Mostanában én is visszatértem egy napi játék szintre. Továbbra is csak a long ranged DPS karikkal, Ashe-al és MF-anl tolom. Ha a kettőt összegyúrnák akkor lenne nekem tökéletes hős
Főleg az ultijukat, mivel az MF-ét gyengítették(régen a kaszásnál is nagyobb Karthus volt
), Ashe-jé meg messziről Stunnol. Azt nem szeretem ezekben a Championokban, hogy megosztott a Phisical-Magical Damange skilljük. Mind Ashe, mind MF első skilljei, a legtöbbet használtak Phisicallak, de az ultijuk, meg a MF-nek a Bullet Rain, Magical, de ezeknek olyan lassú a coldownjuk, hogy sosem mertem Magicallal tolni az MF-et Ashet, meg csak az ulti miatt nem éri meg. Pedig láttam már egykét nagyon ügyes próbálkozást, mint pl: a Yi-t csinálták meg Magicalnak. Nem lehet megölni, mikor healeli magát, olyan gyorsan tölt. Az Alpha Strike meg 3-4 Champben is komoly kárt tehet nagy Magic Damangen. Ulti meg arra való, hogy elfusson
Másik, kicsit idegesítőbb dolog nálam, hogy sosem tudom, meik a helyes sorrend vásárlásnál, annyira kellene rögtön az elején az összes cucc, hogy mikor vmi miatt meghalsz, az jut eszedbe: a másikat kellett volna előbb vennem.
Itt van pl: nálam az MF:
Kezdésem:Meki Pendant, 2 HP poti
Az elején a Pattogó golyó miatt elég szopatós a skill, és emiatt sok manára van szükségem.
Cipő: Berserker's Grave (Boots of Swiftness)
Mana: Masamune
ATK Damange: Infinity Edge
Attack Speed: Phantom Dancer
Health: Frozen Mallet
6: Ideáig még nem jutottam el, de itt lett volna a Last Whisper, de amiatt, hogy már nem ATK speedet növel, hanem attackot, ezért inkább Madred's Bloodrazor, mert abban ott az ATK speed, és egy kicsit mindenből ad.
Sosem tudom épp meik cipőt vegyem. Kell egy kis ATK speed az elejére, de a nagy speed meg mecss közben. Ezért ha az ATK speedes cipőt veszem meg legelőször, akkor a 2. lépés ezekután az Infinity Edge B.F. Swordja. Ha ez megvan, akkor összeakarom rakni a Masamunét, hogy az minél hamarabb meglegyen, mert annyival jobb lesz a későbbiekben. Ha megvan a Masamune, akkor jön nálam a Frozen Mallett, mert ebben az időszakban már kell a plus HP a csatában, mert a is hasznos, ha az ellen nem tud elfutni (bár ez az elején is jól jönne, mint bármi más). Ezután jön a Zeal, majd befejezem az Infinity Edget, utána a Phantom Dancer, és csak ezután a Madred's Bloodrazor, de eddig általában nem szokott tartani a meccs.
Szal a szokásos, kell az elején a HP, ATK Damange, ATK Speed és a mana is. Amennyiben Boots of Swiftness-el kezdenék, akkor annyi különbség van, hogy a Zealt rögtön a cipő után rakom össze és csak utána a B.F. Sword.
Mennyivel könnyebb egy Tanknak, vagy egy Mage-nek, mert azoknak sok cuccok együtt van, hogy +HP, meg +AB power. Illetve a tankoknak, +Armor meg +healt, vagy magic resist, és healt regen.
Ilyen szinten sokkal nehezebb Phisical Karikkal lenni.