Shiro
|
|
« Válasz #1636 Dátum: 08 márc 23, 21:44:53 » |
|
Amit módósitani akarsz Szaszke, arról le kell szögezni, hogy az eddigi legjobb, csakhát marahára csakraigényes.
1. chakratöltés. Remélem egy passzív megfelel, vgyis ha nem csinál semmit akkor töltődik. Annyia dolgod, hogy a sasukecommon.cns elején ezen rész alá:
[State 0, 1] type = ChangeAnim triggerall = var(10) = 0 triggerall = var(20) = 1 trigger1 = Anim != 1 && Anim != 5 trigger2 = Anim = 5 && AnimTime = 0 ;Turn anim over value = 1
beszúrod ezt:
[State 0, Lifeadd] type = poweradd trigger1 = AnimElem = 1 trigger2 = AnimElem = 2 trigger3 = AnimElem = 3 trigger4 = AnimElem = 4 trigger5 = AnimElem = 5 value = 10
A value = 10 jelenti a töltés intenzitását, szerintem a 10 az korrekt, mivel a shaingan még így is eléggé lestrapálja.
Összesen 3 chidorit tud. az első kettő 450 -et sebez, a harmadik 750 -et és ha normálban van átalakul cs1-é
Persze az első kettőt is el lehet sütni cs1-ben ehez anyitt kell tenni, hogy előtte átváltoztatjuk. nem a "Start" -el, az a Sharingan aktiválás/deaktiválás. hanem kevés chakramennyiségnál (vagyis már egyből lehet) lenyomjuk a Le+Start combinációt Az érdekesség az egésznek, hogyha így változik át, akkor a Shishirendan-t használva visszaváltozik, de ha a 3 csiriptől lessz cs1, akkor megmarad tattoo.
Fuuma shuriken hozzárakása. aszem valamelyik másik saskenak van ilyenje, vagy az NBA 1-es Kakashinak. vagy nem tudom honnan tudsz szerezni. fogod az mcm-et betöltöd a Fuumashurikenes karit, és a Fuumashuriken-eket tartalmazó képekat kimented.
Megnyitod a Szaszkédat az mcm-el, hozzárakd a Fuuma shurikenes képeket, az air fülön csinálsz belőle egy animot (forgás, meg bekeretezed pirossal), valamint asz neki egy kódszámot, lehetőleg olyat ami még nincs. ezután megnyitod a sasuke.cns-t kikeresed a kunai-ért felelős részt ezt úgy találod meg, hogy rákeresel az animációjának a kódszámára, amit az mcm air fülén megnézhetsz. ha megtaláltad, akkor az egészet (a [Statedef x] -kijelölöd a következő statedef -ig, vagy vizszintes elválasztó vonalig. másolod és beilleszted egy üres jegyzettömbe. (ezentul ennek a neve: StateFuuma lessz.)
A StateFuuma mindegyik statedef és state értékét megváltoztatod, olyanra ami még nincs (valami magas számot adjál neki, pl az eleje után odaírod, hogy "33", és akkor valszeg nem lessz ütközés) az anim = értékét pedig kicseréled a Fuuma shuriken animációjának a kódjára.
Nyisd meg a cmd fájlt majd keresd ki alul a kunai dobálós részt, ha nem ilyen néven van, akkor a "command = c" re keress rá. ezt az egészet is másold át egy másik üres jegyzetbe (inentől a neve FuumaCMD)
A state értéké-vel indíts egy keresést a cns fájlban, és ha megvan az egészet másold az üres jegyzetbe (ezt nevezzük inentűl FuumaThow nak)
A FuumaCMD és a FuumaTrhrow state(def) értékeit változtassuk meg... most veszem észre, hogy ebből baj lessz, szal inkább szerezz képeket a Fuuma shurikenről pcx fúrmátumban (vagyis szedd ki egy olyan kariból ameliknek van) és berippelem neked, mert alapjában véve egyszerű művelet, csak leírva bonyolólt, mivel egypár dologra oda kell figyelni, és egy kis hiba is elronthatja.
Szal inkább térjünk át Temarira
Kunai: egyszerüen kicseréled az mcm-et hsználva az sff fájlban a kunai képét.
zeneék, nos valahonan megpróbálsz szerezni ojasmit wav formátumban, hogy Temari azt kiáltja, hogy Kiri Kiri Mai, valamint Ninpo Kamaitachi. Ezt akár a Future temarubol is kiszedheted. Nyisd meg az mcm-el a future temari snd fájl ját, majd mendsd ki a hangsájlokat a gépedre. ezután az mcm-be töltsd be a Temarit, és a zenéket tartakmazó hangok hejére töltsd be a fenti kiáltásokt, mgj: A fehérkaszás macsaka vagy mi az a Kiri Kiri Mai (y -nal hozható elő.) A z-vel előhozható széltámadás pedig a Kamaitachi (nem a forgószél, mivel a Kamaitachi kb: Démoni szél sarlót jelent)
Tájdzsucu. hát azt szerintem jó ahogy van, úgy is távolsági karakter, így is van neki elég.
S megint csak sikerült összezavarnom valakit, és még néhány embert, a sok hülyeségemmel. :'X s mialatt leírtam ezt az egész zagyvaságot, közben két hsz is született.
|