off: Én aláírnám
Az a röhögés tényleg ott van xD Bár szerintem Tobinak is alkalams lenne, nem csak Hidannek. (és ha már off, akkor valaki elárulná, hogy lehet hsz-t törölni?)
on: hogy ne csak offoljak, hízlalom picit Dani máját, ezt már úgy is rég le akartam írni, csak nem volt hozzá türelmem xD :
bevezető rizsa:Áltlában, amikor éppen az aktuál epizódot istenítik (pl. én xD) akkor a rajzolásra csak anniyt írnak hogy 'a rajzolás persze tök jó, tiszta, stb'. Amivel én nem értek egyet, mert szeintem a rajzolást, ÉS az animációt is nevezhetjük majnem tökéletesnek. Az egyik késze maga a rajz, mint kép. Én a paint-ben a "felismerhetően rajzolok le egy smileyt" szinten járok, az árnyék egy fekete paca, a szem egy kerek folt(?). Ebből következik, hogy mélységesen tisztelek mindenkit, aki egy épkézáb vonalat meg tud húzni. És itt vagy te, aki úgy rajzol ezzel a progival, amit én papírral-cerkával sem biots, hoyg reprodukálni tudok. Egyszóval maga a kép is gyönyörű.
Az animáció szintén. Én egyszer a movie makerrel megpróbáltam a Filmből kivágni sasori ébresztőórájának pittyenését (sms-hangnak xD) és kb. 5 perc után olyan szinten elnyomtam/állítottam/b*sztam mindent, hogy ha akarom, se sikerül jobban. Tehát 6 perc után feladtam. Fogalmam sincs, hoyg csináltad meg Kisem olvadozását, vagy Hidan fejlevágását, de nem hiszem, hogy mm-enként rajzoltad meg, nagyon szépen mozognak.
lényeg: És ami a legeslegjobban tetszik a rajzolásban: az emberek gesztusai, arckifejezései, szemmozgások. Ugye a legtöbb rajongói munkában is változnak az arckifejezések, mozogank a szemek, de te minden apró részlete ügyelsz, így szinte félélmetesen valósághű a karakterek mozása. Teszem azt, Kakuzu szemkinyitós jelenete a 21 rész elején: a szem kinyitása előtti hunyorítás, a pupilla(? nem tudom Kakuzu szemét értelmezni) szűkülése. Mintha magamat látnám ébredezni :'D És a gesztikuláció is hihetetlenül élethű: a majonéz manőver elemzésénél Nagató és Pein kézmozgása mintha csak a való életből szabadult volna :'D nem is beszélve arról a jelentről, amikor Pein meggyónja, hogy megkérte Konan kezét: az a félrefodított fej, lesütött szem. Hanzo sem szereplet éppen sokat, de a mimikája (azaz szemmozgása xD) minden pillanatban változott: 6:51-55ig legalább 3x. Arról nem is beszélve, hogy amikor 7:35 nál Pein 'kizökkent' a "magabiztos, úgy-is-bedarállak" vigyorból, és hirtelen Nagatóra nézett, a szemét is úgy rajzoltad meg, hogy úgy tűnjön, mintha átfókuszána. Ezt úgy, mint a valósgban, szerintem lehetetlen megoldani (mm hogy a távolba néz-e), de nekem kb. csak 6-7edszerre való megnézésnél tűnt fel, hogy nem úgy csináltad, hanem egy pislogással kötötted össze (annyi Pandamant vadásztam, hogy elkezdem figyelni a részletekre). De mivel profilból láttuk, így még élethűbb is volt.
Összefoglalva, szerintem a rajzolásod abban (is) veri le maximálisan a többit, hogy a szereplők tényleg, mintha élnének
u.i.: gépeni ás fogalmazni nem tudok, de remélem nyomokban érthető voltam xD
u.i.2.0.:
hogy ne csak dícsérjelek, és mert tudom, hogy nem szereted a csak pozitív kritikát, ezt is most kérdezem meg, ha már regényíró kedvembe vagyok. Ezt az ellentmondást nem értem, amit a blogodon írtál:
"A HB és az EC említése mellett, volt egy másik darab is, amire nyugodtan ráfoghatjuk, nem éppen passzol a jól megszokott, felépített kompozícióhoz.
Ez bizony a Reklám.
Nem is vitás, hogy egyértelműen időhúzás céljából lett bevetve."
De pár sorral előbb:
"Tobi belefutott a főgonosz Konohai bagázsba, ezen belül is régi ismerősébe, Fanyűvőbe. Sokkal jobban meg lehetett volna lovagolni ezt a témát, azonban a jól megszokott kifogással élve:Időhiány. Pont."