Nem jó ez a felállás mert BUG-os

A baj az, hogy Dosu 40-es sebzése ugye defend törő. De itt a gond, az az 1/3-os defend csökkenést is törli.
Amúgy én úgy számoltam az egészet:
Egy karakternek alapból 100 hpja van.
Ha Gaara felpakolja a homokpajzsot, ugye akkor 25%-t sebez az ellenfél rá => 100/(1/4)=400. Tehát olyan mintha 400 hp-ja lenne (annyit kell sebezned rá).
Legtöbb karakternek 50%-os defendje van, ami 100/(1/2)=200 tehát 200-t kell sebezni, ha meg akarod ölni.
Ezért továbbmenve Jiraiya 1/3 defendet levisz. => 2/3 marad az ellenfélnek. => 100/(3/2)=66,67~67 HP-t kellene sebezni. => 40:66,67=X:100-ból X=60 jön ki. Innen indultam ki.
Csak sajnos máshogy írták a programot

. a Defend levitelnél is valójában 1/3-dal megszorozzák a sebzést csupán és ezt hozzáadják a 40hez, így más eredmény is jött ki. mégpedig 54.
De 2db 54gyel is ki lehetett volna nyírni, csak mint fent említettem a jiraiya defend csökkentését ez a defend törés semlegesíti. :S
u.i.: 25%os védelmet ne nagyon nézzed le

. 120-as sebzésnél nem halnak be ilyen defend alatt, amit elég sok kombináció használ pl. Lee sem tud 1 ütéssel 1 karaktert leölni. Vagy 2 60as sebzésű karakter sem. Esetleg Naruto+Sasuke 105-ös sebzése stb...