Hát ő egy kicsit, de gyakorlás kérdése. Persze én is alig soha használtam.
több infó:
http://www.youtube.com/watch?v=ajMB9vc3JUg&feature=c4-overview&list=UUGKNzLVMlCQB0rT3AZV9UpQ-------------
Van cset a LoL kliensben.
Tudom volt, nem újdonság, de csak úgy benéztem a szobákba mégis miféle kommunikáció folyik ottan.
Lényegében semmi, csak valami hülye reklámozza 2 másodpercenként a free rp-s fake oldalát kánonban 3 szobában egyszerre.
Aztán még kettő rákezdte.
De lehet már heten vannak.
Még ha lenne minimális ritmus érzékük, akkor elmehetnének egy elcseszett tamtam dobos törzsi zenekarnak, de így baromi idegesítő csak.
-------------------------
Megpróbáltam Sorakával most egy rendes supportként játszani.
ADC-m Ezreal volt Ellenfeleink Sivir és Nida.
Kezdő itemek coin 1 söti és 3 mana poti (normál game)
W-vel kezdtem, majd level 5-ig W-re 3-at az E-re 2-őt raktam.
Egész végig csak azon voltam, hogy Ezt hp-zam és manázzam. Ellenfélre csak nagyon ritkán sebeztem, pontosabban szájlenszoltam.
Elején úgy nézett ki, hogy ők erősebbek, de ők kb 2x, vagy 3x respawnoltak, mire mi hazamentünk. Akarom mondani, csak miután ők meghalltak. De csak Ez ment haza. Én még beszedtem Kata genkjéből 3 assistot.
Első item Ohmwrecker off turret.
A következő egy sightstone, valamint azt követte volna egy Twin Shadows
Aztán lett volna egy Abyssal. Meg egye fene, egy Rabadon. Cipőnek, meg a spuris.
Tudom vannak más support itemek, mint a kisharang, meg a nagycsengő, viszont egyenlőre nekem jó ez így, valamint nem hinném, hogy 5fps mellett olyan jó fokuszom lenne.
Ugyanakkor egy 600hp-s ulty bármikor jól jöhet.
Szóval remélem nagyjából jó az elképzelésem
Lehet Jannának is belebuildelhetném ezt az Ohmwreckert
S akkor neki kb ez lenne
Zeke
Ohmwrecker
Twin Shadows
Abyssal
Rabadon
Zuhany
A pajzs így is 100-al növelné az AD-t. (plusz a Zeke hússzal)
---------------
Egy újabb őrült karakter ötlet, ami szintén egyszerű, mint a satu:
Kinézetre, egy élienszerű valami. (talán egy void lény)
élet 500 +80 szintenként
Armor 0+ 3 szintenként
Resit 0+ 3 szintenként
Passzív
Alap sebzése és minde spellje tru dame-et oszt, de minden 10 bonusz armor és resist illetve 100 letpont 1%-al csökkenti az AD-ből vagy az AP-ből származó sebzést. Valamint minden 10 bonusz AD illetve AP 1%-al csökkenti a az armort és a resistet.
Q
Örület.
Megharapod az ellenfeled és
30/45/60/75/90 +30% AD sebzést okozol neki.
Majd 5/4/3 másodperc múlva az akkori pozícióját tekintve origonak 1000-es sugaru körben 2/3/4 másodpercen keresztül véletlenszerüen kezd el célpontokra támadni.
Ez idő alatt a megfertőzött hős +armor és resit pontjai 50% +20%/másodperc megnövekednek
W
Káosz gömb.
Kilősz egy gömböt ami 1000 egység távolságot tesz meg, majd leuhan a földre.
Ha egy ellenséges egység érintkezésbe kerül a gömbel, akkor az felrobban és
50/40/60/70/80 +50AP területi sebzést okoz. 75-ös sugarú körben
Amennyiben az áldozat egy ellenséges hős, akkor az idéző által parancsolt irány tengelyesen tükrös pozíciója felé fog haladni 3 másodpercig
E Varázslopás
Mana 100+ a jelenlegi manád 30%-a
CD 20 másodperc
Kilősz egy energuiasugarat 500-as mozgásis ebességgel 400 egység távolságra. Ami áthalad mindenen és nem sebez.
Ha érintkezik egy ellenséges spellshottal, akkor átveszed felette az irányítást egy rövid időre.
Egy ellensége spell shot felet átveheted az irányívtást és szabadon meghatározhatod itányát 2/3/4 másodpercig. (a sebbessége nem változik)
Ezután a hatása ugyanúgy hat ellenségekre és szövetésgesekre.
Amnyniben ez idő alatt sérülést szenvedsz, elveszted az irányitást, és a lövedék automatikusan feléd fog irányulni
Ulty
Megszállás.
Megszállod egy ellenfél testét, majd onnan újra kitörve sebzést okozol neki. A megszállás folyamán rákányzserithed az áldozatod, hogy használjon egy képességet,a mi nem lehet az ulty.
A kényszerített képesség hatása ugyan úgy vonatkozik szövetségesrre ésellenfélre.
A kényszeritett képesség cd-ra megy, de ez cak a fele lez az eredinek.
Ameddig a megszált testben vagy, osztozol 9römében és bánatában.
Ha a megszállt test valamely statisztikája növekszik, akkor annak 10%-át megkapod te is. Illetve ha csökken te is elszenveded annak 10%-át.
A sebzés és a védelmi modosítások a testből való kilépés után pár másodpercig megmaradnak. Ezekre nem vonatkozik a passzív hatása.
Egy energiává alakulva 1000 range távolságot teszel meg 2/1.5/1 másodperc alatt, majd megszálod az első eltalált lényt.
Amennyiben az eltalált lény nem bajnok, úgy azt irányítani tudod. 20/35/50 másodpercig, de a lény által elszenvedett negatív hatások 15% vonatkozik rád a normál 10% helyett.
Ha egy bajnokot szállsz meg, akkor a testében maradhatsz maximum 20/35/50 másodpercig. Az elhagyáskor
100/200/300+35%AD +25%AP sebzést okozól
A mágszállás után nem hagyhatod ela testet 8/6/4 másodpercig.
Amennyiben nem hagyod ela testet az idő lejárta előtt, te magad is elszenveded a kilépéskor okozott sebzés 100%-át.
Ha a megszállt lény időközben meghal a teste felrobban és te elveszted meglévő életpontjaidnak felét. Az elveszett életpontok 50%-ának megfelelő fizikai (nem true) sebzést osztasz robbanás formájában egy 175-ös sugaru körben.
Amennyiben úgy szállsz meg egy ellenséges hőst, hogy a képesség aktiválása előtt nem látott téged, nem fogja látni, a képességet, illetve nem kap információt a megszállásról.
Amennyiben ez nem valósul emg, látni illetve tudni fogja.
Ha úgy lépsz ki az ellenfél testéből, hogy az ettől meghal, akkor elveszted életpontjaid felés, (ez alapján sebzést osztasz fenti módon) valamint elszenveded az általad okozott sebzés 50/35/20%-át