Shiro
|
|
« Válasz #6 Dátum: 14 feb 04, 00:48:05 » |
|
Hogy is mondjam. Ich bin der sie stasse und das hund.
Így tps nézettel részben egy kicsit visszalépés a játék. Hiszen ezt már láthattuk pepitában a UT-ben vagy a Q3-ban. Ott is volt iylen bázis foglalós, meg ctf, meg a bombing run. Annyi különbséggel, hogy az lövöldözős volt. Persze azokhoz is volt pl draon ball, meg pokemon mód, meg mitmén hogy még mi, amiben akár szét is verhettük egymást közelharcban.
A másik lényegi dolog a pálya. Felső nézetből tps-re váltás miatt, némileg beszőkül a látótér, de ugyanakkor több lehetőséget is jelent a játékot illetően.
1. 3D játék lévén lehetne több szintes pálya. (így pl eg lehetne oldani azt is, hogy a két szélső lén ugyan olyan hosszú legyen, mint a középső.
Lehetnének emeletek, magaslatok, hidak amik átívelnek a játéktér felett. Helyek ahonnét le lehet esni és meghalni. A ranged karakterekkel lehessen és keljen is célozni, és legyen nagy réndzse a támadásnak, mint pl egy UT-s plazmavetőnek, de pl lehetne eme előnyt azzal csorbítani, hogy a távolság arányában gyengül a sebzésed.
Ott van még a fejlövés lehetősége, amit persze sisakkal lehetne védeni
Közelharci karakterek esetében pajzs, amivel tényleg tudnál blokkolni.
A keljen célozni részhez, ne legyen az auto attack homing missile.
Ugyan ez tornyok esetében. Lövöldözzön erőseket, de azokat lehessen kikerülni. De mivel fentröl jön, a földbe csapódva robbanjanak, ami miatt pl nehezebb lenen a teljes sérülés elkerülése.
A toronyra ijjászokat, tüzéreket. Amiket le lehetne lőni, ezzel is gyengítve a torony tűzerejét. Amik persze idővel respawnolnának. Minél kevesebb élete a toronynak, annál gyorsabban respawnolna a tüzérség. És annál effektívebben támadnának. Pl az íjászok tüzes nyilakkal kezdenek el lövöldözni, meg olajos köcsögöket dobálnának. Efektíve a kettő ötvözésével meg felgyújtanák a pálya egy részét pár másodpercre.
Toronybontás. Nyilván hamarabb fog egy fatákolmány összedőlni, ha szekercével csapkodod, mintha egy íjjal próbálnál sündisznót varázsolni belőle.
Lehetnének olyan tank-féltank a krakterek, akik a társait tudná hajigálni. Így pl egy aszaszint feldobhatna a toronyba, aki lerendezhetné az őrséget.
Szóval szerintem a 3D sok lehetőséget rejtene magában.
Persze ha ez már benne van...
|