Van pár új infó mik lesznek a 4.5. Patchban.
"- Lassan élesben is játszható lesz ami azt jelenti, hogy ősz közepére végére az amcsi oldalon is élvezni lehet az újdonságokat ( Eu-ról nemtudok mit mondani mindig késnek 7-8 hónapot a patchekkel, míg tavaly a 3.5 az amerikaiaknak már ősz végén játszható volt addig Eu-ba ez csak tavasszal következett be, de a 3.0-nál még nagyobb volt a csúszás. Következő cikkben majd pont a két kiadót hasonlítom össze hol miért érdemes játszani.). Akkor kezdjünk is bele:
Változások lesznek az AP terén:- változtatnak a nyereségen és veszteségen az ap elosztásnál
- változtatnak a rankhoz viszonyított ap nyereségen és veszteségen (angolul class-ra jött ki a koreai szó de rankra tippel mindenki)
- a leölt mobokból nyert ap-t is rankhoz igazítják
További változások amiket nem soroltak máshova:- fixálták a bal kezes animációs problémát
- fixálták a gunner grafikus skilljét
- változtattak a repülési útvonalakon
- javítva a fast tracken történő halál esetén a normál szerveren ébredtünk.
Új insták (a neveket ne vegyétek készpénznek):8 új insta lesz a játékban amik helyileg
Upper Abyss-ra és
Idian Depths-re tehetők.
Protective Tower Rune:
- 6 fős insta
- min level: 65
- insta reset minden szerdán reggel 9-kor
New Battlefield:
- 24 vs 24 fős insta
- 40 percig tart
- min level: 61-65
- elérhetőségét nem írom mert kitudja még nyugaton milyen idő szerint lesz.
- típus: ap insta ( dredgion 24 fős megfelelője )
Amit még tudni lehet, hogy azok az insták amik Upper Abyss-ba kerülnek 61-es szinttől lesznek elérhetők. 6 fős instákról van szó és külön lesz normál és légió insta. Az instákon napi reset lesz reggel 9kor minden nap ahova 1 alkalommal lehet belépni.
Új skillek is lesznek:Gladiator:
Sword Wave Taunt: sebzést okoz és tauntolja a targeted.
Templar:
Aerial Lure: Doom Lure a levegőben ( csak repülő skill ).
Assassin:
Dagger Dance: repülő skill ami stunra bónusz sebzést okoz a targeten, második chain skill a Throw Dagger-ből, ( csak repülő skill ).
Evasive boost II: megemeli az evasion-t.
Ranger:
Arrow of Hebetation: csökkenti az ellenfélen a parry-t, evasion-t és a blockot.
Sorcerer:
Deterioration: fire damage-et okoz egy targeten. harmadik chain skillje a Flamebolt-Blaze-nek.
Refracting Shard II: a skill damage felének megfelelő manát tölt vissza.
Spiritmaster:
Rage of Barren: stackelős skill kárt okoz earth damage-el.
Chanter:
Fierce Strike: 4. chain skill a Crashing Strike után jön be.
Cleric:
Hammer of hebetation: fizikai sérülést okoz és egy ideig növeli a cast time-ot.
Gunslinger:
Flight Shot: wind damage-et oszt és lassítja a repülési sebességet a targeten.
Songweaver:
Cheerful Melody: Növeli az attack speed-et.
Az eddig meglévő skilleken végrehajtott változtatások:Gladiator:
Magical Defense I: megemelik a magic suppression-t 300-ról 500-ra.
Templar:
Punishing Thrust: növelik az okozott kárt.
Ranger:
Poison Shot: növelik a sebzését és 3. chain skill lett.
Chanter:
Leaping Flash: a 3 stacknél növekszik a dmg-e és a hatótávolsága 6m lesz.
Cleric:
Holy Servant: növelik a sebzését.
Songweaver:
Bright Stroke: csökkentik a mana költségét.
Resonant Counterpoint: nem fogyaszt manát mikor kasztolja a skill-t.
További változtatások:- változtatnak az Xform-hoz szükséges itemek számán.
- az őrök upper abyss-ban 50-56-os szintre emelkednek.
- Upper Abyss-ban ostromidő alatt ágyúk jelennek meg amiket csak légióval lehet elfoglalni és csak a légió tagjai használhatnak.
- artifactoknál is emelkedik az őrök szintje 50-ről 56-ra.
Siege rewardok változása:1. szint: Top 10 player: 3 Ceramium medal
2. szint: 40 player: 2 Ceramium medal
3. szint: 40 player 1 Ceramium medal
4. szint: 100 player 2 Mithril medal
Bekövetkeznek a változások a rank rendszerben is aminek már éppen ideje iszen elég sok ap kell már ahhoz, hogy rankot léphessünk és van aki úgy Grovenor, hogy szinte semmit nem játszik csak farmolta az ap instákat. Na ennek végre vége!
Az új rendszer most elterjedő neve a Honor rendszer ( nevezik még Prestige pontnak vagy Fame pontnak )
Az egész lényege az, hogy rank 1-ig abyss pont kell, de onnantól jön közbe a Honor rendszer ugyanis nem az ap-t fogja nézni, hogy rankot léphessünk, hanem ezt a pontot. Minden nap 12 órakor fogja újraszámolni a pontokat és frissíteni a listát. Honor pontot a napi aktivitással lehet szerezni. Különböző mennyiség jár azért ha lemegyünk dredgion-be elmegyünk fort foglalásra és a PvP-ért is nyilvánvalóan. Ugyanakkor ha PvP-ben meghalunk akkor ebből a pontból nem veszítünk. A dolog lényege pedig az, hogy minél magasabb a rankunk annál többet kell tennünk azért, hogy tartani tudjuk. Teljesen mindegy, hogy 40 millió ap-nk van ha nem csinálunk semmit nem járunk fort foglalásokra és nem pvp-ünk a pontok elég szépen elkezdenek lefelé folyni ezzel átalakítva a rank listát. Az AP itemeket ezután is ugyanúgy ap-ból tudjuk majd kivenni, de ha csökken az AP nem igazán fogja befolyásolni a rankunkat. Viszont ölésnél és minden egyéb tevékenységünknél az ap ugyanúgy jönni és menni fog mint eddig ezért volt szükség az ap díjakat megváltoztatni hiszen így eléggé rossz lenne, ha valaki fél millió ap-val commander de 4-5 halálnál lehalná az összes ap-ját mer mindenki ráugrik pedig nem biztos, hogy neki van a legtöbb, ez a későbbiekben még érdekes lesz, hogyan oldják meg.
Új abyss itemek is lesznek az Officer ranggal rendelkezőknek.
A játékba kerül egy új pet is ami egy kaját és ital valamit 3 scroll-t tud a tulajdonsára rakni ami valjuk be nagyon is jó dolog
. Bekerülnek még új receptek is a játékba.
A potikat a patch után késepes leszünk egyesíteni ezáltal egy erősebbet létrehozni. Például 3 db Lesser Healing Potion-ből létrejön egy nagyobb Greater Healing Potion. Azt sajnos nem írják, hogy ehhez kell-e valami item.
Alacsonyabb instákba a droprate emelve lesz. Az insták név szerint a következők: Dark Poeta, Steel Rake, Upper és Lower Udas, BT, Theo Lab és Fire Temple ( FT ).
UI Frissítések:- tudsz majd kommentet írni a barátlistádon az ismerőseidhez
- a party tagok számát 6-ról 8-ra emelték
- átláthatóbb térképet ígérnek
- kapunk egy gombot amivel ki-be kapcsolhatjuk a térkép átlátszóságát
- karakter készítőbe az Aether tech ruhái hozzáadva az előnézethez
- új hajakat adnak hozzá. 2 női és két férfi hajról van szó:
(Saját vélemény, de ha tudnám miért csinálnak mindig ilyen béna fiú karaktereket....?! -.-)
- hozzá adják az új armorokat az új kaszthoz:"