paint+ps
az mcm-ben an egy olyan, hogy export to pcx.
a képet megnyitom ps-ben, majd másolás, ezután beillesztem a paintbe és ott szerkesztem.
Pl az árnyék támadásokat egyszerűen a ecsettel és a görbével csináltam.
ez a felütés meg, hogy a gugolást és az ütést összekombináltam. Szabadkézi kijelőléssel körberajzoltam a kezet, majd raktam rá egy forgatést, hogy felfelé nézzen, ezután alurol felfelé haladva az első kivételével minden páratlan sort (3. 5. 7...) eltoltam egy pixelnyit jobbra. majd vissza raktam a karakterre és az illesztésnél ecsettel berajzoltam néhány pixelt.
Shikamaru árnyékát pedig simán magából a mugen ből vettem. print screen, majd beillesztés, ezután az árnyékot beszíneztem teljes feketére és ráraktam a szerkeszteni kívánt mozdulatra.
De közben rájöttem, hogy az árnyékot egyszerűbben is meg lehet oldani. Paontben a karakter spireteját másolom vágolapra, majd beillesztem egy másik paint ablakba, aminek a beállítása fekete-fehér, így a kari rögtön fekete lesz.
ezután egy vízszintes tükrözés, és vízszintesen összenyomom 50%-ra.
Aztán ha megvan egy animációra való képsor, akkor ps-ben nyitok egy új átlátszó rajzlapot, majd minden egyes képet külön külön rétegre beillesztem. a beillesztett kép hátterét varázspálcával, vagy bűvös radírral kitörlöm, az elemeket egymáshoz igazítom. Majd elmentem, és rámegyek arra, hogy szerkesztés az Image Ready-ben, és ott megcsinálom az animációt, majd mentem gif-be.
De pl ennél a Shikamarunál jó mert van alapanyag, nem úgy mint a Fatal Fake-s Saber esetében ahol játék közben kellett mindig egy jól időzített printscreent nyomnom, és a hátteret kézzel kiradíroznom.
![Technikai KO](https://naruto-kun.hu/forum_archivum/Smileys/default/wacko.gif)
De aszem megérte:
http://www.kephost.com/images4/2011/9/2/etj09uep95y2tpk6atdf.gif