Itachi.takuta
Akadémiai tanár
Nem elérhető
Hozzászólások: 294
Ulquiorra Forever!
|
|
« Válasz #270 Dátum: 07 nov 03, 07:47:46 » |
|
Ismét küldtem PM-t. És akkor a karakter támadásait értem, de hogyan lehet beállítani, hogy melyik billentyűre mit csináljon? És a nevet(nem arra gondolok, amit a játékbe kiír) úgy kell módosítani, hogy a "Name" helyére írom azt pl., hogy Kin Tsushi? Nah... akkor kanyarodjunk vissza a játékhoz és mondja meg nekem valaki, hogy Obito-val hogy lehet Sharinganozni.
|
|
|
Naplózva
|
Az aláírás nem felelt meg a fórumszabályzatnak (magasabb volt, mint 200 képpont), ezért a moderátor (Hiei D. Legend) törölte. Ha új aláírást helyezel el, ezt a szöveget törölheted.
|
|
|
Shiro
|
|
« Válasz #271 Dátum: 07 nov 03, 16:04:50 » |
|
A cmd fáljban tudod módosítani a billentyűket
kb így
feljebb vannak ilyenek (nem teljesen fent)
[Command] name = "b" command = b time = 1
; karasu [Command] ;Quarter circle forward + x name = "karasu" command = ~DF, F, a
lejebb meg ilyenek:
; Summon karasu [State -1, Summon Karasu] type = ChangeState value = 1000 triggerall = !IsHelper triggerall = Var(17) != 1 triggerall = command = "karasu" triggerall = power >= 1000 trigger1 = statetype = S trigger1 = ctrl
[State -1, Combo] type = ChangeState value = 220 triggerall = !IsHelper triggerall = stateno = 200 triggerall = command = "a" triggerall = command != "holddown" trigger1 = statetype = S trigger1 = movecontact
nevét a *.def fájlban tudod moódosítani [Info] name="kankuro" (név a menüben) displayname="kankuro" (név a játékban) versiondate=13/09/2007
author="Shinji85" (készítő neve) mugenversion= pal.defaults=1,2,3,4,5
ha pedig a mappát nevezed át akkor a *.def-et is átkell
ha a mappában mindent átnevezel akkor a*.def-ben ezeket is módosítanod kell
[Files] sprite=kankuro.sff sound=kankuro.snd anim=kankuro.air cmd=kankuro.cmd cns=kankuro.cns st=kankuro.cns stcommon=common.cns
Obito az melyik az amelyik olyan mint Naruto, csak más szkint kapott, vagy másik?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 07 nov 03, 16:06:26 írta Shiro »
|
Naplózva
|
|
|
|
Itachi.takuta
Akadémiai tanár
Nem elérhető
Hozzászólások: 294
Ulquiorra Forever!
|
|
« Válasz #272 Dátum: 07 nov 03, 18:10:02 » |
|
Értem, kösz. Obito-ból van másik is??? Én az UNM-be lévőre gondoltam. Ott az obito.sff fájlba a Sharingan képe.
|
|
|
Naplózva
|
Az aláírás nem felelt meg a fórumszabályzatnak (magasabb volt, mint 200 képpont), ezért a moderátor (Hiei D. Legend) törölte. Ha új aláírást helyezel el, ezt a szöveget törölheted.
|
|
|
Shiro
|
|
« Válasz #273 Dátum: 07 nov 03, 18:29:41 » |
|
Huh azt én is néztem meg majdnem elkezdtem átirogatni a fájlokat mikor kiprobáltam valamit Tehát eredmény Obitoval az "Utánzó kör szeme" Ugurjunk a levegőbe majd Le, Előre, a+b
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Itachi.takuta
Akadémiai tanár
Nem elérhető
Hozzászólások: 294
Ulquiorra Forever!
|
|
« Válasz #274 Dátum: 07 nov 03, 18:45:04 » |
|
Aha, megvan! Mégegy ill. két kérdés, ami még jöhet akár ide is. A(z) *.air fájlok miből álnak? Az MCM mért mutat néhány helyen sötéteb árnyalatú vagy össze-vissza minden színfoltos képeket? Mert amikor meg pcx-re bontom, akkor ugyanígy marad...
|
|
|
Naplózva
|
Az aláírás nem felelt meg a fórumszabályzatnak (magasabb volt, mint 200 képpont), ezért a moderátor (Hiei D. Legend) törölte. Ha új aláírást helyezel el, ezt a szöveget törölheted.
|
|
|
Shiro
|
|
« Válasz #275 Dátum: 07 nov 03, 19:12:45 » |
|
az air tartalmazza az animációkat, hogy helesen meg tudd jeleníteni előtte az sff fájltot kell megnyitnod ha esetleg furcsa a kép akkor az sff fölön töltsd be hozzá a pal fájlt (egy gomb rajta szines kör)
Nem tudja valaki, hogy mia neve annak a mugennek Amiben Benne van Songoku Darth Maul Batman Rozsomák...stb és az egyik pályán a We Will Rock You zene megy, és ha jol tom a játékot magyar(ok) dobták össze (off: ezen mondat végére szerintetek milyen iráslyelet kell tenni?)
Megvan a neve "Tv Metal Box" vagyis már csak a link kéne.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 07 nov 04, 00:17:21 írta Shiro »
|
Naplózva
|
|
|
|
DeatH
Kezdő Jounin
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
|
|
« Válasz #276 Dátum: 07 nov 06, 18:45:52 » |
|
tudna valaki egy linket adni a Mugen Character Makerhez?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Itachi.takuta
Akadémiai tanár
Nem elérhető
Hozzászólások: 294
Ulquiorra Forever!
|
|
« Válasz #277 Dátum: 07 nov 06, 18:52:25 » |
|
Tessék! És, hogy ne töröljenek, nem kell megköszönni
|
|
|
Naplózva
|
Az aláírás nem felelt meg a fórumszabályzatnak (magasabb volt, mint 200 képpont), ezért a moderátor (Hiei D. Legend) törölte. Ha új aláírást helyezel el, ezt a szöveget törölheted.
|
|
|
DeatH
Kezdő Jounin
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
|
|
« Válasz #278 Dátum: 07 nov 06, 21:03:04 » |
|
thx (akkor is) xD amugy meg azt akartam írni hogy elkezdtem egy naruto shippuudden mugent saját shippu karakterekkel
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
foobie
Gennin
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
|
|
« Válasz #279 Dátum: 07 nov 06, 21:20:30 » |
|
ejha kezdenek érdekesen alakulni a dolgok > amugymeg érdekelne a shippu mugened
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Fantos
Újonc
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
|
|
« Válasz #280 Dátum: 07 nov 06, 23:21:38 » |
|
támadásnál és védekezésnél meddig képes felfogni a progi a számokat? mert beírtam egy rahedli nagyot és Sasuke hullák jelentek meg a pályán trainingben, élesben meg egyből K.O.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Shiro
|
|
« Válasz #281 Dátum: 07 nov 07, 00:00:32 » |
|
maximális árékek : life = 10000000 attack = 100000000 defence = 100000000 nem teljesen pontos, mivel azis beleszáít, hogy mennyit sebez az adott támadás
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Itachi.takuta
Akadémiai tanár
Nem elérhető
Hozzászólások: 294
Ulquiorra Forever!
|
|
« Válasz #282 Dátum: 07 nov 07, 16:51:57 » |
|
dEatHy: Érdekes neved van, most nézem . Amúgy érdekel a Shippu-s saját karaktereid, sok sikert hozzá Én saját készítésű Mugen-en még nem nagyon dolgozom. Illetve az egyik Screenpack-ot írogatnám majd át, de előbb kari kellenek.... már úgy értem saját készítésűek. Már azt tervezgetem, hogy 5 részes Mugen-t csinálok, az 5. lenne a shippuuden, a többi meg a többi, és minden karit benne történetszerűen fejlesztenék... De még negyon amatőr vagyok ebbe a karikészítés dologban... ;D :
|
|
|
Naplózva
|
Az aláírás nem felelt meg a fórumszabályzatnak (magasabb volt, mint 200 képpont), ezért a moderátor (Hiei D. Legend) törölte. Ha új aláírást helyezel el, ezt a szöveget törölheted.
|
|
|
Shiro
|
|
« Válasz #283 Dátum: 07 nov 07, 17:18:38 » |
|
Nemá pont ahogy én is akarok csinálni (vagyis már csinálom) külön féle sagákat 1 Hidas (Naruto elejétől a Zabuza harc végéig) 2 Chunin viszga (az erdős részek valamint előzetes meccsek) 3 Konoha megtámadása (vizsga döntő+támadás) 4 Sasuke üldözése 5 Shippuuden (de majd ezis részekre bontva) Az első már kész is lenne, csak az a baj hogy egy két karinak tök gyér az ai-ja így viszont habár erős karakternek számítanának nem jelent túl nagy ihívást a legyőzésük, szal most ezt próbálom valahogy megoldani) Vagyis most Kakashi ai-ján dolgozom mivel full chakrával kezd ezért egyböl elkezd raikirizni (ez nem úl nagy gond) viszont állandóan az ellenfé eldobását akarta ezután csinálni, viszont taijutsut egyáltalán nem, szal ezt tööltem is belőle, vagyis most már néha üt, viszont nem csinál olyan spéci támadás sorozatokat, mint pl Sasuke, Naruto, Orochimaru...stb)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Itachi.takuta
Akadémiai tanár
Nem elérhető
Hozzászólások: 294
Ulquiorra Forever!
|
|
« Válasz #284 Dátum: 07 nov 07, 17:56:24 » |
|
Tényleg? Én a Saikyou Ninja Daikesshyou(bocs, ha nem jól írom) és az Ultimate Ninja és a Narutimate Hero kombolásával csinálnám, tehát: 1. A halál erdejés részekig 2. A Chunin vizsga végéig + akkor Konoha megtámadásáig(Tehát mondjuk lesznek benne sound ninja-k) 3. .........? 4. Naruto vs Sasuke meccsekig 5. Shippuuden De még semmi alap nincs... Shiro! Írtad, hogy már kész az első... Belinkelnéd ide? Vagy ha még javítgatsz rajta, és nem akarod nyilvánosság elé, akkor PM-be?
|
|
|
Naplózva
|
Az aláírás nem felelt meg a fórumszabályzatnak (magasabb volt, mint 200 képpont), ezért a moderátor (Hiei D. Legend) törölte. Ha új aláírást helyezel el, ezt a szöveget törölheted.
|
|
|
|