24 nov 30, 11:14:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: EZ A NARUTO-KUN RÉGI FÓRUMÁNAK ARCHÍVUMA.
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 366
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MUGEN, ShugenDo, valamint további verekedős játékok és enginek.  (Megtekintve 978934 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
Itachi.takuta
Akadémiai tanár
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 294


Ulquiorra Forever!


« Válasz #270 Dátum: 07 nov 03, 07:47:46 »

Ismét küldtem PM-t.
És akkor a karakter támadásait értem, de hogyan lehet beállítani, hogy melyik billentyűre mit csináljon? És a nevet(nem arra gondolok, amit a játékbe kiír) úgy kell módosítani, hogy a "Name" helyére írom azt pl., hogy Kin Tsushi?
Nah... akkor kanyarodjunk vissza a játékhoz és mondja meg nekem valaki, hogy Obito-val hogy lehet Sharinganozni.
Naplózva

Az aláírás nem felelt meg a fórumszabályzatnak (magasabb volt, mint 200 képpont), ezért a moderátor (Hiei D. Legend) törölte. Ha új aláírást helyezel el, ezt a szöveget törölheted.
Shiro
Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Rejtett Hó Falu Rejtett Hó Falu

Hozzászólások: 7523


may the force be with you


WWW
« Válasz #271 Dátum: 07 nov 03, 16:04:50 »

A cmd fáljban tudod módosítani a billentyűket

kb így

feljebb vannak ilyenek (nem teljesen fent)

[Command]
name = "b"
command = b
time = 1

; karasu
[Command] ;Quarter circle forward + x
name = "karasu"
command = ~DF, F, a

lejebb meg ilyenek:

; Summon karasu
[State -1, Summon Karasu]
type = ChangeState
value = 1000
triggerall = !IsHelper
triggerall = Var(17) != 1
triggerall = command = "karasu"
triggerall = power >= 1000
trigger1 = statetype = S
trigger1 = ctrl

[State -1, Combo]
type = ChangeState
value = 220
triggerall = !IsHelper
triggerall = stateno = 200
triggerall = command = "a"
triggerall = command != "holddown"
trigger1 = statetype = S
trigger1 = movecontact


nevét a *.def fájlban tudod moódosítani
[Info]
name="kankuro" (név a menüben)
displayname="kankuro" (név a játékban)
versiondate=13/09/2007

author="Shinji85" (készítő neve)
mugenversion=
pal.defaults=1,2,3,4,5

ha pedig a mappát nevezed át akkor a *.def-et is átkell

ha a mappában mindent átnevezel
akkor a*.def-ben ezeket is módosítanod kell

[Files]
sprite=kankuro.sff
sound=kankuro.snd
anim=kankuro.air
cmd=kankuro.cmd
cns=kankuro.cns
st=kankuro.cns
stcommon=common.cns

Obito az melyik az amelyik olyan mint Naruto, csak más szkint kapott, vagy másik?
« Utoljára szerkesztve: 07 nov 03, 16:06:26 írta Shiro » Naplózva

Itachi.takuta
Akadémiai tanár
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 294


Ulquiorra Forever!


« Válasz #272 Dátum: 07 nov 03, 18:10:02 »

Értem, kösz. Mosolyog
Obito-ból van másik is???
Én az UNM-be lévőre gondoltam. Ott az obito.sff fájlba a Sharingan képe.
Naplózva

Az aláírás nem felelt meg a fórumszabályzatnak (magasabb volt, mint 200 képpont), ezért a moderátor (Hiei D. Legend) törölte. Ha új aláírást helyezel el, ezt a szöveget törölheted.
Shiro
Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Rejtett Hó Falu Rejtett Hó Falu

Hozzászólások: 7523


may the force be with you


WWW
« Válasz #273 Dátum: 07 nov 03, 18:29:41 »

Huh azt én is néztem meg majdnem elkezdtem átirogatni a fájlokat mikor kiprobáltam valamit Nevet

Tehát eredmény
Obitoval az "Utánzó kör szeme" Ugurjunk a levegőbe majd Le, Előre, a+b
Naplózva

Itachi.takuta
Akadémiai tanár
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 294


Ulquiorra Forever!


« Válasz #274 Dátum: 07 nov 03, 18:45:04 »

Aha, megvan! Mégegy ill. két kérdés, ami még jöhet akár ide is. A(z) *.air fájlok miből álnak? Az MCM mért mutat néhány helyen sötéteb árnyalatú vagy össze-vissza minden színfoltos képeket? Mert amikor meg pcx-re bontom, akkor ugyanígy marad...
Naplózva

Az aláírás nem felelt meg a fórumszabályzatnak (magasabb volt, mint 200 képpont), ezért a moderátor (Hiei D. Legend) törölte. Ha új aláírást helyezel el, ezt a szöveget törölheted.
Shiro
Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Rejtett Hó Falu Rejtett Hó Falu

Hozzászólások: 7523


may the force be with you


WWW
« Válasz #275 Dátum: 07 nov 03, 19:12:45 »

az air tartalmazza az animációkat, hogy helesen meg tudd jeleníteni előtte az sff fájltot kell megnyitnod ha esetleg furcsa a kép akkor az sff fölön töltsd be hozzá a pal fájlt (egy gomb rajta szines kör)

Nem tudja valaki, hogy mia neve annak a mugennek Amiben Benne van Songoku Darth Maul Batman Rozsomák...stb és az egyik pályán a We Will Rock You zene megy, és ha jol tom a játékot magyar(ok) dobták össze (off: ezen mondat végére szerintetek milyen iráslyelet kell tenni?)

Megvan a neve "Tv Metal Box" vagyis már csak a link kéne.
« Utoljára szerkesztve: 07 nov 04, 00:17:21 írta Shiro » Naplózva

DeatH
Kezdő Jounin
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513


« Válasz #276 Dátum: 07 nov 06, 18:45:52 »

tudna valaki egy linket adni a Mugen Character Makerhez?
Naplózva
Itachi.takuta
Akadémiai tanár
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 294


Ulquiorra Forever!


« Válasz #277 Dátum: 07 nov 06, 18:52:25 »

Asszem ez a pontos Link:
http://randomselect.i-xcell.com/tools/mcm20b-dev356.zip
Háát... én a szokásos Painthez folyamodok. Onnan kell Photoshopba rakni, nem? :-X
És onnan az MCM-be...

Tessék! És, hogy ne töröljenek, nem kell megköszönni Mosolyog
Naplózva

Az aláírás nem felelt meg a fórumszabályzatnak (magasabb volt, mint 200 képpont), ezért a moderátor (Hiei D. Legend) törölte. Ha új aláírást helyezel el, ezt a szöveget törölheted.
DeatH
Kezdő Jounin
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513


« Válasz #278 Dátum: 07 nov 06, 21:03:04 »

thx (akkor is) xD amugy meg azt akartam írni hogy elkezdtem egy naruto shippuudden mugent saját shippu karakterekkel
Naplózva
foobie
Gennin
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


« Válasz #279 Dátum: 07 nov 06, 21:20:30 »

ejha kezdenek érdekesen alakulni a dolgok  >Nevet amugymeg érdekelne a shippu mugened  Mosolyog
Naplózva
Fantos
Újonc
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


« Válasz #280 Dátum: 07 nov 06, 23:21:38 »

támadásnál és védekezésnél meddig képes felfogni a progi a számokat? mert beírtam egy rahedli nagyot és Sasuke hullák jelentek meg a pályán trainingben, élesben meg egyből K.O.
Naplózva
Shiro
Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Rejtett Hó Falu Rejtett Hó Falu

Hozzászólások: 7523


may the force be with you


WWW
« Válasz #281 Dátum: 07 nov 07, 00:00:32 »

maximális árékek :
life = 10000000
attack = 100000000
defence = 100000000
nem teljesen pontos, mivel azis beleszáít, hogy mennyit sebez az adott támadás
Naplózva

Itachi.takuta
Akadémiai tanár
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 294


Ulquiorra Forever!


« Válasz #282 Dátum: 07 nov 07, 16:51:57 »

dEatHy: Érdekes neved van, most nézem Mosolyog. Amúgy érdekel a Shippu-s saját karaktereid, sok sikert hozzá kacsint

Én saját készítésű Mugen-en még nem nagyon dolgozom. Illetve az egyik Screenpack-ot írogatnám majd át, de előbb kari kellenek.... már úgy értem saját készítésűek. Már azt tervezgetem, hogy 5 részes Mugen-t csinálok, az 5. lenne a shippuuden, a többi meg a többi, és minden karit benne történetszerűen fejlesztenék... De még negyon amatőr vagyok ebbe a karikészítés dologban... Mosolyog ;D :Mosolyog
Naplózva

Az aláírás nem felelt meg a fórumszabályzatnak (magasabb volt, mint 200 képpont), ezért a moderátor (Hiei D. Legend) törölte. Ha új aláírást helyezel el, ezt a szöveget törölheted.
Shiro
Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Rejtett Hó Falu Rejtett Hó Falu

Hozzászólások: 7523


may the force be with you


WWW
« Válasz #283 Dátum: 07 nov 07, 17:18:38 »

Nemá pont ahogy én is Nevet
akarok csinálni (vagyis már csinálom) külön féle sagákat
1 Hidas  (Naruto elejétől a Zabuza harc végéig)
2 Chunin viszga (az erdős részek valamint előzetes meccsek)
3 Konoha megtámadása (vizsga döntő+támadás)
4 Sasuke üldözése
5 Shippuuden (de majd ezis részekre bontva)

Az első már kész is lenne, csak az a baj hogy egy két karinak tök gyér az ai-ja így viszont habár erős karakternek számítanának nem jelent túl nagy ihívást a legyőzésük, szal most ezt próbálom valahogy megoldani)

Vagyis most Kakashi ai-ján dolgozom
mivel full chakrával kezd ezért egyböl elkezd raikirizni (ez nem úl nagy gond)
viszont állandóan az ellenfé eldobását akarta ezután csinálni, viszont taijutsut egyáltalán nem, szal ezt tööltem is belőle, vagyis most már néha üt, viszont nem csinál olyan spéci támadás sorozatokat, mint pl Sasuke, Naruto, Orochimaru...stb)
Naplózva

Itachi.takuta
Akadémiai tanár
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 294


Ulquiorra Forever!


« Válasz #284 Dátum: 07 nov 07, 17:56:24 »

Tényleg? Nevet
Én a Saikyou Ninja Daikesshyou(bocs, ha nem jól írom) és az Ultimate Ninja és a Narutimate Hero kombolásával csinálnám, tehát:
1. A halál erdejés részekig
2. A Chunin vizsga végéig + akkor Konoha megtámadásáig(Tehát mondjuk lesznek benne sound ninja-k)
3. .........? ikszdé
4. Naruto vs Sasuke meccsekig
5. Shippuuden

De még semmi alap nincs...
Shiro! Írtad, hogy már kész az első... Belinkelnéd ide? Vagy ha még javítgatsz rajta, és nem akarod nyilvánosság elé, akkor PM-be?
Naplózva

Az aláírás nem felelt meg a fórumszabályzatnak (magasabb volt, mint 200 képpont), ezért a moderátor (Hiei D. Legend) törölte. Ha új aláírást helyezel el, ezt a szöveget törölheted.
Oldalak: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 366
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

 
A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott bluBlur Skin © 2006, hbSkins
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines


A számláló indult: 2008.06.21.
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!