Hát STM, én sajnos nem tudom egyik kérdésedre a választ, de ha jól látom, akkor te már rutinosabb lehetsz nálam Fighter Factoryban, ezért feltennék egy kérdést neked, ha nem olyan nagy gond, mert én még csak 3-4 napja használom ezt a programot
: hogy lehet egy karakterhez hozzáadni egy másik karakternek a mozdulat sorait ?
Ezt is leírták már egy párszor, igazán használhatnátok a keresést, de azért elmondom. Én ugyan nem FF-t hastználok, hanem mugen karakter makert (mcm), de ez most mindegy.
Tudod mit, inkább idézek SHirotól:
"Csak egyszerüen írom le.
1.
Kisame karit betöltöd az mcm-be, majd a képeket kimented egy mappába.
Gondolom homok jutsut akarsz, vagyis átdzionezed photoshoppal.
mcm-el megnyitod Agaara-t majd hozzáteszed a ez előzöleg kimentett képekből az átszinezett water buletet. a képekből csinálsz benne egy animációt. Amiknek a képkockáira raksz piros keretet, hogy sebzés típusú legyen. Majd adsz neki egy animáció sorszámot.
2.
Megnitod Kisame cns-fájlját, kikersed a water dragonhoz tartozó részeket.
Azt másolod a vágolapra
Megnyit Agaara cns-e beilleszted a majdnem végére a vágólap tartalmát. az animáció számát átírod az mcm-ben megadott animációszámra.
Valamint magának a támadásnak is keritesz egy másik kódszámot, ez a state érték.
3.
a.
Megnyit Kisame cmd átmásol kombo.
Megynit Agaara cmd beilleszt kombo, kicsit átír ha van már ugyanilyen.
b.
Kisame cmd-böl kimásol kombo feltételek.
Agaara cmd-be beileszt kombo fekltételek.
majd a value értékét átarod a cns statedef értékére.
4.
továbbá kisame előtte csinált valami kézpecsétes bigyót.
ehelyett használd Agaara valelyik animációját.
Amire továbbá figyelned kell a jkovetkezők.
Fájlok kapcsolati
cns - air (ez az amit mcm-el szerkesztesz)
cns (anim) és air (Action Number) értékének meg kell egyezni.
cns - cmd
cns (State) és cmd (value) értékének meg kell egyeznie.
Továbbá nem lehe két jutsunak ugyan az a kódja.
cns ben lehet ugynazt a state értéket töbször látni, ezek al beálítások.
stb az átrakásal nem is lenne probléma, csak ezekel a fájl kapcsolatokal, ami így egyszerünek tünik, pedi egy apró hiba is hazavághatja az egészet.
Valamint ezt már próbáltam Kisaméval és Zabuzaval, és nem sikerült. Szomorú"
Én csináltam már ilkyesmit, viszonylag egyszerű, de szerintem praktikusabb szerkesztőben az air-ban ugyanazt a kódot adod neki, ami az eredeti karakternél is volt, így a fájlkapcsolatokkal nem lesz baj, nem is igazán kell átírnod bármit, legfeljebb a kombo nevét módosíthatod. Melelsleg új támadásokat is csinálhastuz, ha kiveszed a régit, és egyszerüen valamilyen olan támadás spirite-jait rakod be, ami nem külö9nbödzik sokban tölé, azaz hasonloan sebez meg ilyesmi. A cns-ben ezt azt átirogathatsz, a hangokat, a sebzést (damage) a chakra levonást (ezt a másikban is kell) "superpause"-t adhatsz hozzá. HA kicsit náézelődz a fájlokban, miközben átralkod a támadásokat, és egy kicsit kisérletezgetsz, hamar rájössz hogy mi hogy működik. Azért, ha valami már jó, mielött modosítod, csinálhatsz egy biztonsági másolatot. Azt ajánlanám, olyan támadásokat tegyél át, amik minél kevesebb különböző "anim"-ból álnak, például egy tűz jutaunál azt rakd át, amelyiknél egy anim-ban van a tűz és a tűzfujó. Melelsleg én Orochimaru Emdu idézésének áthelyezésével sültem fel. Addig már eljutottam, hogy sebezzen, de ismeretlen okból hiányos volt az animáció. három óra kisérletezgetés után inkább megcsináltam egy másik támadásból.
Én most csináltam egy szerintem egész jó Jonin Jiraiyát, Orochimarum már van, de szerintem átszabom, most dolhozom Tsunadén, az egész időszakot, a saninok Jonin korát szeretném feldolgozni egy mugenben, és ebben, ha egyzser befejezem lesz pár érdekes karakter. Gyerek Yondime, az a salamanra idéző shinobi, aki elnevezte saninoknak a saninokat, és egy fiatalabb Chiyo, vagy ahogy alakul. Nem tudom lesz-e rá időm, de ha nem, a saninokat akkor is mindenképpen befejezem.