DeiBaba
Akadémiai tanár
Nem elérhető
Hozzászólások: 201
|
|
« Válasz #135 Dátum: 09 feb 26, 14:38:28 » |
|
Torrent alias mininova esetleg?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kornel
ANBU Osztag Vezető
Nem elérhető
Hozzászólások: 782
|
|
« Válasz #136 Dátum: 09 feb 26, 14:41:02 » |
|
DBZ jatekok mind megvan ps2-re és 360ra Egykaptafan unalmas nem értem minek nyújtják mint a rétestésztát....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fredy12
Kínzás specialista
Nem elérhető
Hozzászólások: 671
|
|
« Válasz #137 Dátum: 09 ápr 22, 17:10:57 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Black Saibot
Gennin
Nem elérhető
Hozzászólások: 89
Dragon Ball MEGA PACK!
|
|
« Válasz #138 Dátum: 09 ápr 22, 20:42:12 » |
|
Ez az aztán elég komoly játék lesz!! A modelleket magyar csinálja, vagy külföldi? És egy ilyen játékot mennyi idő alatt lehet elkészíteni?
|
|
|
Naplózva
|
Csatlakozz a Darkwork Production FB csoportjához!
http://www.facebook.com/DarkworkProduction
|
|
|
fredy12
Kínzás specialista
Nem elérhető
Hozzászólások: 671
|
|
« Válasz #139 Dátum: 09 ápr 22, 22:21:06 » |
|
Az elején csak magyarok csinálták utána kezdtek becsatlakozni külföldiek. Egy jó játék elkészítése elég sok idő, több év kell . Persze attól függ hányan dolgoznak rajta, mennyi szabadidejük van, mennyire értenek hozzá, így akár rövidebb is lehet. Meg sajnos egy jó játék készítésénél gyakoriak az építő kritikák meg a rombolók is különösen a konkurencia esetén, pl hogy ezt tőlük lopták ez teljesen olyan mint az ő játékuk, stb. Az is sok időt tesz ki, hogy bizonyítsák, ezt tényleg csak ők csinálták. A másik sokan azt mondják ez a játék jobb lesz mint az esf. Az én véleményem szerint a tényleg elkészül akkor sokkal jobb lesz mint az esf. Ja ezt el ne felejtsem ez egy önálló motor, amihez majd nem kell semmilyen játék vagy hl. Amúgy itt az oldala: http://www.esfgames.extra.hu/news.php forumon belül a Dragonball Z: Endless Battle -n lehet olvasgatni mikor mi történik
|
|
« Utoljára szerkesztve: 09 ápr 22, 22:22:49 írta fredy12 »
|
Naplózva
|
|
|
|
Black Saibot
Gennin
Nem elérhető
Hozzászólások: 89
Dragon Ball MEGA PACK!
|
|
« Válasz #140 Dátum: 09 ápr 23, 10:43:29 » |
|
Az elején csak magyarok csinálták utána kezdtek becsatlakozni külföldiek. Egy jó játék elkészítése elég sok idő, több év kell . Persze attól függ hányan dolgoznak rajta, mennyi szabadidejük van, mennyire értenek hozzá, így akár rövidebb is lehet. Meg sajnos egy jó játék készítésénél gyakoriak az építő kritikák meg a rombolók is különösen a konkurencia esetén, pl hogy ezt tőlük lopták ez teljesen olyan mint az ő játékuk, stb. Az is sok időt tesz ki, hogy bizonyítsák, ezt tényleg csak ők csinálták. A másik sokan azt mondják ez a játék jobb lesz mint az esf. Az én véleményem szerint a tényleg elkészül akkor sokkal jobb lesz mint az esf. Ja ezt el ne felejtsem ez egy önálló motor, amihez majd nem kell semmilyen játék vagy hl. Amúgy itt az oldala: http://www.esfgames.extra.hu/news.php forumon belül a Dragonball Z: Endless Battle -n lehet olvasgatni mikor mi történik Hát igen, ahhoz, hogy az emberek ne kössenek bele, hogy ez a játék nem koppintás, ahhoz egy egyedi játékmenetet vagy egy sajátos engine-t kell kitalálni, ami eléggé komplikált és nehéz dolog... Amúgy melyikhez kell több munka: mapokat és modelleket, vagy engine-t készíteni? Azt tudom, hogy az modell készítés nem olyan nehéz, de eléggé aprólékos munka, az engine készítéshez meg nagy tudás kell, és igen bonyolult... Szóval így mind a kettő elég hosszadalmas meló... Amúgy csak azért kérdezem, mert én is bele akarok vágni egy 3D-s játékkészítésbe, igaz, egy más témájú játék jutott eszembe, és a legnagyobb probléma meg az, hogy csak ketten vagyunk egy csapatban (Darkwork Production), és az egyik csak tesztelő. Mennyi ember kéne ahhoz, hogy egy igen színvonalas játék elkészüljön úgy 1-2 év alatt?
|
|
|
Naplózva
|
Csatlakozz a Darkwork Production FB csoportjához!
http://www.facebook.com/DarkworkProduction
|
|
|
fredy12
Kínzás specialista
Nem elérhető
Hozzászólások: 671
|
|
« Válasz #141 Dátum: 09 ápr 23, 12:05:53 » |
|
Szerintem 2 nem elég egy jó játékhoz. Általában legalábbis szerintem kell egy modeller, mapper, coder, tesztelő, animator és attól függ ki mennyire ért hozzá. Minél több annál jobb lesz és gyorsabban elkészül .Meg lehet egyedül is csinálni, de szerintem nagyon sok idő kell hozzá. Szerintem, ha elkezded és tényleg nagyon jó és híreszteled is akkor lehet csatlakoznak hozzád jók is akik értenek is hozzá. De meglehet csinálni két emberrel is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Black Saibot
Gennin
Nem elérhető
Hozzászólások: 89
Dragon Ball MEGA PACK!
|
|
« Válasz #142 Dátum: 09 ápr 23, 14:24:40 » |
|
És hol lehet ehhez értő embereket keresni, akik nem térnek el attól az elképzeléstől (vagy talán egy kicsit), amit az egész játék kitalálója kitalált? (pl. ha én elképzeltem egy játékot, viszont csak mondjuk a modellezéshez értek, akkor a pl. az animator eltérhet az elképzeléseimtől? Természetesen tisztában vok azzal, hogy 100%-san senki sem tudja visszanyújtani azt, amit a másik elképzelt...)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 09 ápr 23, 14:29:46 írta Black Saibot »
|
Naplózva
|
Csatlakozz a Darkwork Production FB csoportjához!
http://www.facebook.com/DarkworkProduction
|
|
|
fredy12
Kínzás specialista
Nem elérhető
Hozzászólások: 671
|
|
« Válasz #143 Dátum: 09 ápr 23, 14:59:42 » |
|
Először is szerintem megcsinálod a modelleket felteszed mondjuk youtubéra meg csinálsz oldalt és elkezded reklámozni, hogy ilyen emebereket keresel ezek az elképzeléseid, mik a többiek feladatai, de mindenképpen fel kell mutatni valamit, pl az Eb-nél is sokan jelentkeznek még most is ahogy hallom pl sokan szeretnének teszterek lenni. Vagy a másik te keresel először magyarokat akik értenek hozzá, de ne tőlem kérdezd hogy hol, mert én se tudom.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kornel
ANBU Osztag Vezető
Nem elérhető
Hozzászólások: 782
|
|
« Válasz #144 Dátum: 09 ápr 23, 16:35:15 » |
|
Gyerekek tudjátok mi kell egy jó játékhoz, először is. Jó 5let Szakértelem 3 kibaszott sok pénz, egy mondjuk x360-ra készülő játék előállításához dollár milliók, és grafikusok, programozók hada. Régen lehetett leülni egy C64 vagy amiga elé és játékot 4-5 haverral összehozni és hopp let egy Worms, vagy Cannon Fodder (amikor ezek kijöttek a legtöbb kollega még itt a fórumon nem is élt) Pl a Cannon Foddert 8 ember készítette és jó volt
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Black Saibot
Gennin
Nem elérhető
Hozzászólások: 89
Dragon Ball MEGA PACK!
|
|
« Válasz #145 Dátum: 09 ápr 23, 17:41:25 » |
|
Hát igen, XBOX 360-n futó átékhoz valóban sok pénz kell. De egy PC-re készülő színvonalas játékhoz nem minden esetben. Itt van például az El Matador, a Cenega nevű csapatnak a játék összeállításához állítólag nem kellett sok pénz, mégis rohadt jó játék lett belőle, ráadásul lehet, hogy nem nyolcan készítették, de nem is emberek hada (bár ez a mennyiség mindenkinél más:D). De ha már DBZ játékokról szóló topicban beszélünk ezekről, akkor felhoznám példának ezt a most készülő Endless Battle-t, amit fredy12 prezentált elénk; még nincsen kész a játék, de már így is elég überfasza játéknak tűnik, és nem hinném, hogy ez a magyar gyerek, akinek kipattant ez az ötlet a fejéből, milliókat költene erre (igaz, a játék ingyenes lesz)
|
|
|
Naplózva
|
Csatlakozz a Darkwork Production FB csoportjához!
http://www.facebook.com/DarkworkProduction
|
|
|
kornel
ANBU Osztag Vezető
Nem elérhető
Hozzászólások: 782
|
|
« Válasz #146 Dátum: 09 ápr 24, 06:52:21 » |
|
Saibot, ha olyan grafikát akarsz ami meg felel a kor elvárásainak igenis sok pénz kell, fejlesztés szempontjából egy 360 nagyon kis mértékben tér el egy pc-étől. (Direct x, hasonló felépítés) Jó grafikhoz (hacsak nem grafikus kaland játék, mert ott leginkább rajzolt hátterek vannak) motor kell, amit ha magad fejlesztessz hosszú évekbe, és rengeteg gempába kerül, vagy licenszeled a motort, ami kész van, csakhát megint nem lesz olcsó. Nem beszélve az AI-ról, fizikáról, stb
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Black Saibot
Gennin
Nem elérhető
Hozzászólások: 89
Dragon Ball MEGA PACK!
|
|
« Válasz #147 Dátum: 09 ápr 25, 09:16:38 » |
|
Saibot, ha olyan grafikát akarsz ami meg felel a kor elvárásainak igenis sok pénz kell, fejlesztés szempontjából egy 360 nagyon kis mértékben tér el egy pc-étől. (Direct x, hasonló felépítés) Jó grafikhoz (hacsak nem grafikus kaland játék, mert ott leginkább rajzolt hátterek vannak) motor kell, amit ha magad fejlesztessz hosszú évekbe, és rengeteg gempába kerül, vagy licenszeled a motort, ami kész van, csakhát megint nem lesz olcsó. Nem beszélve az AI-ról, fizikáról, stb
És mondjuk ha egy 2005-s játéknak megfelelő grafikájú game-t készítek? Bár csak azért nem értem, mert például ha a Dragon Ball-Endless Battle készítői is ilyen kurva sok pénzt adtak volna ki, akkor nem ingyenesen letölthető játékot készítenének, azért ők sem hülyék...
|
|
|
Naplózva
|
Csatlakozz a Darkwork Production FB csoportjához!
http://www.facebook.com/DarkworkProduction
|
|
|
Wegita
Chuunin
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
|
|
« Válasz #148 Dátum: 09 ápr 25, 21:09:20 » |
|
Én egy csomó ideig játszodtam az ESF-el, amit megint le szeretnék szedni, és most kijött az ESF Budokai Tenkaichi Style. Nem tudom milyen lehet, mivel valami nem jó. Nem tudom felrakni. De most vissza akarok menni sima ESF-re, csak le kell szedni. xD NA de még van PS2re is egy játékom, a DBZ Budokai Tenkaichi 3. Nem tudom, hogy ki ismeri, és ki nem, de nagyon penge ám.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Black Saibot
Gennin
Nem elérhető
Hozzászólások: 89
Dragon Ball MEGA PACK!
|
|
« Válasz #149 Dátum: 09 ápr 29, 19:26:24 » |
|
Azt tudtátok, hogy már le lehettölteni a Dragon Ball Online-t? Igaz, illegális, de le lehet Am érdekes, én úgy tudtam, hogy még Japánban sem jött ki a játék...
|
|
|
Naplózva
|
Csatlakozz a Darkwork Production FB csoportjához!
http://www.facebook.com/DarkworkProduction
|
|
|
|