24 nov 15, 22:52:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: EZ A NARUTO-KUN RÉGI FÓRUMÁNAK ARCHÍVUMA.
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 366
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MUGEN, ShugenDo, valamint további verekedős játékok és enginek.  (Megtekintve 963946 alkalommal)
0 Felhasználó és 96 vendég van a témában
sasukekun
Akadémiai tanuló
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


WWW
« Válasz #420 Dátum: 07 dec 07, 13:42:15 »

Szerintem nagyon jó a Naruto Hurrican Mugen!!! Nevet Nevet  Csak az a baj hogy DEMÓ!!! Szomorú ;D
Naplózva
nonomage
Chuunin
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 182


WWW
« Válasz #421 Dátum: 07 dec 07, 13:51:07 »

Sasuke átok pecsétjét elő lehet hívni a hurrican mungen be?????

szerintem csak a teljes verzióban.
Naplózva
Rasengan
Vendég
« Válasz #422 Dátum: 07 dec 07, 15:31:23 »

Valaki "ha van ideje"Leirná az ijen mugeneket(csak a narutosokat) és hogy honnan lehet öket leszedni és hogyan vagy ide vagy privátba köszi!
Naplózva
Yoshi-kun
Akadémiai tanuló
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36

Fuuton: Taifuu Genkotsu no Jutsu


WWW
« Válasz #423 Dátum: 07 dec 07, 15:42:30 »

Hát én a Naruto-Kun-oasat és a Shiro-ét ismerem. Mennyi vissza pár lappal és ott lesznek Mosolyog.

Amúgy én is elkezdtem eggyet és mindjárt kész. Nevet
Naplózva

,,Az erő a szívből fakadt'' (Yoshi-kun)




I'm the Master of Rinengan...
Rasengan
Vendég
« Válasz #424 Dátum: 07 dec 07, 16:02:24 »

kössz Mosolyog és a tiedét is megnézném ha készlessz
Naplózva
Itachi.takuta
Akadémiai tanár
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 294


Ulquiorra Forever!


« Válasz #425 Dátum: 07 dec 07, 19:43:38 »

Na szóval Mosolyog
Elkezdtem a Shippuden Mugent. Már megvan a háttér, és a sound-t az
UNM-ből veszem ki. A karik többsége is kész van már.
Egy kép a karikról:


És ehez jönne majd hozzá:
Pei(egy jobb, használhatóbb...)
Karin
Suigetsu
Juugo
Hinata
Kiba
Shino
Kyuubi Naruto
CS2 Sasuke
Remete formás Jiraiya
Kabuto
Choji
stb.

Természetesen ha kész lessz, felrakom ide is kacsint
Naplózva

Az aláírás nem felelt meg a fórumszabályzatnak (magasabb volt, mint 200 képpont), ezért a moderátor (Hiei D. Legend) törölte. Ha új aláírást helyezel el, ezt a szöveget törölheted.
Yoshi-kun
Akadémiai tanuló
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36

Fuuton: Taifuu Genkotsu no Jutsu


WWW
« Válasz #426 Dátum: 07 dec 08, 09:23:43 »

Jézusom! :naruto_meglepodik: Baromi jó lesz ez a Mugen Itachi.takuta  Nevet

Ui.: És...megmondanád, hogy honnan töltötted le ezeket a szereplőket? :-[
Naplózva

,,Az erő a szívből fakadt'' (Yoshi-kun)




I'm the Master of Rinengan...
Dan
Vendég
« Válasz #427 Dátum: 07 dec 08, 09:42:08 »

Nekem nincs elég bátorsgom egy ilyen készítéséhez.
MOst épp az állaat keresem mert leesett a karik láttán Itachi.takuta
Naplózva
sasukekun
Akadémiai tanuló
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


WWW
« Válasz #428 Dátum: 07 dec 08, 10:01:10 »

Na szóval Mosolyog
Elkezdtem a Shippuden Mugent. Már megvan a háttér, és a sound-t az
UNM-ből veszem ki. A karik többsége is kész van már.
Egy kép a karikról:


És ehez jönne majd hozzá:
Pei(egy jobb, használhatóbb...)
Karin
Suigetsu
Juugo
Hinata
Kiba
Shino
Kyuubi Naruto
CS2 Sasuke
Remete formás Jiraiya
Kabuto
Choji
stb.

Természetesen ha kész lessz, felrakom ide is kacsint

Nagyon jó mugen lessz belőle :kyuubi:  itachi
Naplózva
Itachi.takuta
Akadémiai tanár
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 294


Ulquiorra Forever!


« Válasz #429 Dátum: 07 dec 08, 11:44:57 »

Hehe Nevet
Imádom, ha érdeklődnek!
Na szóval:
A katikhoz bocs, de nem szertnék linket adni. A mugen alakul, majd ha felteszem, onnan kibányászhatjátok.
Jah, és ezenkívűl a képen látható karik közül kész van:
Naruto
Sakura
Sasuke
Gaara
Shikamaru
Kankuro(kisebb-nagyobb hibákkal)
Sai
Temari
Kakashi
Yamato
Gai
Orochimaru
Shodaime
Tsunade
Kisame
Deidara
Sasori

És akkor a kérdések:
Hogyan lehet beállítani a Chakra mennyiségét?
Hogyan kell beállítani, hogy fogyatkozzon az életpontja a karkternek, mint pl.: az egyik Gaaranak?
És azt, hogy ilyen porfelhők legyenek futásnál, mint a Chunin Sasuke-nél?
« Utoljára szerkesztve: 07 dec 08, 12:19:02 írta Itachi.takuta » Naplózva

Az aláírás nem felelt meg a fórumszabályzatnak (magasabb volt, mint 200 képpont), ezért a moderátor (Hiei D. Legend) törölte. Ha új aláírást helyezel el, ezt a szöveget törölheted.
Shiro
Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Rejtett Hó Falu Rejtett Hó Falu

Hozzászólások: 7523


may the force be with you


WWW
« Válasz #430 Dátum: 07 dec 08, 14:33:47 »

Chakra mennyiség:
a cns fájlban a defense alá beírod: power = 3000 (a 3000 az alap érték)

Életfogytig:
melyik Gaaranak? linket meg tudod adni hozzá?

füstös láb:

kersed ki valely cmd fájlban a "RUN_FWD"-ot és az egészet cseréld ki erre:

; RUN_FWD
[Statedef 100]
type    = S
physics = S
anim = 100
sprpriority = 1

[State 100, 1]
type = VelSet
trigger1 = 1
x = const(velocity.run.fwd.x)

[State 100, 2] ;Prevent run from canceling into walk
type = AssertSpecial
trigger1 = 1
flag = NoWalk

[State 100, 3] ;Prevent from turning
type = AssertSpecial
trigger1 = 1
flag = NoAutoTurn

[State 20, PlaySnd]
type = PlaySnd
trigger1 = AnimElem = 3
value = S100,0

[State 20, PlaySnd]
type = PlaySnd
trigger1 = AnimElem = 6
value = S100,1

[State 20, PlaySnd]
type = PlaySnd
trigger1 = AnimElem = 1
value = S100,2

[State 106, 3]
type = MakeDust
trigger1 = Time >= 1
pos = -5,-2
spacing = 1

[State 100, 4]
type = ChangeState
trigger1 = command != "holdfwd"
value = 0


ui: izé bocsi de lehet hogy az ellenfél mellet elfutás efektet is átörökíti-

« Utoljára szerkesztve: 07 dec 08, 14:37:24 írta Shiro » Naplózva

Itachi.takuta
Akadémiai tanár
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 294


Ulquiorra Forever!


« Válasz #431 Dátum: 07 dec 08, 17:13:04 »

Hát ez nem jött be, de még próbálkozom! kacsint
Eh... kell még a segítség Ki ügyben? Más (kép)fájlt át tudsz írni pcx-re?
És nem baj, ha a te mugenedből lopom ki azt, hogy egy meccses legyen?

Gaara: már megyek is és feltöltöm a sendspace-ra kacsint

------------------------------------

Nah, itt is van kacsint:
http://www.sendspace.com/file/b88r72
« Utoljára szerkesztve: 07 dec 08, 17:34:59 írta Itachi.takuta » Naplózva

Az aláírás nem felelt meg a fórumszabályzatnak (magasabb volt, mint 200 képpont), ezért a moderátor (Hiei D. Legend) törölte. Ha új aláírást helyezel el, ezt a szöveget törölheted.
Shiro
Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Rejtett Hó Falu Rejtett Hó Falu

Hozzászólások: 7523


may the force be with you


WWW
« Válasz #432 Dátum: 07 dec 08, 17:38:26 »

Ö melyik nem jött be?

Persze ha van egy olyan pcx fájlom ami hasnló szinekkel rendelkezik.

Az egy meccses lopás nem gond.

Gaarat várom.

Akko most saját:
Sikerült elkészítenem egy béta változatot (persze már készlehetne az egész ha nem lennék olyan lusta Nyelvesít)
Kin Tsuchi (béta):
http://fs04u.sendspace.com/processupload.html

eddig van ácsorgás(no anim) járás és két féle ütés a többi a soundnin animációja.


Naplózva

Itachi.takuta
Akadémiai tanár
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 294


Ulquiorra Forever!


« Válasz #433 Dátum: 07 dec 08, 17:42:38 »

A porfelhőzés nem jött be!
Gaara fent van az ez előtti hsz-mben.
Kin-nél meg nem akarja behozni...
Naplózva

Az aláírás nem felelt meg a fórumszabályzatnak (magasabb volt, mint 200 képpont), ezért a moderátor (Hiei D. Legend) törölte. Ha új aláírást helyezel el, ezt a szöveget törölheted.
Shiro
Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Rejtett Hó Falu Rejtett Hó Falu

Hozzászólások: 7523


may the force be with you


WWW
« Válasz #434 Dátum: 07 dec 08, 18:15:11 »

Ja bocsesz véletlen a címsórbol másoltam a linket :-X
http://www.sendspace.com/file/u2swe0

Akor probáld ezzel
Ez a Kyuubi Narutobol van

A ha van a karinak common.cns fájlja akkor abban kell kicserélni.

; RUN_FWD
[Statedef 100]
type    = S
physics = S
anim = 100
sprpriority = 1

[State 100, 1]
type = VelSet
trigger1 = 1
x = const(velocity.run.fwd.x)

[State 100, 2] ;Prevent run from canceling into walk
type = AssertSpecial
trigger1 = 1
flag = NoWalk

[State 100, 3] ;Prevent from turning
type = AssertSpecial
trigger1 = 1
flag = NoAutoTurn

[State 20, PlaySnd]
type = PlaySnd
trigger1 = AnimElem = 3
value = S100,0

[State 20, PlaySnd]
type = PlaySnd
trigger1 = AnimElem = 6
value = S100,1

[State 20, PlaySnd]
type = PlaySnd
trigger1 = AnimElem = 1
value = S100,2

[State 106, 3]
type = MakeDust
trigger1 = Time >= 1
pos = -5,-2
spacing = 1

[State 100, 4]
type = ChangeState
trigger1 = command != "holdfwd"
value = 0

Gaara vérveszteségének okára kicsit várnod kell, de egyébként ennek a harci stílusa hasonlít legjobban az eredetihez.

ui: kiváncsi vagyok, hogy még hánan mondják, hogy rossz a link

Na akkor kideitve a vérveszteség oka:

A diagnozis okát a common.cns ifájlban találtam meg.
azon belül a stand (áldogálás részben)

tehát:

; Stand
[Statedef 0]
type = S
physics = S
sprpriority = 0

[State 0, 1]
type = ChangeAnim
trigger1 = Anim != 0 && Anim != 5 && var(10) = 0
trigger2 = Anim = 5 && AnimTime = 0 ;Turn anim over
value = 0

[State 0, 1]
type = ChangeAnim
trigger1 = Anim != 30000 && var(10) = 1
value = 30000

[State 0, 2]
type = VelSet
trigger1 = Time = 0
y = 0

[State 0, Lifeadd]
type = lifeadd
trigger1 = AnimElem = 1
trigger2 = AnimElem = 2
trigger3 = AnimElem = 3
trigger4 = AnimElem = 4
value = -1

[State 0, 3] ;Stop moving if low velocity or 4 ticks pass
type = VelSet
trigger1 = abs(vel x) < 2
trigger2 = Time = 4
x = 0

[State 10502, 4]
type = ChangeState
trigger1 = var(13) = 1
value = 10053

[State 0, 4] ;Are you dead?
type = ChangeState
trigger1 = !alive
value = 5050

ha változtatni akarod a vérvszteséget akkor a value = -1 -et kell átírni.

Amenyiben a karinak nincs common.cns fájlja, akkor a "; Stand" ra kell rákeresni.
« Utoljára szerkesztve: 07 dec 08, 22:00:56 írta Shiro » Naplózva

Oldalak: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 366
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

 
A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott bluBlur Skin © 2006, hbSkins
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines


A számláló indult: 2008.06.21.
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!