Mi a Franc? Ezek szórakoznak velünk?!
Kerültek fel a netre Ultimate Tenkaichi gameplayek, és Istenem! BT3 marad a jól megérdemelt helyén a polcon!
Lássuk, mit ígértek:
Mangahű grafika: A karakterek szimplán bábúknak látszanak, mintha csak gumiból lennének, a tekintetük meg ugyanolyan bamba, mint a PS2-es játékokban. A textúrájuk ugyanolyan mint a Raging Blast 2-ben, ergó ez a hülyén árnyékolt, 3D-s ócskaság, nem úgy mint a gyönyörű RB1-ben, ahol tényleg Anime-érzése volt az embernek a karakterek láttán!
Az irányítás és játékmenet változtatása, hogy jobban hasonlítson a Budokai Tenkaichi játékokra: Gőzöm sincs milyen az irányítás melyik konzolon, de a játékmenetet látom! A játék váltogat a Budokai/Burst Limit és a Tenkaichi/Raging Blast harcistílusa között, és közben folyamatosan meg van szakítva kisebb filmekkel, és QTE-kkel (Quick-Time Event) amelyek folyamatosan megszakítják a játékmenetet. Ergó elkezdődik egy kisfilmmel a harc, leérkeznek Budokai-pózba, harcolsz pár ütést, (néha átvált slow-motionbe), majd elkezdődik egy nyomogatós Quick-Time Event, és a végén beérkezel Budokai Tenkaichi pózba, ahol repkedhetsz, tölthetsz, de Egy ütés, és máris Budokaiban találod magad. Ergo:
Nincs 1 Perced sem normálisan, nyugodtan harcolni!! Lehet hogy ezzel közelebb akarták hozni az Anime-stílusát, de ezzel élvezhetetlenné tették a játékot. Nem lesz meg a Budokai Tenkaichi játékok folyamatossága.
Teljesen lerombolható környezet: A fenti gameplay leírás mellett, ezt hogy a francba iktatták be? a Quick-Time eventekben szétesik minden, csakazért, hogy utána folytathasd ugyanazon a kopár részen a harcot Budokai stílusban? Nekem ez a mondat azt jelentette, hogy Budokai Tenkaichi szintű GamePlay alatt ha bele Kamehamezok a földbe lesz egy Kráter, ami ott marad! Igazából az összes ígéretből az jött le, hogy egy Budokai Tenkaichi 4-et játszhatok, új Grafikával, új kombókkal, támadásokkal, és destruktív, bejárható óriási pályákkal, készíthető karakterekkel és folyamatos igazi, kemény bunyókkal, ahol tényleg az nyer, aki jobban kerülget és taktikázik, és nem az, aki a Quick-Time eventekben időben nyomja a gombot. Azt hittem repkedhetek, és nem erőszakolnak folyton a Két-dimenziós, forgó Budokai nézetbe.
Ha már ilyen vegyes-felvágottat akartak csinálni, kellett volna: Beállításokban váltás Budokai és Budokai Tenkaichi játékmód között; QTE-k ki és bekapcsolása (ez állítólag lehetséges, de hivatalos megerősítés nincsen), és valódi destruktív környezet, nem csak valami szar animáció!
laci: "de itt ottmarad a KI lövések nyoma, ahogy végig ütöd a földön az embert az is megfog látszani."
Nem ez a dolgok mai állása szerint NEM következik be!
Pluszba mindehhez: Kivették a Giant karaktereket, és Boss-harcokká változtatták őket! Mi a lópikula? Miért? A Giant karakterek óriásiak voltak. Imádtuk összeereszteni őket! Ezt is el kellett rontani?
Kapjunk már végre egy JÓ Dragon Ball játékot!