Jeadnef
Gennin
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
|
|
« Válasz #2243 Dátum: 13 dec 05, 01:34:24 » |
|
Ritlinek igaza van, itt egy leírás a Blizzcon alatt elmondottakról, ahol a filmnek külön panelje volt: wowhu-ról copyztam
22:00 - Kezdünk. 22:01 - Duncan Jones aktív Warcraft-játékos, a Warcraft 1-től a WoW-ig. Ez jó hírnek tűnik. 22:04 - Még 2 év van addig, amíg a film a mozikba kerül; ma a háttérről lesz szó. 22:06 - Jones teljes szívvel akart benne lenni a filmben, és csak akkor vállalta el, amikor ezt biztosítani tudta. (viszont kicsit fura, hogy nem a közönségnek beszél, hanem a többieknek a színpadon) 22:08 - Könnyen belekerülhet az ember egy olyan franchise-ba, amihez nem kötődik; szerencsére Jones szerint a Warcraft az ő esetében nem ilyen. 22:10 - Bill Westenhofer, a speciális effektusokért felelős csapat főnöke. Amikor megkérdezték az interjún a producerek, hogy ismeri-e az Univerzumot... nyugodtan igent mondhatott, mivel aktív játékos az alpha tesztfázis óta és ma is raidel. 22:11 - Az orkokat emberek fogják játszani a filmben, és a szokásos CGI-hatásokkal alakítják majd át őket. 22:13 - A Warcraft-lore hatalmas, ezért komoly kérdés volt, hogy melyik sztorihoz nyúljanak a forgatókönyv számára. Mivel mindkét frakció több fajt tartalmaz, ezért azt is komolyan meg kell fontolni, hogy melyek milyen formában szerepelnek. 22:15 - Meg tudnak mutatni pár concept artot. Draenor az első. A második Dalaran, méghozzá a repülő Dalaran. A harmadik Ironforge, a Great Forge. 22:16 - A világ megalkotásában egy játéknál más szempontokat kell figyelembe venni, mint a játékban. Épp Stormwind látszik a háttérben... még mindig concept arton. 22:20 - A trükk igazából az, hogy a leghíresebb karaktere a Warcraft-univerzumnak maga a világ, ahol az egész történet játszódik. Ha ezt hitelesen tudják átültetni a vászonra, akkor lehetnek sikeresek. 22:24 - A Warcraft karakterei alapvetően kissé komikus kinézetűek, ezt nem egyszerű lefordítani egy filmre. Ebből a szempontból természetesen komoly előny, hogy Bill Westenhofer aktív játékosként ismeri, hogy kell kinéznie annak, amit életre kell keltenie az effektusokkal. A környezetet fel fogják ismerni a játékosok, de reálisnak fog tűnni a filmben pl. Stormwind vagy Elwynn Forest is. 22:27 - Ha minden rendben alakul, akkor a film élvezhető lesz előzetes ismeretek nélkül; de a WoW-játékosoknak lesznek olyan extra apróságok, amelyek láttán melegség öntheti el a szívüket, hogy "igen, ezt láttam a játékban is". 22:28 - Persze nem lehet mindent lefordítani a filmre. Pl. a hatalmas páncélok vagy fegyverek fizikailag irreálisak lehetnek. 22:29 - Eddig egyébként meglepően kevés konkrét infó hangzott el a concept artokon kívül. 22:32 - A BlizzCon fontosabb, mint a Comic Con, ezért ha ott konkrétumok hangzottak el, akkor itt is annak kell jönnie. Igaza van Rob Pardónak! 22:35 - A film egy eredettörténet lesz. Pár karakter: Durotan (bár nehéz olyan színészt találni, aki hasonlítana rá) és Anduin Lothar. Ezek szerint az Első Háború lesz a középpontban! 22:36 - Mind Lothar, mind Durotan egy alapvető személyiséget jelent a megfelelő faj számára, és középponti értékeket jelenítenek meg: Lothar a fegyelmezett katonát, Durotan az eszményi orkot. 22:38 - Chris Metzen úgy látja, hogy ezeket a korai történeteket filmen elmondani hasonló eredménnyel járhat, mint a Marvel-képregényeknél az Ultimate univerzum: a jól ismert történetet modernizálva, a részletekre is figyelve jeleníthetnek meg dolgokat. 22:40 - Kérdések. A szereplőkről és történetekről sajnos nem mondhatnak semmi bővebbet. Nem árulhatják el, hogy a filmnek lesz-e köze a Warlords of Draenor sztorijához... 22:42 - A zene hű lesz a karakterek személyiségéhez; de sajnos azt sem árulhatják el, hogy ki szerzi, házon belül dolgoznak-e rajta vagy külső zeneszerző jön. 22:44 - Egyensúlyozni fognak a páncéloknál, hogy hihetőek maradjanak, de felismerhetőek legyenek, mint Warcraft-páncélok. 22:45 - Igen, már vannak kiválasztott színészek az egyes szerepekre. Nem, nem mondanak erről bővebbet. 22:46 - Nem az a kérdés, hogy lesz-e szerep a filmben Chuck Norrisnak, hanem hogy meg lehet-e ezt csinálni Chuck Norris nélkül! 22:47 - Ha sikeres lesz a film, akkor nemcsak trilógia lehet belőle, hanem sok trilógia... 22:48 - A film nagy része jól ismert területeken fog játszódni Eastern Kingdomsban. Nem, erről sem mondanak többet. 22:50 - Abban az időben, amikor a sztori játszódik, nem sok női karakter fordult elő a lore-ban. De a filmben természetesen lesznek erős női karakterek is vezető szerepben. 22:51 - Várhatóan jövőre fogunk először előzeteseket látni a filmből. Pl. a BlizzCon 2014-en... 22:53 - Miért nem tv-sorozat készül a lore alapján? Amikor eldöntötték, hogy legyen film (2006-ban), akkor a tv még nem volt annyira felkapott, mint ma (lásd Game of Thrones). De a jövőben ez sem zárható ki. 22:55 - Annak idején a Gyűrűk Ura filmeket nagyon komolyan vette Peter Jackson. Jones maga korábban sci-fiket forgatott; ott nincs igazán domináns franchise, amihez viszonyítanák a műveket. A Warcraftnak viszont komoly vetélytársa lesz természetesen a Gyűrűk Ura, és az a cél, hogy ugyanolyat üssön ez a film, mint annak idején a Gyűrűk Ura. 22:57 - Jones maga inkább a hagyományos 2D mozik híve, de szerinte a 3D is működhet, amit manapság a Gravitáció bizonyított. 22:58 - Figyelnek a nyelvekre is, és a forgatás végére talán még kiforrottabbak is lesz pl. az ork nyelv, mint amit ma a játék miatt kidolgoztak. Ezzel is szakemberek foglalkoznak. 22:59 - A besorolás nem egzakt. Például a Sötét Lovagban a Joker trükkje, amivel eltüntette a ceruzát, az PG-13 besorolású volt; azaz a Warcraft-filmben sem kell kivenni a vért a vászonról. 23:00 - Végeztünk is.
|