24 nov 27, 08:53:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: EZ A NARUTO-KUN RÉGI FÓRUMÁNAK ARCHÍVUMA.
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: [1] 2 3 ... 9
  Nyomtatás  
Szerző Téma: The Walking Dead  (Megtekintve 25568 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Thunderhawk
Kínzás specialista
*
Nem elérhető Nem elérhető

Egyesített Shinobi Haderő Egyesített Shinobi Haderő

Hozzászólások: 603


Ember vagyok, se több, se kevesebb!


WWW
« Dátum: 12 júl 02, 21:00:47 »


The Walking Dead - Story Trailer (18+)
(A trailer egyes jelenetei spoilert tartalmaznak!)

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=fhL776xz9YU" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=fhL776xz9YU</a>

The Waling Dead: The Game (Telltale Games)

A zseniális The Walking Dead széria anno képregényként, majd sikeres tévésorozatként és nem régiben egy nagyon érdekes, és izgalmas kaland PC játékként látta meg a napvilágot. Mint ahogy azon játékok nagy része, melyekben szerepel a "Dead" szó, már leszűrhető, hogy egy Zombies játékról van szó. Azonban most nem egy lövöldözős, FPS, nem egy Zombie irtós, TPS, hanem egy nagyon ötletes, túlélős, válaszút elé állító kaland játékról van szó.
A játék főszereplője Lee Everett, kiről kiderül a játék elején hogy jobb napokat is megélt már. Épp egy rendőrkocsival szállítják át az egyik fogházba, miután munkából korábban hazaérve, hirtelen felindulásból, megölt egy nagy tekintélynek örvendő politikust, kivel a felesége csalta. Ennek következményeként szállítják a fegyház felé, miközben rendőrök egész készenlét állapotával futnak össze az oda út során, azt sugallva: Valami történt... Miközben Lee bőrébe bújva beszédbe elegyedünk az amúgy kedves, és barátságosnak tűnő rendőrrel, ki a sofőrünk ebben a nem túl kellemes helyzetben, egy váratlan akadályba ütközve, balesetet szenvednek, és letérnek az útról. Innentől kezdődik csak meg Lee Everett igazi túlélő története.
A játékban Lee-t irányítva kell beszélgetésbe elegyedni, rejtélyeket megoldanunk, és olykor nagyon nehéz döntéseket meghoznunk, amiben olykor jó döntést nincs, csak kevésbé rossz. A játék érdekessége az, hogy a játékos teljes mértékben a részévé válhat a játéknak, ugyanis rengeteg olyan szituáció van, legtöbbször a többiekkel folytatott beszélgetés során, ami alapján kialakul rólad egy összkép, a túlélők szemében, és az alapján fognak hozzád állni, és ami még fontosabb: Sokszor befolyásolni tudod a történet kimenetelét a választott döntéseiddel, a többiekkel folytatott beszélgetéssel, és egyes cselekedeteiddel. Elvégre Lee egy olyan személy akit nemrég még le akartak csukni gyilkosságért. Kérdés persze, hogy egy ilyen háttérrel, mennyire mersz őszinte lenni, egy olyan túlélő csoportban, kik a legóvatlanabb pillanatban a Zombiek eleségévé válhatnak. (a fontosabb válaszaidnál fel is hívja a játék a figyelmesed hogy: pl: YXZ megtudta hogy ebben a városban nőttél fel. Vagy pl: Megtudtad, hogy yxz korábban orvos volt stb. ) Őszinte leszel, vagy csak annyit mondasz el magadról, amennyit feltétlenül muszáj, esetleg teljesen előállsz egy új történettel? A döntés a tied! Te mit tennél? Azonban nem árt ha minél több emberrel beszélgetsz, elvégre az sem árt, ha te is minél többet megtudsz a csoport azon tagjairól, kikkel egy fedél alatt próbálod meg túlélni a Zombi sereget.
Az akció dúsabb jelenetek tesznek arról, hogy a játék ne mindig egyhangúan csak a sztorira épüljön. Veszélyes szituációkban a hangulatos "veszély" háttérzene, és a hirtelen a semmiből előbukkanó, "reflex játékba" taszító Zombik tesznek arról, hogy azért nem árt a figyelmesség. Az ilyen szituációban, elvöröslő képernyővel figyelmeztet arra, mennyire vagy nagy veszélyben.
A játék nem a nehézségéről híres, sőt, igazából nehézségi szintje nincs is. Annyi beállítani való van az elején, hogy a könnyebbik (minden használható eszközt megjelölnek nekünk a szobában[Ez az ajánlott verzió, első nekiindulásból]), vagy a nehezebbik (ezekre a tárgyakra nekünk kell rájönnünk) módot választjuk. Sok beállítani valója nincs a játéknak. Ami számomra ajánlott, hogy megtaláljuk a tökéletes videó felbontást, és az én személyes esetemben a felirat bekapcsolás. Meglepett a nem túl bonyolult mozgási beállítás is. Mindössze a klasszikus W A S D mozgási beállítás létezett, az E és Q Akció szituációkban használt, és az 1 2 3 4, válasz lehetőségek gombjaira van szükségünk + egér.
A játékot mindenkinek ajánlom, aki szereti a Zombies játékokat, illetve aki szereti az olyan játékokat ahol elsősorban a sztorit tartja nagyobb mérvadónak nem pedig a játék menetet, hisz a The Walking Dead szériával egy nagyon jó "film" történetkimenetelét irányíthatjuk. Éppen ezért, mivel a történet a mérvadó nem árt egy viszonylag jó alapszintű angol tudás, hiszen nem árt, ha tudjuk, hogy miket válaszolunk, vagy teszünk. Nem tudok róla, hogy létezne, vagy hogy terveznek-e magyarosítást.  Annyival jobbnak tartom a játékot a többi, hasonló, tárgykeresgélős és az eszközök használatával megoldandó játékok többségénél, az "egyszer végigvittem a játékot, többször nem érdemes, mert tudom meik itemet, hol, mikor használjam"-nál, hogy mivel itt a elsősorban nem ez a játék fő motorja, hanem a sztorija, rákényszeríti az embert arra, hogy akár újra végig játssza a játékot, más válaszadási lehetőségekkel. Hiszen, ha akár csak egy dologra is máshogy válaszolunk a korábbi játékunk során, már az is gyökeresen megváltoztathatja a történet alakulását. Emiatt meg hajt minket a kíváncsiság.
A játékot 5 epizódra szedték szét, amiből jelenleg az első kettőt, The New Day, és  Starved for Help epizódjait csinálták meg. Az érdekessége, hogy ezek az epizódok összefolynak. Vagyis amilyen döntéseket, végkimenetelek választottál az első szériában, úgy ezeket a végkimenetelek a játék megjegyzi, és következő szériát már aszerint fogja folytatni, amelyeket az előző szériában meghoztál. Sőt! Egy kis érdekességképpen minden széria végén a fontosabb döntéseknél láthatsz egy összegzőstatisztikát, hogy a többi játékos ugyanabban a szituációban, milyen döntéseket hoztak. (pl: Te és a többi játékosok 72% döntött úgy, hogy xyz)



The Walking Dead Survival Instinct Official Gameplay Trailer

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=9r5f-SYokeY" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=9r5f-SYokeY</a>

The Waling Dead: Survival Instinct

Az Activison is úgy döntött csinál egy játékot a sorozatból. Mint általában az ilyen "lehúzunk egy bőrt" a névről játékoknál nem sikerül a játék 100%-osra. De kezdjük az elején:
Most egy FPS túlélő játékról van szó, és találkozunk itt nagyon jó pozitív ötletekkel is. A Probléma az az, hogy mindegyik eme pozitív dologról hiányzik az a valami plusz, ami élvezhetővé tenné a játékot. De nézzük miről is van szó: A játékban a már történetben is jól ismerhető Daryl Dixont fogjuk irányítani. Mondhatni azt is, hogy az ő prológusáról fog szólni ez a történet, vagyis, hogy mit élt állt közvetlen a katasztrófa kitörése pillanatában, és azután.
A játék önmagában nagyon ötletes, ugyanis egy túlélő játékról van szó, és előszeretettel igyekszik a játék a realitás talaján maradni azzal, hogy bizony minden egyes felszerelést meg kell becsülnünk. Itt ugyanis nincs minden egyes szobában, helyiségben a túléléshez szükséges lőszer, fegyver, élelem, bezin, hanem bizony általában a legrájellemző helyeken fordulnak csak elő, és akkor is csak egy kisebb adagban (Lőszerekből például általában 1-2 golyónyit találunk csak).
Még mindig a túlélők realitás talaján maradva, alkalmazva a Tv sorozatban is ismert tényeket, érdemes megbújnunk, és csendben maradnak. Ez azt is jelenti, hogy sajnos a hentelés kizárva. Vagyis a lőfegyverek nem sűrűn érdemes használni, ugyanis a hang vonzza a walkerseket. Egyesével még nem okoznak különös gondot, de a hang hatására, sokkal többen is érkeznek, mint amennyit eredetileg a pályán látunk. Éppen ezért sokkal célszerűbb csak egy machetét vagy mondjuk egy csövet használni, hogy néhány fejre mért ütéssel "csendben" végezzük egy-egy Walkerssel. Ez azonban elég monotonra sikerült, ugyanis, mint általában tudjuk, hogy a walkersek nem túl okosak, és a játék önmagában még rá is tesz a butaságukra. pl: Ha felénk tart egy walkers, célszerű hátrálni, megvárni, még "üt/karmol" egyet, és mikor szabad az út, mert a lendület viszi, simán fejbe tudjuk kólintani. Emellett volt pár szituáció amin röhögnöm kellett. pl: Egy félik nyitva lévő garázsajtón, ami kb annyira van nyitva, hogy elég lenne a fejemet oldalra döntenem hogy beférjek a lehajolás helyett, egy "álló" Walkers már nem elég okos, hogy "kimásszon" alatta. Bár a Walkersek néha így is elég görnyedteknek tűnnek, hogy kiférjenek alatt. De a Walkers inkább kimegy az eredeti, teljesen nyitva lévő ajtón, vagy a legközelebbi kerülőúton. Meg megannyi hasonló szituációval találkoztam, hogy ilyen "trükkös módon" távolságot tudjak tartani.
Lehetőségünk van azonban azonnal is megölni a walkerseket, ha mögéjük osonva észrevétlenek maradunk. Érdekes, hogy párszor megemlíti a játék, hogy a teljes csend érdekében, érdemes guggolva mögé settenkedni a walkerhez, azonban ezt a walkerst nem nagyon érdekli. Elég ha odasétálunk hozzá, mert általában úgy sem vesz észre, vagy ha észre is lesz elég lassan fordul meg ahhoz, hogy így is elintézzük. Csak a futásunkra érdemes odafigyelni e-téren.
A túlélés legnagyobb hangsúlya mégis a talált felszereléseinktől függ. Daryl összesen 10 tárgyat képes egyszerre cipelni, amibe (sajnos) az örökké használatos kiskést (ennek segítségével végez azonnal a Walkersekkel), amit mindig magánál tart, és nem kivehető, beletartozik a 10 férőhelybe, vagyis összesen 9 helyünk van. Ez a hely azonban nagyon gyorsan elfogy, és néha rá vagyunk kényszerülve, hogy fontosabb cuccok érdekében megszabaduljunk másoktól.
Nagyon ötletes dolog a 2 pálya közötti utazás is. Ehhez persze a járművünk szolgál segítségül, amiről több adatot is megtudhatunk: Hány férőhelyes, mennyi cucc tartható benne, illetve mennyi a fogyasztása. Ezek mind fontos adatok. Hiszen a következő pálya elején örülünk ha megszabadulhatunk pár olyan cucctól ami csak helyet foglal, de később még jól jöhet. Ezeket a kocsiknál tarthatjuk.
Fogyasztása is fontos, nem hiába találhatunk benzines kannákat a pályákon. Mikor egyik pályáról indulunk a másikra, kijelölhetjük, hogy 2 út közül merre (nem minden esetnél, de előfordul választás, ami persze a különböző pályát is jelent), illetve, hogy hogyan: Autópályán, főúton, vagy mellékutakon. Autópályán fogyaszt a legkevesebbet a jármű, kicsi az esély a lerobbanásra, de ugyanakkor megfosszunk magunkat a lehetőségtől, hogy érdekes helyeket találjuk, amelyet lehet érdemesebb átkutatni különböző holmi után. Mellékutakon mind ez fordítva van. Sok lehetőség van ilyen lelőhelyekre találni, de több benzint is fogyaszt és nagyobb az esély, hogy vmi tönkremegy a kocsinkban valami. PL: defektünk lesz, vagy ki kell cserélni az aksit. Ilyenkor amolyan "minipályára" kerülünk, ahol ezeket a felszereléseket meg kell találni. Hasonló az eset akkor is, ha kifogy a benzin. A játék bedob egy kis pályára ahol pik-pak össze tudsz szedni néhány litert, és már mehetsz is tovább, szóval ezekben a "minijátékokban" nincs túl sok örömünk. Ráadásul ezekből a "minimapokból"elég kevés van, és gyakran ugyanazzal a helyszínnel találjuk szembe magunkat. Vicces volt pl: kétszer egymás után is végigmenni ugyanabban a parkolóban. Legalább tudtam mi hol van.
Fontos még a kocsi maximális helye is. Ez által határozhatjuk meg, hogy hány talált túlélőt vihetünk magunkkal, kikkel a küldetéseink során találkozhattunk. Általában kérni szoktak vmit mielőtt veled tartanak, de ezek nem nagy küldetések. Néha olyan dolgot kérnek, amit korábban már egyszer megtaláltál, így ezek nem okoznak nagy gondot. A túlélők szerepe: Minden küldetés előtt lehetőségünk van a túlélő csoportunkat felfedező, keresgélő útra küldeni (Keressenek kaját, benzin, töltényeket). Fel is szerelhetjük őket, általában le is írják miben jeleskednek, ezáltal a legmegfelelőbb felszerelést is képesek vagyunk nekik odaadni. Minél többen vannak annál kisebb az esélye, hogy esetleg nem térnek vissza. A baj csak az, hogy minden visszatért küldetés után az általuk talált tárgyak sokkal értéktelenebbek, mint az élelem amit rájuk kell fordítani, hogy újra tele legyen az életerejük. Szal lehet elküldjük élelemért, talál 2-őt, és ezt nyugodt szívvel oda is adhatjuk neki, plusz még 1-et a közös kasszából, mert különben a következő küldin otthagyná a fogát.
Visszatérve még a kocsikhoz lehetőségünk lesz többször kocsit is cserélni. Vicces azonban, hogy még egy-egy helyen a parkoló hemzseg a kocsiktól, de csak néhány kijelöltet "köthetünk el", azt is csak akkor, ha megtaláltuk hozzá a kocsikulcsot. Ez azért kicsit vicces.
Szal mint említettem sok olyan pozitív dolog van, amiben látható az ötletesség, azonban ezekből nem sikerült mindig kihozni a legtöbbet, és talán az ami a legjobban sajnálható a játékban. Minden pozitív dogoknak meg van a negatív oldala. Vegyük például az egyetlen, mégis a leghasznosabb távolsági, csendes lőfegyverünket a nyílpuskát, amit szintén láthattunk a TV sorozatban. Azonban ez a fegyver sem úgy funkciónál, mint általában távolsági fegyvereknél szeretnénk. Egy mozgó/járó Walkerst vele fejbe találni pokolian nehéz, ráadásul a nyílnak így is van egy kis "utazási ideje", így még ha úgy érezzük, hogy pontosan fejbe is lőnék vele a walkerst, mire a nyíl odaérni addigra egészen máshol van a feje, és szinte úgy érezzük olykor a nyíl többet utazik, mint normálisan szeretnénk. Ha pedig mellélövünk, és a Walkerst mögött nincs valamiféle szilárd fal, akkor bizony örökre búcsút mondhatunk annak a nyílvesszőnek, nem lesz lehetőségünk újra felvenni. A nyílpuskához nyilat találni meg nem mindig egyszerű, elvégre ritkább, mint bármeik más lőfegyver lőszere. Akkor a legjobb használni a nyílpuskát, mikor már kiszemelt minket a Walkersz és felénk jött, azonban még így is elég könnyű eltéveszteni a célt, mert olyan nagy mértékben rángatja a fejét, hogy nehéz fejbe lőni. Csak akkor "tiszta" a cél, mikor nyúlna feléd, és egy helyben van a feje. De mire idejutunk addigra egy egyszerű cső is megtenné, nem kéne szenvedni a nyílpuskával. Vicces az is, ha eltéveszted a célt, és a nyíl a Walkers hasában landol, hátrálás közben nyugodtan kiveheted belőle, miközben viccesen próbál elérni, majd újra használhatod.
A pályák nagyon érdekesek, mindenképpen élvezetes környezetet nyújtanak. A baj itt is az, hogy mint általában, hiába látsz magad előtt egy nagy teret, a felborult kocsi, és polcok miatt itt is kialakul egy "folyosó" rendszer ami kicsit tönkreteszi apályáról alkotott véleményünket. De mindig mikor épületben járunk elénk terül a félelmetes környezet, ami arra késztet minket, hogy óvatosan mindig körbenézzünk. A Walkersek elég rondára sikerültek, és ha mondjuk egy-egy sarkon befordulva épp a nyakunkba ugrik egy, az néha székből felugró érzés, különösen a hangulatos háttérzenével kombinálva. Rossz pont azonban, hogy sajnos a Walkersek sosem fogynak ki. Nincs olyan, hogy teljesen kiirtod őket a pályán. Ez önmagában nem is lenne probléma, de sajnos néha előfordult olyan is, hogy puff a hátad mögött regenerálódott újra egy walkers, és ez kissé elég irritáló tud lenni. A játék pedig néha átveszi az irányítást azzal, hogy tömeges walkerseket indít feléd, jelezve, hogy na most kell futni. De itt is vicces, hogy olykor furcsa módon mikor ráveti magad egy walkers, és elkezdtek birkózni. A cél itt ilyenkor az, hogy jó időben kattints a fejére, hogy bele tudd döfni a kést. A poén mégis az, ha nem 1 hanem több walkers között keveredsz ebbe a jelenetbe. Ha pl: 4 walkers körbevesz,és az egyikkel ilyen birkózásba kezdesz, akkor miután egyet megölté, a 2.-kal folytatod a birkózást és így tovább,és így tovább, míg el nem fogynak, így akár 6-7walkers is meg tudsz ölni egyesével, mert a többi addig békén hagy, borzasztóan irreális módon.
Szal összességében tényleg nagyon sajnálom a játékot. Remek ötlete, remek környezet, megvalósítás pedig mindig ez a "majdnem tökéletes, de mégsem az". Pedig még azt is megoldották, hogy Daryl, és Merle eredeti szinkronhangjával szerepeljenek a játékban, ráadásul ugyanazzal a beszéd stílusukban, ahogyan a sorozatból is megismerhettük őket. Önmagában a játéknak nem igen van sztorija. Arról szól, hogy Daryl eljusson egy esetleges evakuációs ponthoz, és közben-közben az adott szituáció alakítja a sztorit. De aki szereti a Walking Dead sorozatot, egyszer érdemes végigvinnie a játékot, kiderülhetnek olyan dolgok is a karakterekről, amiket azelőtt nem tudhattunk.
« Utoljára szerkesztve: 13 ápr 30, 00:25:02 írta Thunderhawk » Naplózva
Aes Sedai
Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Akatsuki Akatsuki

Hozzászólások: 11452



« Válasz #1 Dátum: 12 júl 02, 21:39:40 »

Ez lehet megér nálam egy próbát. Gépigénynek kell utána néznem majd. A sorit szeretem nagyon, a képregényt viszont nem olvastam. (Ezért azt is meg kell tudnom, hogy nem spoileres e a filmre nézve, bár ha teljesen mások a szereplők akkor talán nem.)
Naplózva
Thunderhawk
Kínzás specialista
*
Nem elérhető Nem elérhető

Egyesített Shinobi Haderő Egyesített Shinobi Haderő

Hozzászólások: 603


Ember vagyok, se több, se kevesebb!


WWW
« Válasz #2 Dátum: 12 júl 02, 21:52:46 »

Jómagam sem a képregényt, sem a TV sorozatot nem láttam, de azt határozottam állíthatom, hogy nincs köze a TV sorozatos sztorinak (úgy olvastam), bár állítólag néhány szereplő felbukkan benne, akik a TV sorozatban is voltak, de szerepük nem olyan jellegű, mint amilyen a sorozatban volt.
Naplózva
Dinuu
Gennin
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88


« Válasz #3 Dátum: 12 júl 25, 13:46:43 »

Wííí *-* ... Én imádom a TV sorozatot, és az ilyen túlélős, csapatban taktikázó, és főleg a zombis játékokat .. Ezt a játékot nekem találták ki :DXD

Mondjuk a sültös sapkás fiatal gyerek tényleg szerepel a filmben o.O  Pojén
« Utoljára szerkesztve: 12 júl 25, 13:48:54 írta Dinuu » Naplózva
Thunderhawk
Kínzás specialista
*
Nem elérhető Nem elérhető

Egyesített Shinobi Haderő Egyesített Shinobi Haderő

Hozzászólások: 603


Ember vagyok, se több, se kevesebb!


WWW
« Válasz #4 Dátum: 12 júl 26, 10:57:22 »

Közben találtam a játékhoz egy elég jó FAQ-t. Itt többek között arra is választ kaphatunk mennyire van köze a képregényhez-filmhez. Persze ez is angolul van, de mivel a játékhoz alapból angol tudás kell, ezért sztem azt, akit érdekel a játék, ezt is el tudja olvasni Mosolyog

http://www.telltalegames.com/walkingdead/faq/
Naplózva
Thunderhawk
Kínzás specialista
*
Nem elérhető Nem elérhető

Egyesített Shinobi Haderő Egyesített Shinobi Haderő

Hozzászólások: 603


Ember vagyok, se több, se kevesebb!


WWW
« Válasz #5 Dátum: 12 szep 16, 01:42:44 »

Már eltelt azóta egy pár nap, de: Kijött az Episode 3, Long Road Ahead.
Hőseinknek komoly gondjaik támadtam, ugyanis kiderült: áruló van közöttük. Emellett az aktuális menedék helyük már nem biztonságos többé, útra kell kelniük, ismét belecsobbanni a zombie hordák tengerébe.
Ebben a részben ugyan kevesebb az akció, viszont érzelmileg sokkal inkább megindítja majd a játékosokat. A játék ugyanis továbbra is elénk tárja a nehezebbnél nehezebb döntéseket. Már-már az is előfordul, (főleg ha sikerül nagyon beleélni magát az embernek a történetbe) hogy bizonyos döntéseket nagyon-nagyon nehezen tud meghozni.
Naplózva
Thunderhawk
Kínzás specialista
*
Nem elérhető Nem elérhető

Egyesített Shinobi Haderő Egyesített Shinobi Haderő

Hozzászólások: 603


Ember vagyok, se több, se kevesebb!


WWW
« Válasz #6 Dátum: 12 okt 13, 21:24:50 »

Most szerdán jött ki az újabb epizód, az Around Every Corner. Kiderül milyen körülmények uralkodna a nagy városban is, illetve, hogy képesek leszünk-e tartani magunkat a tervhez, vagy valami folytán (mint a legtöbb esetnél, mikor váratlanul megjelentek a zombie seregek), akadályba ütközünk, és a terv átdolgozásra kerül.
Ebben az epizódban mutatkozik majd meg leginkább, hogy korábban milyen kapcsolatot sikerült kiépítened a többi túlélővel. Mindemellett az epizód végén, mikor úgy érzed minden sínen van, egy gyors cselekménnyel, hirtelen újra egy nagy megkerülhetetlen feladattal ruház fel a játék, rávezetve az utolsó, záró epizódjára a Walking Dead szériának, amiről egyből érthetővé válik, hogy miért az a címe, hogy: "No Time Left"
Naplózva
Tilon
Naruto-Kun Csoport
*
Nem elérhető Nem elérhető

Akatsuki Akatsuki

Hozzászólások: 4169



« Válasz #7 Dátum: 12 nov 07, 18:49:58 »

Tegnap fejeztem be a negyedik részt és azt kell mondjam, hogy ez egy nagyon jó játék. Nevet Jó sztori, jó karakterek, hangulatos világ pont, mint a sorozatban. Az elején meglepődtem, mikor Lee találkozott Glennel és Hershellel, kis cameo soha nem árt.^^ Bírom azt is, hogy még egy ilyen játékba is képesek egy kis humort csempészni. Nevet Például, mikor a második epizódban Lee és Kenny ki akarnak nyitni egy zárt ajtót, akkor Kenny megkérdezi, hogy: Tudod, hogy kell feltörni egy zárat, ugye ?  ikszdé
Azért vannak benne nagyon szomorú jelenetek is és ezek általában váratlanul jönnek. mikor azt hiszed, hogy kézben tartod a dolgokat és minden rendben van, akkor jön a játék és jól pofán csap.  >.<# Ilyenekből minden részben van legalább kettő.
Az is durva, hogy mennyire megváltozik az egész sztori, ha valakivel kicsit összeveszel. Például, azt hiszem, hogy a második részben volt egy olyan jelenet, hogy a hősünk éppen életveszélyben volt de Kenny úgy döntött, hogy a segítségünkre siet. Aztán egy résszel később, miután egy kicsit összevesztem vele, hasonló helyzet alakult, ki de Kenny nem sietett a segítségemre, mikor lehetősége volt rá...  Vagy pl az egyik társunk csak azért marad velünk mert fél órával korábban, az egyik társunkat hagytuk megszólalni egy beszélgetésben, aminek akkor nem is tulajdonítottunk nagy jelentőséget. Mosolyog

Kis Spoiler a negyedik rész végéről. Ken mondta, hogy csak 5 személyes a hajó és Mollyval együtt voltunk 7-en. Én meg azt hittem, hogy nekünk kell majd eldönteni, hogy ki az a 2, aki ottmarad, ami = a biztos halállal. Gondoltam, hogy viszem magamon kívül Clemet, Kennyt, Mollyt és Bent, vagy, ha Ben nem akar jönni Kenny miatt, akkor az Omid csaját, aki szerintem terhes. És itt jött be az, amit fentebb írtam, hogy pofán csap a játék. ikszdé Clemet elrabolja a walkie takis ürge és mi meg megfertőződünk. Wátdöfákk  Játék közben gondolkodta, hogy mit jelenthet az ötödik rész címe, de nem gondoltam volna, hogy Lee életének az ideje fogy el. Technikai KO Hát számunkra már nem lesz happy end. Egy olyan befejezést képzelek el, hogy megmentjük Clemet az ürgét kinyírjuk, egy rövid búcsú, aztán feltartjuk/kinyírjuk az egész zombi hordát, ami akadályozza a többiek menekülését. Az nagyon menő befejezése lenne az első évadnak. Kúl

Aztán jöhet a következő, mert már bejelentették a folytatást.^^
« Utoljára szerkesztve: 12 nov 07, 18:51:51 írta Tilon » Naplózva

"Rossz szerencsét hoztam." (Black Cat)
"Nézz rám! Nézz rám! A bennem lakó szörnyeteg már ilyen nagyra nőtt!" (Monster)
Thunderhawk
Kínzás specialista
*
Nem elérhető Nem elérhető

Egyesített Shinobi Haderő Egyesített Shinobi Haderő

Hozzászólások: 603


Ember vagyok, se több, se kevesebb!


WWW
« Válasz #8 Dátum: 12 nov 07, 19:42:43 »

Én is nagyon várom már a final episodot Mosolyog 2012 novembert írnak, de valahol máshol olyat olvastam, hogy December 5. Szal hogy pontosan mikor azt nem tudom, de tuti, hogy idén. Egy kis info az 5. részről: Itt van néhány rövid interjú Kenny, Lee és Clementie szinkronjával, a felvételek után:

- Gavin Hammon, who voices Kenny, said, "Some of us don't make it... I recorded for most of Episode 5 already and have no idea what happens to Clem. Melissa won't tell me either!".
- Melissa Hutchison, who voices Clementine, said, "Let's just put it this way. That was one of the most INTENSE recording sessions I have EVER had. I'm pretty sure Dave and Gavin would agree with me on this one. Hold on to your hats, kids. This ride isn't over yet!". This may imply that Clementine will witness many traumatizing events.
- Dave Fennoy, who voices Lee Everett, said, "Have a box of tissues handy." This may imply that the episode will have many depressing events.
Naplózva
Thunderhawk
Kínzás specialista
*
Nem elérhető Nem elérhető

Egyesített Shinobi Haderő Egyesített Shinobi Haderő

Hozzászólások: 603


Ember vagyok, se több, se kevesebb!


WWW
« Válasz #9 Dátum: 12 nov 17, 03:24:23 »

Most olvastam, hogy az utolsó epizód November 21.-én Szerdán jön! Azt nem tudom, hogy ez igaz-e a PC platformra is, már általában PC-re szokott csúszni egy napot. Ami biztos, hogy jövő héten ilyenkor, már tudjuk mi lesz Lee Everent sorsa!
Naplózva
Thunderhawk
Kínzás specialista
*
Nem elérhető Nem elérhető

Egyesített Shinobi Haderő Egyesített Shinobi Haderő

Hozzászólások: 603


Ember vagyok, se több, se kevesebb!


WWW
« Válasz #10 Dátum: 12 nov 21, 12:23:01 »

Megjelent az episode 5! Ma kiderül végre, mi lesz Lee és a többiek sorsa! Asszem már tudom mi lesz az esti programom Nevet


The Walking Dead Episode 5 TRAILER (A videó egyes részei Spoilert tartalmazhatnak, főleg azoknak, kik nem játszották végig az első 4 epizódot!)

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=NNMvW5wZc1c" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=NNMvW5wZc1c</a>
« Utoljára szerkesztve: 12 nov 21, 13:30:17 írta Thunderhawk » Naplózva
zitagirl
Legendás Sannin
*
Nem elérhető Nem elérhető

Rejtett Hó Falu Rejtett Hó Falu

Hozzászólások: 2571



« Válasz #11 Dátum: 12 nov 21, 20:52:59 »

Előző hozzászólást nem idézünk!

Moderátor

Ha érdekel már fönt van a youtube-on. Mit is mondjak... Behalt
« Utoljára szerkesztve: 12 nov 21, 20:58:28 írta Aes Sedai » Naplózva
Tilon
Naruto-Kun Csoport
*
Nem elérhető Nem elérhető

Akatsuki Akatsuki

Hozzászólások: 4169



« Válasz #12 Dátum: 12 nov 21, 21:27:27 »

Én még soha nem sírtam videojátékon de most eltört nálam a mécses. Sír
Nagyon várom a Season 2-őt, ami elvileg jövő nyáron érkezik.

Inentől erős Spoiler az 5-ödik részről!
Tegnap direkt nem néztem meg az előzetest, hogy még a legkisebb dolgot se lőjem le magamnak, ahogy ma megnéztem játék után, tudtam, hogy jól döntöttem.
Már az eleje is sokkoló, hogy le lehet vágni Lee kezét és ez még csak az első 5 perc. Én úgy döntöttem, hogy megszabadulok a fertőző végtagtól, hátha, így időt nyerek. Sajna ezt rögtön, akkor kellet volna, miután megmutattuk a harapást a többieknek, akkor nem fertőződött volna meg, pont mint Hersell.
Utána jött a fekete leves, mikor kiderült, hogy Vernom elcsórta a hajót. Ben múltján ledöbbentem, hogy ennyi mindent át kellet élnie a csatlakozása előtt. Viszont tetszett, hogy végre kiállt magáért Kennyvel szemben. Mosolyog
A birtokon az nagyon epic jelentet volt, mikor a második emeleten mind az 5-en vártuk pisztollyal a kézben a járkálókat. Kúl 
Ben és Kenny együttes halála, úgy megdöbbentett, hogy egyszer visszajátszottam, mert azt hittem, hogy legalább az egyiküket megmenthetem. Kenny végülis megbocsájtott Bennek és nem hagyta magára, mikor a halál már biztos volt számára. "Kenny please help!" és az utolsó golyó is kiürült a tárból... Nagyon rossz érzésvolt, hogy nem lehetett megmenteni őt, mármint ő már az első rész eleje óta velünk volt! Neeem
Omidékat hátrahagyva a rész legmenőbb része volt, mikor Lee egyedül irtotta a járkálókat, bár a trailer alapján sokkal jobban néz ki, ha megvan mind a két karunk. ikszdé

A rádiós fickó felfedése hát, hogy is mondjam, nem gondoltam volna, hogy a második rész végén lévő kocsi tulaja. Clementine jól elbánt vele. Nevet Lámpa meg még valami vagy a hentesbárd ? Naná, hogy a hentesbárd lett a befutó! Ördögi Aztán egy gyönyörű headshot. Nem nagyon sajnáltam az ürgét. Arra azért kíváncsi leszek, hogy mi van ha nem segítek kifosztani a kocsit.

A rész vége nagyon szomorú volt. Szomorú Nagyon sajnáltam mind Lee-t , mind Clementine-t. Kicsit nagyon besírtam rajta. Sír Úgy döntöttem, hogy nem végzek Lee-vel de miután Clem mondta, hogy nem akarja, hogy Lee is járkálóvá váljon már tudtam, hogy mégis jobb lenne ha, lelőne de már késő volt .Ebben a részben csupa rossz döntést hoztam. ikszdé Majd holnap újrajátszom azt a rész mert ma már nem volt elég érőm még egyszer végignézni azt a jelenetet.  smirksweat

Szerintetek a credits utáni kis részben az a két ember Omid és Christa volt, vagy valaki mások ?
Remélem, hogy a Season 2-ben ismét velünk lesz Clem. Pontosan
Nálam az év játéka mindenképpen ez a játék. Ahány kategóriában lehetett rá szavazni én megtettem az évjátéka választásnál. Nevet
Naplózva

"Rossz szerencsét hoztam." (Black Cat)
"Nézz rám! Nézz rám! A bennem lakó szörnyeteg már ilyen nagyra nőtt!" (Monster)
Szabika
S-Osztályú gyilkoló ninja
*
Nem elérhető Nem elérhető

Szökött Shinobi Szökött Shinobi

Hozzászólások: 2103


No akame ga kill no life


« Válasz #13 Dátum: 12 nov 21, 22:56:39 »

te letöltötted ezt a játékot pc-re vagy hogyan játszol vele?
Naplózva
Thunderhawk
Kínzás specialista
*
Nem elérhető Nem elérhető

Egyesített Shinobi Haderő Egyesített Shinobi Haderő

Hozzászólások: 603


Ember vagyok, se több, se kevesebb!


WWW
« Válasz #14 Dátum: 12 nov 22, 02:27:41 »

Jómagam mikor először játszottam vele, akkor az 1. két rész volt kint, és úgy volt fent a két rész együtt, így összefolytak. De mikor a 3. rész kijött, sehogy sem bírtam összehangolni az első 2 epizódot a 3.-at, sőt mikor úgy határoztam, hogy akkor letöltöm egybe a 3-at és újra végigviszem, csalódottan állapítottam meg, hogy a 2. rész elején nem hangolta össze a korábbi döntéseimet (Spoiler: Értve itt: Megmentettem Carley-t de a 2.ban meg Doug élt). Szal nem tudtam mást csinálni, mert borzasztóan érdekelt, összehangolni meg sehogy sem tudtam, ezért megvettem Steamen. Na onnantól kezdve semmi bajom nem volt vele.

Na én is csak a megfelelő pillanatra vártam, megjöttem a munkahelyemről, kora dolgaimat még megcsináltam, majd mikor tudtam, hogy mindenki már alszik, senki sem fog zavarni, este 11-kor elkezdtem a játékot Nevet

Spoiler:

Bennem is eltört a mécses. Ha már más is ezt írja, én már úgy készültem, hogy bennem is, szal fel voltam készülve a PZS köteggel Nevet.
Kicsit azért csalódott vagyok, mert szokatlanul rövid volt ez az epizód. Általában 3-5 óra alatt vittem ki egy részt, ez sikerült majdnem kevesebb, mint 2 óra alatt.
Nekem is megfordult a fejemben a kézlevágás, de én abban a döntésben voltam, hogy nem vágom le. Miért: Mert nem voltam benne biztos, hogy tuti túlélem-e, és a legfontosabb mégis az volt, hogy Clementie-t valahogy megmentsem. Az meg sokkal könnyebben megy, ha két kezem van. Bár bennem volt az a tüske, hogy lehet hogy ez egy kicsit a gyávaság jele, mert én milyen könnyen levágtam másnak a lábát, de én inkább ebből kimaradtam Nevet.
Vernomékban kicsit csalódtam, de Ben utána végre kikelt magából, és végre kicsit olyannak láttam, amilyennek szerettem volna, szal nem hiába áldoztam rá annyi bizalmat Nevet De azért kicsit vicces az, hogyha senki sem jön velem, akkor állítólag Vernomék erőszakkal veszik el a cuccost. Szal nemtom, hogy hogyan tudja 4 öreg rákbeteg, elvenni a hajót, 4 fiatalabb karizmatikusabb embertől. De innentől igazából az derült ki, hogy tök mindegy hogy ki jön veled a 4 végén, mert tökre nem fog számítani szinte semmit sem.
Kenny-Ben halála tényleg sokkoló volt. Bár bennem volt az, hogy Kenny annyi mindent elveszített, és elgondolkodtam azon, hogy mi hajthatja még? Mi az amiért ő még élni akar, hisz elvesztett mindent, és a legjobb barátja is már a küszöbön van. Benbe meg annyi bizalmat megszavaztam már, abban bíztam, hogy ő fog majd olyan hősi halált halni, mint Kenny. De úgy tűnik Ben sorsa az volt, hogy megkönnyebbülést hozzon Kenny lelkére, és lehet Kennynek ez volt az a momentum, mikor úgy érezhette, hogy ezért maradt ő életben, ezt kell neki megtenni, így végül is mind2-en tiszta lelkiismerettel mehettek a túlvilágra. Másik opció persze, ha Ben már nincs velünk. Akkor a Walkie-Talkie esik le, amiért Christa megy le, de már visszamászni nem tud, Kenny leugrik, felsegíti, és úgy hal meg.
Már csak 3-an maradtunk. Mikor lemegyünk az utcára egyedül: AZ EPIC VOLT!! Kúl Nekem ugye mind a 2 kezem megvolt, a másikba Lee felvesz egy törött üvegdarabot, és a 2 pengével a kezébe úgy végigdarált a walkerseken, mint a nem is tom, Assassin crow.
Bent, mikor kiderült, hogy ki azaz "őrült", bármit is mondunk, mindenképpen meg fog történni. Az epizód 2-ben a a kocsit így is-úgyis ki fogjuk fosztani, mert bár Lee azt mondja, hogy ne, a többieket ez nem fogja érdekelni, és ettől függetlenül elveszik.
Mikor kimentünk az utcára, megijedtem, mert elhagytuk az épületet, és azt hittem már nem is derül ki mi lett Clementime szüleivel, hát tévedtem. A vége az meg nagyon szomorú volt.....de nagyon....
Abban a döntésben maradtam, hogy Clementime lőjön le. Miért: Nagyon nehéz döntés volt ez is, mert bár Walkerszé nem akartam várni, nem akartam volna, hogy egy kislány olyat tegyen, amit még a felnőtteknek is borzasztóan nehéz. Elvégre korábban megkíméltem Kenny-t is ezektől a döntésektől. De aztán elgondolkodtam azon, hogy most már nem védhetem meg, még jobban felkel nőnie a feladathoz, mert mostantól ezeket a döntéseket már nem hozhatod meg helyette, neki kell majd ezeket csinálnia. Éppen ezért, mint aféle utolsó atyai szívbéli szeretetből, kértem meg arra, hogy tegye meg, tanulja meg, hogy bármennyire is nehéz, ez a helyes döntés, ezzel cselekszik jót...
De hogy összességében mi lett a vége hát.....  Telgames-esek tettek róla, hogy kíváncsiak legyünk a 2.részre. Bár az is lehet, hogy nem követik Clementimeékat, hanem egy tök új sztoriba kezdenek bele, és majd, (ahogyan a filmbeli karakterek itt-ott megjelentek) abban fognak megjelenni az 1.-nek a karakterei. Szal szinte tuti biztosra veszem, hogy a 2.-ben is találkozni, vagy legalább hallani fogunk Clementime-ékról. Elég nagy űrt hagytak a lelkünkben a Telgames-ek, szal biztos felháborodik a nép, ha esetleg kihagynák valamien formában az 1. karaktereket. Nevet
Ami engem még így kíváncsivá tett, azaz, hogy vajon mi lehet Mollyval. Bíztam benne, hogy talán még előkerül de sajnos nem így lett. Pedig városon belül volt, és többször is megfordult a fejembe, hogy talán ha most jönne, és segítene, milyen jó lenne, mert a lehetőség meg volt rá.
« Utoljára szerkesztve: 12 nov 22, 02:50:54 írta Thunderhawk » Naplózva
Oldalak: [1] 2 3 ... 9
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

 
A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott bluBlur Skin © 2006, hbSkins
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines


A számláló indult: 2008.06.21.
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!