Lenne egy kérdésem::a controlban azaz az irányitó billentyükben lessz valami gigantikus változás??mert én igy már nagyon megszoktam,mert nem 2 sezr vittem már végig és igy már tök megszokott nekem a controller....és ez a a game azért is lessz csúcsszuper mert a sima Narutobol átmegy a shipuudenbe,ami nekem kifejezettten teccik!!
Ha nem is annyira gigantikus de lesz változás. A Kawarimi nem a védekezés gombon lesz hanem a bal ravasz lesz neki a külön gomb illetve a háromszög (chakra gomb) lenyomásával a kombóinkat és támadásainkat abba lehet hagyni félúton.
1 hónapja sikerült kipróbálnom a játékot, és lehet megfogtok kövezni, de szerintem az UNS2 borzalmas. A harcrendszer kb annyiból áll, hogy nyomom a B-t (xboxon játszottam vele), néha az Y-nal lövök el spéci támadást, vagy töltök chakra-t, és az X-szel néha dobok pár kunai-t. Egyetlen pozitívum talán a quick time eventek voltak, azok tetszettek. Az Asuma vs Hidan harcig vittem talán el, mert olyan unalmas volt, hogy majd bealudtam rajta.
Igen látszik, hogy nem multiplayerben tolod. Próbáld felrakni a nehézségi szintet maxra, vagy ha az jól megy akkor Online játszani és garantálom, hogy nem fogsz unatkozni. A harcrendszer lehet, hogy első látásra egyszerű, de az egyik leginnovatívabb és mókásabb harcrendszer amivel valah találkoztam(AZ a fajta amit könnyű elkezdeni, de kell hozzá skill, hogy jól menjen). Általában a Tekkent szoktam példának hozni arra, ahol agyon lehet magad kombózni, de a játék maga egy halál-eygsíkú valami. Ezzel szemben szerintem a Storm széria irányítása lehet, hogy egyszerű, de maga a harcrendszer nagyon szórakoztató. Az pedig különösen tetszik benne, hogy nem osztja a játék a képernyőt multi alatt, akkor sem ha egy gép elött játszotok ketten.
És persze senki nem fog megkövezni. A fentebbi az én véleményem, nem tetszhet mindenkinek ugyan az.