Valamint Hellen nem árt egy másik támadó aura is, az "immunite to cold" szörnyek ellen.
Assassin esetében.
Harcművészet:
Tigris 1 pont
Kell a Kobrához, játék elején még hasznos.
Kobra 1 pont
Ez e fő közelharci feltöltő skill, 1 pont elég rá, a többit a cuccok adják bónuszként.
Sárkányfog 1 pont
Sárkánykarom 20 pont
Sárkényfarok 1 pont
Sárkényszárny 1 pont
Jó kis teleport jutsu, amivel gyorsan haladhatunk, vagy ügyesen alkalmazva menekülésre is használható.
Ha nincs szükségünk erre a skillre, akkor szerintem a
Sárkányfarok-ra sem kell pontot rakni. (2 pont szabadon felhasználható)
Árnyak:
Claw Mastery 20 pont (plusz tárgy bónusz)
Shadow Master 20 pont (plusz tárgy bónusz)
Lényeg, hogy őt jól keltápóljuk, mivel tanként fog szolgálni.
Venom 20 pont (plusz tárgy bónusz)
Ezen kívül mindenre elég egy pont, kivétel a
Mind Blast arra egy pont sem kell, a
Shadow Master, majd gyakorolni fogja úgyis a megtérítést.
Megj: ha esetleg marad akkor az mehet a
Weapon Block-ra.
Csapdák:
Fire Blast 1 pont
Blade Sentinel 1 pont
Wake of Fire 1 pont
Blade Fury 1 pont.
Az egyik fő támadó skill, amire a meglepő módon, elég 1 pont, ugyanis bónuszként megkapja a fegyvered sebzésének 3/4-részét, beleértve a
Venom és a
Claw Mastery bónuszait is.
Valamint nem kell hozzá attack rating, ergo 100%-os a találati rátája (már ha eltalálod az ellenfelet
)
Esetleg még ezen az oldalon kifejlesztheted a
Death Sentry-t a hullarobbantás miatt, de szerintem az inkább csak a tehenes pályán lenne hatásos.
úgy alapvetően 76 pontból ki jön az egész, a maradék (34) skillpont az mehet estleg a
Weapon Block ra 8 pontig.
valamint 3-4 pont erejéig a
Cobrára és a
Burst of Speed-re.
Vagy esetleg Balde Shield (habár ez nekem nem igazán jött be)
Vagy hát a
Főnixhez is van elég pont.
---
Cuccok:
Két jó erős Claw (szerintem kissé nehéz olyat szerezni
)
A páncélzatokon nem árt a resist bónus, valamint esetleg egy kis mana/heal stolen per hit.
Gyűrűk amulettek:
Elsősorban: skillbónuszos.
Másodsorban sesistes/ vagy sebzés növelő
Harmadsorban bármi ami jó.
Sisaknak diadémok, azokon szokott lenni skill bónusz.
Esetleg Bone Helm ami erős, jól néz ki, és néha van rajta skill bónus is.
-----
Csicskásnak az Act 3-as Ice Sorceror. Agyjunk neki ménél erőseb kardot.
----
Harcstílus.
A Kagebunshin feltartja és pofozza őket, az Ice Sorceror meg fagyaszt, te pedig szépen lövöd a őket a
Blade Fury-t alkalmazva.
Ha mégis közel jönnének, akkor válts át Cobrára, és szavd a vérüket/manűjukat.
Uniqumos szörnyek esetleg érdemes különválasztania csicskásaitól. (a csicskásai megfagynak)
Megj: Shadow Master többynire felfogja a Lighting Enchantosok szikráit.
Championokkat meg szépen egyesével elintézni.
Bossok ellen.
Ráküldesz egy Kagebunshint, és amíg azzal civakodik, addig te meg az Ice Sorceror lövitek a fejét.
Megj: az Ice Sorcerort nem árt távol tartani a Bossoktól, mert hamar kinyúlik)
kieg Durielhez:
Mivel normálon Act 2 végére kicsit nehéz összehozni egy 30-as szintű karaktert, valamint mert a 2 az kevesebb mint a 3, így nincs Ice Sorcerorunk sem.
Valamint kicsi a hely és a Duracelbogár meg fagyaszt, így jobban járunk, ha inkább magunk verjük le.
A fagyasztása elleni legjobb védekezés a
Burst of Speed alkalmazása, ami igaz, nem csökkenti a jég sebzést, de a lassításra jó ellenszer.