tkrisz2
Osztag Vezető
Nem elérhető
Egyesített Shinobi Haderő
|
|
« Dátum: 11 jún 22, 17:54:05 » |
|
Hali, ez 1 középkorban játszodó játék, aminek igazából már 2 része is van. van a mount&blade warband, és nem rég jött ki a mount&blade with fire and sword. a lényege, hogy lehet várakat foglalni, csatákat megvívni, szövetségeseknek segíteni, stb. a warband a 13. században, a with fire and sword a 17. században. én most with fire and swordozok, ahhoz tudok adni 1 letöltési linket is, amivel ingyen meglehet szerezni az egész játékot. http://thepiratebay.org/torrent/6369528/Mount_amp_Blade_With_Fire_and_Sword_%28CRACKED%29és hamarosan kijön a with fire and swordhoz 1 magyarítás is, amit itt lehet követni: http://aronj.honlapepito.hu/?modul=blog&a=138703remélem sokaknak tetszik, tetszeni fog ez a játék am én is kezdő vagyok még
|
|
|
Naplózva
|
hogyan kell ide írni?
|
|
|
laci1005
ANBU Kapitány
Nem elérhető
|
|
« Válasz #1 Dátum: 11 jún 22, 18:47:45 » |
|