Na aszem megvilágosodott bennem valami.
Az atarinak nem az az elsődleges célja, hogy leüssük az ellenfelet, hanem, hogy megmetsük a veszéjben lévő alakzatunkat, azáltal, hogy egy atarival olyan helyzetbe hozzuk az ellenfelet, amelyre válaszolnia kell, tehát az atarit úgy kell rakni, hogy utánna legalább kétponton lehessen összekötni az alakzatokat.
aminek egyik változata a kő leütésével hozható létre.
Valamint egy érdekesség
A progit úgy állítottam be, hogy mutassa a lehetséges lépés tipusokat
L=életnövelés
K= gyolkolás, vagy fenyegetés
C= vágáspont
R=menekülés
D=invázió megállítása.
Ami érdekesség számomra, hogy van egy lépés, amivel meg lehet ölni a nagy fehér alakzatot, viszont ezt a program nem kinálja fel.
Ez lol miután oda raktam a követ a gép elkezdte mutogatni a lépés variációkat, vagyis 5 mésodpercalatt lejátszott, vagy 30 kb 5-10 lépéses sorozatot

Valamint még egy dolog.
Mikor J12-őt léptem, K12-őn még nem volt kövem, vagyis lépcsőveszélybe kerűltem, vagyis ha a gép oda rak megtudta volna menteni az alakzatát, ehelyett viszont G12-őt rakott, igy én K12-őt
Oh most nézem, hogy a leggyengébb szintre van állítva (20Kyuu) viszont én is ezen vagyok, tehát észre kellet volna vennie a lépcső lehetőségét ???
