valamint a gyors gyalogos csak a legritkább esetben kerül kocsi alá, ezért levonhatjuk a következtetést, hogy az autónk olyan gyors, hogy nincs az a gyors gyalogos, aki el tudna menekülni előlünk.
   Néhány szó a Polski Fiat 126 menettulajdonságairól:
Ez a gépkocsi gyengén alulkormányzott, ami annyit jelent, hogy ha túl gyorsan megyünk be egy kanyarba, felborulunk, a kormány fölöttünk lesz, így alulról kell kormányoznunk. (Rosszabb esetben alulról szagoljuk az ibolyát.) A gépjármű állórajttal - nagy gázadás, hirtelen kuplungkiengedés - állva marad. Ezért mindig menetközben rajtoljunk! Ha esetleg mégis sikerül az állórajt és ettől a mellettünk álló autóknak lerepülnek a rendszámtáblái, feltétlenül gyanakodjunk arra, hogy rossz autóba szálltunk be!
   A kis Polski nevű egyszerű gép használata: Ismerkedjünk meg közelebbről a kocsi belső terével. Már tudjuk hol van a kormány, a szivató és az indítókar. Az oldalunkat nyomó sebességváltót általában sebességváltásra használjak, ritkábban különböző szexuális hajlamok levezető eszközeként. Mi most csak az első esettel foglalkozunk, mivel a másik eset nagyfokú autodidaktizmust követel.
   Induljunk el az autóval! A sebességváltót ehhez nyomjuk balra fel. Jó! Most miután levertük a tükröt, a sebességváltó karját kicibálhatjuk a tetőkárpitból. Tegyük vissza a helyére és induljunk el még egyszer. Ha most sem menne minden simán, talán nyomjuk be bal lábunkkal a kuplungot. (Nyalókát nyert az a Polski tulajdonos, aki előzőleg ki tudta rángatni a lábát a kuplungpedál alól. A díjat majd postázzuk.) A gázadás növelésével fokozatosan engedjük ki a kuplungot. Ez az!... Most szálljunk ki és tegyünk az előttünk álló autó szélvédőjére betétlapot! Ezúttal körültekintőbben járjunk el! Aki oxigénmaszkot vett fel a nagy gyorsulástól létrejövő légritkulás kiküszöbölésére, az nyugodtan leveheti már most.
   Ha sikerült - ezek után végre - elindulnunk, megtettük az első lépést afelé, hogy szilaj paripánkat / kis Polski / a magunk uralma alá hajtsuk. Váltsunk sebességet, ha a motor zajától már kitörtek az ablakaink. Használjuk ismét a kuplungot váltás közben. A kettes sebességi fokozat az egyes alatt van. (Aki most szét szedte a sebességváltót vagy a kocsi alá nézett a kettes sebességi fokozatot az egyes alatt keresve, sürgősen küldje vissza a nyalókát!) Találjuk meg a harmadikat és a negyediket. Ha igaz, most kb. 80-al robogunk az utcán (esetleg szomorúan ülünk egy roncs mellett az árokban).
   Semmi baj, olvassunk tovább! A Polski Fiat 126 végsebességét empirikus képletek alapján határozták meg, tehát hitelesek. Épp ezért ne próbáljuk ki! (E kézikönyv írója saját gépjárművén megpróbálta túlszárnyalni ezt a borzalmasan nagy végsebességet és tanulságul közre is adja: "kb. 90 km/h sebességnél repült le a csomagtartó fedele, kb. 110-nél vett érzékeny búcsút tőlem a homlokfal és a visszapillantó tükör, úgy 125 körül mondott csütörtököt az ablaktörlő miközben egy szélvédőre kenődött hangyászsünt próbáltam eltávolítani vele. 147 km/h sebességnél törtek ki az ablakok és tépte le a kocsiszekrényt a huzat. 160 körül repült el a fülem mellett egy laprugó köteg és 180-nal esett le a jobb hátsó kerekem. Általában ilyenkor gondol arra először az ember, hogy meg kellene állnia. Nálam a gondolatot tett követte: ráléptem a fékre. Ettől kormánnyal a kezemben berepültem az út mellett békésen legelésző bárányok közé." a szerk.) Álljunk meg most mi is...
   A fékezés művelete: eltérően a korszerűtlen kisautóktól a kis Polski kétkörös fékrendszerrel rendelkezik, ami annyit jelent, hogy kétszer kell rálépni a fékre, hogy egyszer fogjon. Az ötletes tervezők a fékpedált magasabbra helyezték a gázpedálnál, ezért lábunkat nem tudjuk közvetlenül átcsúsztatni a gázról a fékre. A gázról először fel kell emelni függőleges síkban pár centire ahhoz, hogy fékezni tudjunk. Ennek előnyei:
- E mozdulat során végig tudjuk gondolni, hogy tényleg fékezni akarunk-e vagy csak testmozgást óhajtunk végezni
- Ha felemeljük a lábunkat, beverjük a kormányba, így az elernyed és szinte rázuhan a fékre, amitől hatásosabban tudunk fékezni (A kellemetlenségek elkerülése végett e művelet után kezünkkel töröljük le a szélvédőbe vert orrunk által okozott vérfoltokat!)
   Miután megálltunk, nézzünk körül, mi minden található még az erőgépünkben. A kormányoszlopon található baloldalt két nyúlvány, jobb oldalt pedig egy. (Gyengébbek kedvéért: a nyúlványnak se a nyúlhoz, se a ványhoz nincs semmi köze)
   A bal oldali karok (nyúlványok):
alsó - világításvezérlő kar
felső - indexkapcsoló kar
király-
ász -
   A jobb oldali kar: ablaktörlő. Nevéhez hűen ablakot lehet törölni vele, de jól használható még fésűnek, böllérkésnek, cipőre tapadt szennyeződések levakarásához, nehézfejű idegenek tartós ütlegeléséhez, valamint kisebb krokodilok szájának kitámasztásához. (Sajnos szélvédőre tapadt hangyászsün ellen nem hatásos ellenszer.) Külön figyelmet érdemel a belülről állítható visszapillantó tükör. Ezen úgy állíthatunk, hogy letekerjük az ablakot és kinyújtott bal kezünkkel a tükröt kényelmesen elérve tetszés szerint mozgatjuk a kívánt irányba.
   A Polski Fiat 126 gyermekbetegségei:
1. Gyakran csúfolják. Pl.: Nyuszibusz, Bádogbugyi, Egérkamion, stb.
2. Bukkanónál különféle problémákat okozhat:
 a; Nem bukkan! Ezt kiválthatja a túlzott meredekségű bukkanó, esetleg a bukkanó teljes hiánya.
 b; A bukkanó után a bent ülők számának megfelelően kerek púpok válnak láthatóvá a tetőn. Ha a kerek púpok mellett hosszúkás is látható lesz, akkor valószínűleg kutya is tartózkodott az autóban.
3. A csomagtartó nagysága konvergál a nullához. Vigasztalódjunk azzal a tudattal, hogy mivel a kis Polski csomagtartójába az utastérből is be tudunk nyúlni, felfoghatjuk úgy is a dolgot, hogy ennek az autónak van a világon a legnagyobb kesztyűtartója.
4. Gyors kanyarodáskor a temérdek lóerő miatt kitör az autó hátulja. Ilyenkor általában a kocsi eleje viszont betör(ik).
5. Ugyancsak kanyarodáskor fordul elő, hogy gyorsan kell tekernünk a kormányt. Jellegzetesen ilyenkor a mellettünk ülő utasunk arca nyolc napon túl gyógyuló alakváltozásokat szenved. Tanácsoljuk, hogy ilyen esetben előzőleg tegyünk a fejére bukósisakot és adjunk a kezébe mentőládát. (Figyelem! A De Luxe modellben már gyárilag bent lógnak a bukósisakok.)
   Összegzés: A Polski Fiat 126 univerzális városi kisautó, mert egyaránt működik eredeti és lopott alkatrészekkel is. A városban kiválóan tud parkolni, csak arra kell vigyázni, hogy leengedett ablakokkal ne hagyjuk magára, mert postaládának nézik és beledobálják a leveleket!
Naplózva
wolf
ANBU Osztag Vezető
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 789


« Válasz #2662 Dátum: 08 okt 26, 22:02:40 »

- Jean, tud maga vezetni?
- Igen, uram.
- Akkor vezesse be a pincébe a villanyt!

Jó hosszúra sikerült a vicced Gabesz  Nevet
Naplózva
Gabesz
Naruto-Kun Csoport
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7459


« Válasz #2663 Dátum: 08 okt 26, 22:07:35 »

De jó nem?  Mosolyog Én akkor olvastam először, amikor meglett a polákom, és tanúsíthatom, hogy jópár dolog nem csak vicc a fenti szövegből...  kacsint
Naplózva
Narutoclone
ANBU Kapitány
*
Nem elérhető Nem elérhető

Rejtett Felhő Falu Rejtett Felhő Falu

Hozzászólások: 1290

Fox Lord


« Válasz #2664 Dátum: 08 okt 26, 22:48:50 »

Na, Gabesz, jó hogy leírtad, mert én is kispolákot akartam venni... (az "egérkamion" becenéven jót röhögtem. Amúgy faternak volt olyan esete, hogy mentek túrára csoporttal, de a busz helyén állt egy polski. Kiszállt ő, a buszsofőr meg 2 másik kísérő és odébbtették. Vendéglőbe be, kérdik, kinek a poskiját rúgták az árokba az imént? Erre felállt egy négyajtós szekrény méretű kopasz... de szerencsére csak nevetett, mikor látta, hogy csak 2m-el teték odébb a "verdáját")

- Gondolkodj! Az agyad hálás lesz érte.

- Ne makacskodj, forogj szépen együtt a Földdel!

- Ne versenyezz az idővel, ő a jobb.
« Utoljára szerkesztve: 08 okt 26, 22:54:51 írta Narutoclone » Naplózva

"Jól  csak a szívével lát az ember, ami igazán fontos, a szemnek láthatatlan." - a róka (A kis herceg)

Növényektől türelmet, állatoktól emberséget tanulhatunk.

Naruto X Hinata fan
kanonorbi
Újonc
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


« Válasz #2665 Dátum: 08 okt 27, 11:50:35 »

Ketten jönnek ki az erdőből.
Az egyik futva, a másik medve... Nevet
Naplózva
Gabesz
Naruto-Kun Csoport
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7459


« Válasz #2666 Dátum: 08 okt 27, 12:56:14 »

Na, Gabesz, jó hogy leírtad, mert én is kispolákot akartam venni...
Én pedig ajánlom hogy vegyél azt!  Mosolyog
Garantálom, hogy fél éven belül megtanulsz autót szerelni!
És a következő autódnak 2 szer jobban fogsz örülni, mintha elsőnek azt vetted volna meg! kacsint
Naplózva
gyori54
Chuunin
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 193


« Válasz #2667 Dátum: 08 okt 28, 10:50:23 »

XDXD Gabesz naon nagy. Kereztapáméknak volt kispolák XDXD Frédibéni kocsi .
Egyszer 5-en utaztunk benne Nevet
Egy szombat délután, horgászás után, Kovács hazafelé indul a folyópartról. Kezében egy vödör és benne két szép nagy hal. Szembejön vele a halőr és kéri a horgászengedélyt. Erre Kovács azt feleli:
- Én nem horgászni voltam, kérem. Ezek a halak a kedvenc háziállataim. Minden nap kihozom őket, hogy ússzanak egyet a folyóban. Elengedem, úsznak, aztán füttyentek nekik, visszaugranak a vödörbe és hazamegyünk. Ha nem hisz nekem, nézze csak meg! - azzal bedobja a halakat a vízbe.
- Na, most akkor füttyentsen, mutassa, hogy ugranak vissza a vödrébe azok a halak!
- Milyen halak?

Erről eszembe jut 1eset . Haverom elment horgászni (persze engedély sehol) jön a halőr. kérdezi:
-Engedély???
-Anyám elengedett.
Az egészben a legjobb h a halőr röhögve elmentXDXDXD.
Naplózva
wolf
ANBU Osztag Vezető
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 789


« Válasz #2668 Dátum: 08 okt 28, 11:06:08 »

Fizika érettségi:
- Tanár: Foglaljon helyet. Mondjuk, hogy maga utazik a vonaton, és nagyon melege van. Mit tesz?
- Diák: Lehúzom az ablakot.
- Tanár: Nagyon jó. A vonat 130 km/h sebességgel halad É-ÉK irányban. Odakint 25 km/h DK-i szél fúj. A lehúzott ablakon egy 250 mm * 900 mm-es rés van, ezen áramlik be a levegő. A fülke térfogata 6,3 köbméter. Mennyi idő alatt cserélődik ki a fülkében teljesen a levegő?
A diák hozzá sem tud szólni, úgyhogy kivágják. Odakint elmeséli a többieknek, hogy mi történt bent. Bemegy a következő delikvens:
- Tanár: Foglaljon helyet. Utazik a vonaton, és nagyon melege van. Mit tesz?
- Diák: Leveszem a pulóverem.
- Tanár: De nagyon meleg van. Mit tesz?
- Diák: Leveszem az ingem is.
- Tanár: Ne őrjítsen meg, 38 fok van és 85%-os a páratartalom!
- Diák: Akkor leveszem a gatyámat is.
- Tanár: De hát nem látja, hogy a fülke teljesen tele van b*zikkal?
- Diák: Nem bánom, de ha egy vagonnyi b*zi megerőszakol, AKKOR SEM NYITOM KI AZ ABLAKOT!!!    Nevet Nevet LOL

« Utoljára szerkesztve: 08 okt 28, 13:06:44 írta wolf » Naplózva
Aemy
Naruto-Kun Csoport
*
Nem elérhető Nem elérhető

Egyesített Shinobi Haderő Egyesített Shinobi Haderő

Hozzászólások: 2788


Chokolate Sisters fele


WWW
« Válasz #2669 Dátum: 08 okt 28, 12:44:52 »

Neméééér épp ma akrtam ezt a viccet betenni a topicba... meglőztél.  >.<#
nade legalább lehet min nevetni  Pojén
Naplózva


Kimi o ai Shiteru G-sama Férjem! Ámor BLOG
Xapám: Cart' - Jányok: Temi, Nikkie, Esztii - Vej: Dani - Tanoncok: Aysee és  Csibe
Oldalak: 1 ... 176 177 [178] 179 180 ... 793
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

 
A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott bluBlur Skin © 2006, hbSkins
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines


A számláló indult: 2008.06.21.
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!