24 nov 15, 20:46:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: EZ A NARUTO-KUN RÉGI FÓRUMÁNAK ARCHÍVUMA.
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 248 249 [250] 251 252 ... 366
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MUGEN, ShugenDo, valamint további verekedős játékok és enginek.  (Megtekintve 962970 alkalommal)
0 Felhasználó és 96 vendég van a témában
rock leee
Újonc
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Válasz #3735 Dátum: 08 aug 17, 10:00:03 »

nekem nagyon tecik a játékod szerintem jo let
Naplózva
uchia madara
Újonc
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19



« Válasz #3736 Dátum: 08 aug 17, 10:27:14 »

hmmmm , nem is rossz az a mugen de néhány karit én küldtem pl.: uchia madar-át ( amgy az a legerősebb uchia madara annál jobbat úgy se talál seni)  jó lett " Max" nekem teccik  Pontosan Kúl kacsint Mosolyog
Naplózva

Nem lehet mindenki tökéletes , belőlem is hiányzik valami : A hibák ! xD
ChroN
ANBU Kapitány
*
Nem elérhető Nem elérhető

Szökött Shinobi Szökött Shinobi

Hozzászólások: 1226


Portgas D. Ace


« Válasz #3737 Dátum: 08 aug 17, 10:33:57 »

Uchiha Madara-t nem te küldted, úgyhogy ne mondd azt!
Köszi, örülök, hogy tetszik ^^
Naplózva

Shiro
Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Rejtett Hó Falu Rejtett Hó Falu

Hozzászólások: 7523


may the force be with you


WWW
« Válasz #3738 Dátum: 08 aug 17, 10:47:33 »

Most nézem a a készülő mugenem (ami az NBA2 enginjére épül) plugin mappáját, és nézve a fájlokat van olyan többek között, hogy "in_vorbis.dll", valamint "in_mp4.dll" nos ezek videó állományokra utalnak, ami szerint elvileg videókat is hozzá lehet adni. A kérdés, hogyan leheséges ez egyáltalán?

S tudom pont én kérdek ilyet, de hátha valaki jobban tudja. Azt meg tudnátok mondani, hogy itt miért van az, hogy a lövdéket, nem lehet látni a játék közben? anim kórjda 2515
az animációval magával nincs gond, mivel egy másik táamadáshoz felhasználva jól lehetett látni.

Idézet
; Big Bang (Grande Explosăo do Super Vegeta)
[Statedef 2500]
type = S
movetype = A
physics = S
ctrl = 0
velset = 0,0,0
poweradd= -1500                     
anim = 10000

[State 2500, 1]
type = assertspecial
trigger1 = time = [0, 380]
flag = nomusic

[State 3231, 1]
type = superpause
trigger1 = time = 0
time = 380
movetime = 380
anim = -1
darken = 0

[State 3231,3]
type = Envshake
trigger1 = AnimElem = 1
time = 380
ampl = 2
freq = 400

[State 2500, PlaySND]
type = PlaySnd
trigger1 = Animelem = 1
value = 730,0
volume = 255 

[State 2500, PlaySND]
type = PlaySnd
trigger1 = Animelem = 1
value = 730,1
volume = 255 

[State 2500, PlaySND]
type = PlaySnd
triggerall = Var(1) = 0
trigger1 = TimeMod = 20,0
value = 730,1
volume = 255
channel = 0

[State 2500, PlaySND]
type = PlaySnd
trigger1 = Animelem = 4
value = S700,0
volume = 255 

[State 2500:   StopSnd]
type         = StopSnd
trigger1 = (life = 0) || stateno != 2500
channel      = 0

[State 2500, Aura]
type = Explod
trigger1 = animelem = 1
anim = 731
ID = 731
postype = p1
sprpriority = 12
removetime = 380
bindtime = -1
ownpal = 1
scale = 0.80,0.80
removeongethit = 1
supermove = -1

[State 2500: ball mao]
type = Explod
trigger1 = animelem = 3
anim = 2515
ID = 2017
pos = 38,-34
postype = p1
facing = 1
bindtime = -1
removetime = 360
supermove = -1
removeongethit = 1
sprpriority = 2

[State 2500: antes bigbang]
type = Explod
trigger1 = (Time = 360)
anim = 2715
ID = 2018
pos = 25,-34
postype = p1
facing = 1
bindtime = -1
removetime = 40
supermove = -1
removeongethit = 1
sprpriority = 2

[State 2500,1]
type = playsnd
trigger1 = AnimElem = 1
value = 2500,0
volume = 255
channel = 5

[State 2500,2]
type = Helper
trigger1 = AnimElem = 4
helpertype = normal
name = "Big Bang"
id = 2502
pos = 33,-35
stateno = 2015
keyctrl = 1
ownpal = 0

[State 2500, 0]
type = ScreenBound
trigger1 = P2MoveType = H || BackEdgeBodyDist < -1
value   = 0
movecamera = 0,0

[State 2500, 0]
type = Width
trigger1 = P2MoveType = H || BackEdgeBodyDist < -1
value = 0,0

[State 2500, 3]
type=ChangeState
trigger1=AnimTime=0
trigger1=Pos Y < 0
value=1500

[State 2500, 4]
type=ChangeState
trigger1=AnimTime=0
value=0
ctrl=1

; Big Bang
[Statedef 2015]
type    = S
movetype= A
physics = S
anim = 2715
poweradd = -1500
ctrl = 0

[State 2015, 1]
type = HitDef
trigger1 = Time >= 0
attr = S, NA
animtype  = Hard
velocity = 10,0
accel = 0,0.1
damage    = 250,250
numhits = 1
guardflag = MA
pausetime = 1,5
getpower = 0
sparkno = S1234
guard.sparkno = S1234
sparkxy = -10,50
hitsound   = S701,0
ground.type = Trip
ground.slidetime = 15
ground.hittime  = 20
ground.velocity = -20,-10
airguard.velocity = -3.5,-2.75
air.type = Low
air.velocity = -20,-8
guard.velocity = -20
fall = 0
fall.recover = 1

[State 2015, 2]
type = AfterImage
trigger1 = time = 0 
time = 20
trans = add
PalContrast = 233,233,233
TimeGap = 2
FrameGap = 1
length = 15

[State 2015,3]
type = Envshake
trigger1 = movecontact = 1
time = 10
ampl = 2
freq = 300

[State 2015,4]
type = VelSet
trigger1 = time >= 0
x = 15
y = 0

[State 2015,GetHit]
type = HitOverride
trigger1 = time = 0
time = -1
attr = SCA,NP,SP,HP
slot = 0

[State 2015, 5]
type = DestroySelf
trigger1 = movecontact = 1

[State 2015, 6]
type = Envcolor
trigger1 = movecontact = 1
time = 4

[State 2015, 7]
type = DestroySelf
trigger1 = time = 100
Naplózva

Black Saibot
Gennin
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 89

Dragon Ball MEGA PACK!


WWW
« Válasz #3739 Dátum: 08 aug 17, 12:09:24 »

A Max MUGEN Naruto 2008 2.0 színre került!
Újdonságok:
- A történet menetéhez rendezett karaktersorrend.
- Általában minden karakterhez van egy kicsi illetve nagy karakterformája, akihez találtam!

Nade hogy ne húzzam az időt!
http://www.sendspace.com/file/luv3cj
Remélem tetszik majd!
A következő MUGEN-em Naruto & Bleach lesz!
Remélem nemsokára kész! Nah jó letöltést, és kellemes játékot!

Másap reggel: Na valaki... írjon vki egy kommentet a játékomhoz!!!

Egészen jóra sikerült a játékod, nekem tetszik, szép munka Mosolyog
Jah és egy kérdés ahhoz, aki tudja: hogy lehet mugen introt csinálni egy videófájlból? Milyen program szükséges ehez?
Naplózva

Csatlakozz a Darkwork Production FB csoportjához!

http://www.facebook.com/DarkworkProduction
ChroN
ANBU Kapitány
*
Nem elérhető Nem elérhető

Szökött Shinobi Szökött Shinobi

Hozzászólások: 1226


Portgas D. Ace


« Válasz #3740 Dátum: 08 aug 17, 12:30:06 »

Állítólag csak belekell tenni a mugen mappában vmelyik mappájába!
És bekell írni gondolom a datába!
Majd keresek video-t, vagy vmit, hogy megtudjam hogy kell!
Naplózva

Shiro
Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Rejtett Hó Falu Rejtett Hó Falu

Hozzászólások: 7523


may the force be with you


WWW
« Válasz #3741 Dátum: 08 aug 17, 12:31:16 »

Az introt úgy érted, mint a mi az Naruto Battle Arena 2-ben, valamint a Dragonball Mugen 2005-ben?

mert azok nem videóbol, hanem képekből van összetakva.
Naplózva

ChroN
ANBU Kapitány
*
Nem elérhető Nem elérhető

Szökött Shinobi Szökött Shinobi

Hozzászólások: 1226


Portgas D. Ace


« Válasz #3742 Dátum: 08 aug 17, 13:16:20 »

NBA2-re gondol sztem!
Abban Mozgó Videó van!
Naplózva

Black Saibot
Gennin
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 89

Dragon Ball MEGA PACK!


WWW
« Válasz #3743 Dátum: 08 aug 17, 14:44:52 »

Az introt úgy érted, mint a mi az Naruto Battle Arena 2-ben, valamint a Dragonball Mugen 2005-ben?

mert azok nem videóbol, hanem képekből van összetakva.

Hát például a Dragon Ball Mugen 2007-ben videós intro van.
Naplózva

Csatlakozz a Darkwork Production FB csoportjához!

http://www.facebook.com/DarkworkProduction
Kisame12
Chuunin
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 113


WWW
« Válasz #3744 Dátum: 08 aug 17, 14:49:27 »

Tudja valaki, hogy hogyan kell screenpack -ot csinálni?

Esetleg azt, hogy egy már elkészültbe hogyan lehet belepiszkálni?

Egyébként Max MUGEN -je tényleg nagyon jó, nekem a Kakashi tetszett a legjobban.
« Utoljára szerkesztve: 08 aug 17, 15:03:43 írta Kisame12 » Naplózva


norbie 12
Akadémiai tanár
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 294

zabuza bácsi :-)


« Válasz #3745 Dátum: 08 aug 17, 15:55:16 »

A Max MUGEN Naruto 2008 2.0 színre került!
Újdonságok:
- A történet menetéhez rendezett karaktersorrend.
- Általában minden karakterhez van egy kicsi illetve nagy karakterformája, akihez találtam!

Nade hogy ne húzzam az időt!
http://www.sendspace.com/file/luv3cj
Remélem tetszik majd!
A következő MUGEN-em Naruto & Bleach lesz!
Remélem nemsokára kész! Nah jó letöltést, és kellemes játékot!

Másap reggel: Na valaki... írjon vki egy kommentet a játékomhoz!!!

én nem tudom letölteni Szomorú mérnem sikerül ?
Naplózva

szia szeretem a narutott ennyi :-)
ChroN
ANBU Kapitány
*
Nem elérhető Nem elérhető

Szökött Shinobi Szökött Shinobi

Hozzászólások: 1226


Portgas D. Ace


« Válasz #3746 Dátum: 08 aug 17, 16:21:32 »

Nah remélem tetszeni fog, de no duplapost!
Én is megpróbálom majd a screenpack-ot!
Black Saibot!
Az is lehetne, hogy ide leírnád a screenpack-készítés dolgát, csak tartalmasabban! Megköszönnénk!
Naplózva

norbie 12
Akadémiai tanár
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 294

zabuza bácsi :-)


« Válasz #3747 Dátum: 08 aug 17, 16:29:55 »

(ne néz hülyének ) de én ezekbe nem vagyok jártas majd apámat megkérdem azt le írom
Naplózva

szia szeretem a narutott ennyi :-)
norbie 12
Akadémiai tanár
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 294

zabuza bácsi :-)


« Válasz #3748 Dátum: 08 aug 17, 16:30:51 »

meg majd kombokat tuc adni  ?
Naplózva

szia szeretem a narutott ennyi :-)
ChroN
ANBU Kapitány
*
Nem elérhető Nem elérhető

Szökött Shinobi Szökött Shinobi

Hozzászólások: 1226


Portgas D. Ace


« Válasz #3749 Dátum: 08 aug 17, 16:31:53 »

1. Nem tőled kérdeztem, hanem Black Saibot-tól!
2.Tudok
3.NE DUPLAPOSTOLJ! (Ne írj 2 üzenetet egymás után, mert kitiltanak!)
Naplózva

Oldalak: 1 ... 248 249 [250] 251 252 ... 366
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

 
A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott bluBlur Skin © 2006, hbSkins
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines


A számláló indult: 2008.06.21.
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!