24 jún 10, 14:57:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: EZ A NARUTO-KUN RÉGI FÓRUMÁNAK ARCHÍVUMA.
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 212 213 [214] 215 216 ... 242
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Ultimate Ninja Storm sorozat (1,2,gen,3, rev, 4) (2 soros szabály!)  (Megtekintve 506123 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
cimpeti_
Chuunin
*
Nem elérhető Nem elérhető

Rejtett Levél Falu Rejtett Levél Falu

Hozzászólások: 158



« Válasz #3195 Dátum: 14 aug 11, 18:48:15 »

xDDDDD kishimoto kreálta larst...(még volt is a storm2-nél 1 tervrajz minden szögből a namco-s srácoknak.) Nevet csak a piros ruciját:D alisát (a robot csajt) se ő krealta. Az igaz hogy pocsék karakterek ezek a mecha narutok meg a naruto muterja Nevet serpenyő... meg leordít az iruka sensei. elég komolytalan gyerekes hangulatot ad. szerintem 1x nem leszek ezekkel a karakterekkel. karint is 1x próbáltam ki.. sminkkészletet vagy dezodort fúj rád vagy mi az... nem is érdekel.xd
inkább javítgassák a karaktereket. Mosolyog peinnel nemértem miért nem foglalkoznak... vagy itachival olyan elavultak már meg még pár karakter... semmit nem csinálnak kb. (pl a psp-s impact naruton pein-nek elég komoly movesetje van. videóból látva)

jöttek képek:) tetszik az új madara + a felújított hokagék:D főleg hashirama:D http://www.saiyanisland.com/2014/08/naruto-storm-revolution-taka-the-hokage-zabuza-haku-screenshots/

itt meg shukaku, gaara:D végre minden bijuu játszható!:) http://www.saiyanisland.com/2014/08/naruto-storm-revolution-shukaku-and-gaara-hd-screenshots/
« Utoljára szerkesztve: 14 aug 11, 18:56:38 írta cimpeti_ » Naplózva
sergei55
ANBU újonc
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 391


« Válasz #3196 Dátum: 14 aug 12, 06:42:50 »


Csak hogy tud, Lars-t is Kishimoto kreálta, szintán a Namco kérésére, szóval nem nagyon állja meg a helyét (ismét) a kijelentésed. Bár nem értem, hogy akkor Alisa-t miért nem vették át szintén, őt is Kishimoto kreálta.


Csak, hogy tud, Lars-ot nem Kishimoto kreaáltra, hanema  tekkenbe ő tervezett neki egy ruhát és a CC2-es srácok ezért rakták bele a Storm-ba is. Mielőtt okoskodsz, talán nézz utána a dolgoknak, bár a korábbi kommentjeidet olvasva már meg sem lepődöm.
Mellesleg imádom, hogy majdnem minden kommented valami személyeskedő, félmegjegyzéssel indul.

Azt hiszem eljött az ideje, hogy úgy unblokk ignoráljam, minden témában a kommentjeidet.

Hűha, "csak" a ruháját kreálta, de nagy különbség! Tehát 50%-ban volt ezúttal csak igazam.

Amúgy mondj már egy dolgot, amiben neked volt igazad, s nem azzal zártad le, hogy "szarkasztikusan" írtad a semmit! ;P Mert én tudok 20 olyan kommentedet írni, amiben első mondatodban mindenkit elküldesz a fenébe személyeskedő stílusban, s nem én vagyok az, hanem úgy kvázi a fél fórum közösség, főleg "abban" a 2 topic-ban. ;P Immádom a hozzád haosnló álszenteket, akik mindenkit lehurrognak, közben meg többször követték el ugyanazt, amiért másokra rászólnak. ;P

Igen, ideje lenne, mivel érvelni nem nagyon tudsz, csak reméled, ha írsz valamit, akkor a másik abbahagyja. Kár, hogy már 250-szer ígérted meg, mint Kuro, hogy nem olvassa a Bleach-et. ;P

Moderátor: Ne keltsd feleslegesen a feszültséget! Ez a szint már nincs benne a kulturált keretek közötti vitában, érvelésben. Kiakasztottad a személyeskedési mutatót. A személyeskedés nem csak helytelen érvelési forma, de primitív is.
« Utoljára szerkesztve: 14 aug 12, 09:04:49 írta Bastian » Naplózva
balint002
Naruto-Kun Csoport
*
Nem elérhető Nem elérhető

Szökött Shinobi Szökött Shinobi

Hozzászólások: 242



« Válasz #3197 Dátum: 14 aug 12, 08:08:56 »

Sergei, egyszerűen nem lehet téged nem észrevenni, és nem pozitív értelemben. Nem értem miért vagy ennyire kiélezve Exkirionra és arra, hogy tudasd vele, hogy jobb vagy nála, de nem gondolod, hogy be kéne fejezni, mert már unalmas?
A játékról:
Én senkivel nem értek egyet abban, hogy nincs száz karakter. Van, ott vannak mind a képernyőn, lényegtelen, hogy közülük páran csak supportok, őket is ugyanúgy meg kellett csinálni és dolgozni kellett velük. Szerintem teljesen jó. Nagy részéből, meg úgy vélem felesleges lenne játszható karaktert kreálni, mivel, ahogy te is említetted senki nem játszana vele. Pl.: sokan könyörögtek a hang négyesért. Pont ezek az emberek akik itt sírnak azok a fajták akik könyörögnek, egyszer kipróbálják és ott hagyják, mert hogy inkább bijuu naruto, meg ems sasuke mert az csúcs.
...
S akkor mi van, ha egy játékban nincs 2000 karakter? Elárulom, hogy akárhányszor fent voltam ultin, mindig a "god karakterekkel" nyomták, s 90%-ban mindenki egy fajta "team"-et használ, s soha nem láttam, hogy bárki is használta volna pl Temari-t, Tenten-t, Kiba-t, Neji-t, Sai-t, Sakura-t, Chiyo-t, Sasori-t stb, szóval hiába van belőlük sok, ha a többségükkel úgy sem kezdenek semmit. Jó példa pl a Virtua Fighter vagy a Soul Calibur, amik ugyan nem "etalonok", mint a Tekken vagy a Street Fighter szériák, viszont ott multin mindenkit láttam, nem csak ugyanazt az 5-6 karaktert.
...
Ez teljesen így van, csakhogy erről a fejlesztő csapat nem tehet, mivel nem ők csinálják erősebbre a karaktert, hanem, mivel ez a játék egy manga/anime alapján készül, így jobban érződik az, hogy kinek ki a kedvenc karaktere. Alap, hogy egy Chiyo-t vagy Tenten-t nem választanak, mert nem bírják. Én is inkább választok egy Nagatot vagy egy Itachit, mint egy Karint vagy Yamatot.

Ez a dupla awakening mégsem akkora nagy durranás mint amire számítottam. Tehát végülis az első olyan, hogy a karakter nem változik semmit, csak ilyen kék mező lesz körülötte, és a második awakening a strom 3-ban volt rendes, amikor külsőleg is megváltozik a karakter?
Naplózva
Exkirion
Naruto-Kun Csoport
*
Nem elérhető Nem elérhető

Rejtett Csillag Falu Rejtett Csillag Falu

Hozzászólások: 4633


Jaaku na mahoutsukai | Fate/Encyclopedie


« Válasz #3198 Dátum: 14 aug 12, 15:53:00 »

Ez elég változó. Például Mecha Naruto mindkét awakeningjében megváltozik és amennyire Tudom jiraya is átváltozik majd a Sage módba, a sima instant awakeningnél, szóval ez igazából karakter függő. Ha jól tudom Sasuke is kicsit máshogy mozog már az alap awakeningjáben is.

Sergei-től meg köszönöm nem kell engem megvédeni, egyszerűen nem vagyok hajlandó tovább etetni a trollt.
Naplózva

Jaeger
Kínzás specialista
*
Nem elérhető Nem elérhető

Egyesített Shinobi Haderő Egyesített Shinobi Haderő

Hozzászólások: 634



« Válasz #3199 Dátum: 14 aug 12, 23:13:41 »

Üdv! Nos nem volt kedvem visszaolvasni ezért ha már volt bocsi de tudtátok,hogy jön PC-re is?Nevet
Naplózva

"A vesztesek között egy győztes készül felbukkanni."
balint002
Naruto-Kun Csoport
*
Nem elérhető Nem elérhető

Szökött Shinobi Szökött Shinobi

Hozzászólások: 242



« Válasz #3200 Dátum: 14 aug 14, 17:43:53 »

Aha! Nevet Én is arra veszem meg, mert nincs semmilyen konzolom Mosolyog
Elgondolkodtam, és az a helyzet, hogy Juubito szerintem nem nagyon lehet benn. Valaki itt mondta, hogy nagyjából csak annyi minden lehet a játékban, ameddig az anime eljut. Átlagban egy rész két mangát emészt fel. Mivel van egy mechanarutos különkiadás, így egyel kevesebb érsz jut a cselekményre. A mai részből kiindulva kettesével lépkedve is csak addig jutunk el, hogy Obito pont szívja be a Juubit. És ugye tudjuk, hogy akkor még csak egy ilyen agynélküli félkész állapot van. Szóval szerintem, az már nem fog belekerülni, max később adják hozzá valamilyen kiegészítő formájában.
Most így belegondolva remélem lesz olyan pálya ami Obito kockavilágát ábrázolja - zárójel bezárva
Ha kiadják esetleg az agy nélküli változatot, akkor viszont én a helyükben trükköznék vele egy kicsit. Legyen bitang erős! De nehezen lehessen irányítani. Legyen olyan, hogy párszor a gép kezdi el helyettünk irányítani, vagy párszor random felfújódásba kezd. Ezzel jár egy kockázat faktor a felhasználó részéről, hogy a karakter nem mindig van irányítás alatt, de viszont kompenzálva lenne az erejével.
Naplózva
Exkirion
Naruto-Kun Csoport
*
Nem elérhető Nem elérhető

Rejtett Csillag Falu Rejtett Csillag Falu

Hozzászólások: 4633


Jaaku na mahoutsukai | Fate/Encyclopedie


« Válasz #3201 Dátum: 14 aug 14, 20:29:58 »

Juubito valószínűleg csak legfeljebb DLC lesz azon okokból, amiket te is elmondtál. Obito kockavilága pedig nem pája lesz, ahnem, ha fogsz Obitoval, akkor jelenik meg egy animáció erejéig. Sajna ezúttal nem kaptak a készítők engedélyt, hogy legyahják az animét, mint legutóbb.
Naplózva

Aizen
Jounin
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1044



« Válasz #3202 Dátum: 14 aug 15, 21:04:03 »

Nagy kár, pedig kb 1 résszel kellett volna túllépniük csak az animét. Mindenesetre ennek köszönhetően nem fogom megvenni a játékot jó ideig, hanem megvárom a DLC-t,hátha kiadják egyben a játékkal, mint a 3-nál. Ha meg netán mégsem lesz, akkor is csak néhány ruhát buktam, ami előrendelői ajándék lett volna.
Naplózva
sergei55
ANBU újonc
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 391


« Válasz #3203 Dátum: 14 aug 17, 08:53:55 »

Nagy kár, pedig kb 1 résszel kellett volna túllépniük csak az animét. Mindenesetre ennek köszönhetően nem fogom megvenni a játékot jó ideig, hanem megvárom a DLC-t,hátha kiadják egyben a játékkal, mint a 3-nál. Ha meg netán mégsem lesz, akkor is csak néhány ruhát buktam, ami előrendelői ajándék lett volna.

Csak néhány ruha? Tudtommal más is jár hozzá:

https://www.youtube.com/watch?v=tAEMJYHOym4
Naplózva
Aizen
Jounin
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1044



« Válasz #3204 Dátum: 14 aug 17, 09:18:14 »

Sergei, láttam már a videót. Az alap/Rivals Edition verzióhoz tudtommal csak pár ruha jár, a videó sem említ többet, a honlapok sem. A videó elején lévő Samurai Edition pedig nagy valószínűséggel 18-20 ezer körül fog mozogni az előző rész figurás árai alapján, tehát nem venném meg semmiképpen.
Szóval igen, csak néhány ruhát bukok a jelen állás szerint, ha netán nem lesz DLC majd.  Pontosan
« Utoljára szerkesztve: 14 aug 17, 09:21:09 írta Aizen » Naplózva
balint002
Naruto-Kun Csoport
*
Nem elérhető Nem elérhető

Szökött Shinobi Szökött Shinobi

Hozzászólások: 242



« Válasz #3205 Dátum: 14 aug 17, 09:21:39 »

Soha nem értettem ezeket a kosztümös dolgokat, mivel elég hanyagul vannak megcsinálva. Ha ez az én játékom lenne, és lennék olyan okos meg tehetséges meg szerencsés, hogy ott dolgozhassak, akkor biztos hogy addig rugdosnám a társaimat amíg egy naruto kosztüm nem így nézne ki:
- bal felső sarokban a kis kép nem az alap karakter lenne, hanem már a kosztümös karakter. (ez igazából semmi extra, pár plusz karakter képet kéne hozzáadni a játékhoz, de azért mégse lenne olyan illúzió romboló)
- az instant awakeningben is maradjon meg a kosztüm (ez inkább csak narutonál volt a legszembetűnőbb, de hát mivel ő a fő karakter illett volna jobban kivitelezni. Ha vagyok egy cowboyos kosztümben akkor ha bekapcsolom a lámpás módot ne váltson át normális ruhára. ez csak puszta színezés lenne semmi több. Amit a fanok a fullbrustban nagyon jól alkalmaztak Nevet https://www.youtube.com/watch?v=uP1ozLAtbTg&list=PL2ZMqJ7DqMylkNDF6zqRK9jca0fXKHKYV )
- ha olyan kosztümöt terveznek mint például a mostani, hogy naruto oldalán 8 kard fog figyelni, akkor akár egy rövid movesett változással belehetne vonni, hogy abból mondjuk előránt kettő és vág vele hármat és kész. ez is igazából semmi extra, de nem érzi úgy az ember, hogy a karakter teljesen kihasználatlan és valóban csak dísznek vannak ott az oldalán azok a kardok.
Naplózva
Aizen
Jounin
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1044



« Válasz #3206 Dátum: 14 aug 17, 20:35:29 »

balint002: az általam észlelt eddigi legszembetűnőbb nos... "hiba" az Anbu Kakashinál volt, amikor a semmit felhúzza a bal szeméről és benyögi hogy "Sharingan!". Na az ilyenekre valóban adhattak volna egy kis figyelmet, mert noha a ruhák többsége jól tud kinézni, az ilyen azért meglehetősen ront az összképen.
Persze amiket írtál úgyszint kellemes újítások lennének. Mosolyog
Naplózva
viktor6665
Osztag Vezető
*
Nem elérhető Nem elérhető

Akatsuki Akatsuki

Hozzászólások: 806



« Válasz #3207 Dátum: 14 aug 18, 16:05:24 »

Végigvittem a main sztorit meg néhány más küldetést is. Maga a játékélmény nagyon jó, de sok kisebb hiba van benne, amit egyszerű lenne korrigálni.
-Tutorialokat kéne bevezetni bábukra vagy valamire és nem csak szövegeknek kéne megjelennie amit aztán később menüből visszanézhetsz.
-A térképet a menübe kéne helyezni és átláthatóbbá tenni, több dolgot megjelölni rajta
-A főmenübe visszalépést és asztalra kilépést is a menübe kéne helyezni, nevetséges, hogy először meg kell nyomni start-ot aztán a back-et aztán ok-t nyomni, majd b-t megint ok, megint b-t és megint ok-t... Aztán volt hogy ennek ellenére is a végén becrashelt a játék.
-Több mentési pontot kéne a játékba ültetni, van amikor egy órán keresztül harcolsz és sehol nincs autosave
-Túl sokat kell várnod a különböző helyek betöltéséhez, mikor azokban alig van információmennyiség. Ha már egyszer betöltött egy ilyen rész pl a faluban és legközelebb is arra jársz akkor nem kéne több mp várakozási időnek lennie.
-A többszintű health bar is nagy hülyeség, neked egy zöld és egy narancs csíkod van, míg az ellenségnek általában ugyanez, de az később pirosra vált. Egy nagy csík kéne és ha pl 50% alá esik akkor átváltana narancs színűre.
-Beállítható nehézség kéne. Ha jól emlékszem 3 halál után válthatsz lejjebb szintet és utána mintha ott is tartotta volna. Aztán a Gedo Mazos harcnál már nem is lehetett szintet váltani, azt csak nagyon nehezen tudtam legyőzni.
-Nem kéne ugyanazokkal az ellenfelekkel többször harcolni, ez többször is volt a játékban. Míg pl Kakuzut két mobcsatában, a köd hét kardforgatóját 1 mob csatában legyőzhetted nagyon egyszerűen, addig Asuma vagy naruto rossz oldala ellen két nagy csata kellett.
Naplózva

Exkirion
Naruto-Kun Csoport
*
Nem elérhető Nem elérhető

Rejtett Csillag Falu Rejtett Csillag Falu

Hozzászólások: 4633


Jaaku na mahoutsukai | Fate/Encyclopedie


« Válasz #3208 Dátum: 14 aug 18, 20:58:59 »

Amennyire értem a Storm 3-hoz írtad ezt.

-Tutorialokat kéne bevezetni bábukra vagy valamire és nem csak szövegeknek kéne megjelennie amit aztán később menüből visszanézhetsz.

Van practice mód a menüben, maga az alapkoncepció pedig nem annyira bonyolult, hogy tutorial kelljen hozzá. Szerintem.

-A térképet a menübe kéne helyezni és átláthatóbbá tenni, több dolgot megjelölni rajta

Ez igaz.

-A főmenübe visszalépést és asztalra kilépést is a menübe kéne helyezni, nevetséges, hogy először meg kell nyomni start-ot aztán a back-et aztán ok-t nyomni, majd b-t megint ok, megint b-t és megint ok-t... Aztán volt hogy ennek ellenére is a végén becrashelt a játék.

A crashelésből ítélve tört verziód van, ha igazam van, akkor ne csodálkozz.
Amúgy a PC-s verziós sajnos egy nem épp szuper átirata a konzolosnak.
Alt + F4.
Start + select. (Ezzel asszem visszaléphetsz gyorsan a menübe)

-Több mentési pontot kéne a játékba ültetni, van amikor egy órán keresztül harcolsz és sehol nincs autosave

Ez szerintem normális. Mármint, hogy összefüggő harcok közben nincs save. Egyébként is, ki ül le úgy játszani, hogy nincs legalább 1 szabad órája?

-Túl sokat kell várnod a különböző helyek betöltéséhez, mikor azokban alig van információmennyiség. Ha már egyszer betöltött egy ilyen rész pl a faluban és legközelebb is arra jársz akkor nem kéne több mp várakozási időnek lennie.

Ez a legtöbb JRPG és úgy unblokk japán játék, főleg az animejátékok betegsége. Sajnos ez mindig is így volt és így lesz.
De igaz.

-A többszintű health bar is nagy hülyeség, neked egy zöld és egy narancs csíkod van, míg az ellenségnek általában ugyanez, de az később pirosra vált. Egy nagy csík kéne és ha pl 50% alá esik akkor átváltana narancs színűre.

Sima ellenfeleknek is csak 2 csíkja, csak a bossoknak van több. Csak a boss fightok miatt meg nem érdemes átvariálni. Több bunyós játékban is van ez a rendszer és a Namco-Bandai szériákra ez általában jellemző.
Kicsit vicces, mert máshol mindenki azért sír, hogy legyen több életcsík Nevet
(Ezt most nem úgy értem, hogy te sírsz valamiért, hanem úgy, hogy baromi zavaró, hogy mások igen.)

-Beállítható nehézség kéne. Ha jól emlékszem 3 halál után válthatsz lejjebb szintet és utána mintha ott is tartotta volna. Aztán a Gedo Mazos harcnál már nem is lehetett szintet váltani, azt csak nagyon nehezen tudtam legyőzni.

Ezzel nincs semmi baj szerintem. A játék idomul hozzád és nem fordítva. (Egyébként valahol át lehet állítani, de most meg nem mondom neked hol.) És azzal sincs baj, hogy vannak nehéz harcok. Ha minden bossharc könnyű lenne, mi értelme lenne a boss harcoknak? A Boss azért boss, hogy vért izzadj alatta Nevet A Storm szériával nekem pont az ellenkező a bajom, szerintem túl könnyű.

-Nem kéne ugyanazokkal az ellenfelekkel többször harcolni, ez többször is volt a játékban. Míg pl Kakuzut két mobcsatában, a köd hét kardforgatóját 1 mob csatában legyőzhetted nagyon egyszerűen, addig Asuma vagy naruto rossz oldala ellen két nagy csata kellett.

Csak követik a sztorit amennyire tudják, meg feljavítják itt-ott a harcokat látványosabbra.

-----------------

Minden válaszom neked csak a saját véleményem, a tiéd ugyanolyan valid. A hasonló észrevételeidet, amúgy érdemes elküldeni a készítőknek ide http://www.cc2.co.jp/narutimate_enq/intl.html

Válaszd, hogy Europa/Oceania és utána vagy az, hogy Naruto játék ötlet, vagy azt, hogy Storm széria javaslat a lenyíló menüben. (Az alsó kettő valamelyike.)
« Utoljára szerkesztve: 14 aug 18, 21:01:42 írta Exkirion » Naplózva

viktor6665
Osztag Vezető
*
Nem elérhető Nem elérhető

Akatsuki Akatsuki

Hozzászólások: 806



« Válasz #3209 Dátum: 14 aug 19, 13:31:07 »

Amennyire értem a Storm 3-hoz írtad ezt.

Igen

Van practice mód a menüben, maga az alapkoncepció pedig nem annyira bonyolult, hogy tutorial kelljen hozzá. Szerintem.

Az nem ugyanaz. Neked azért nem bonyolult, mert sok hasonló játékkal játszottál, de a többségnek ez új. Teljesen más mint a Mortal Kombat vagy más verekedős játékok.

A crashelésből ítélve tört verziód van, ha igazam van, akkor ne csodálkozz.

EUs verzióm van Steamre.
« Utoljára szerkesztve: 14 aug 19, 13:31:53 írta viktor6665 » Naplózva

Oldalak: 1 ... 212 213 [214] 215 216 ... 242
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

 
A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott bluBlur Skin © 2006, hbSkins
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines


A számláló indult: 2008.06.21.
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!