A teás dolog az érdekes, habár élesben előhozni...
Ez jó: legó pc hát végül is, ilyen low fps-el. Habár lehet legóból drágább lenne összerakni.
Katarina ultijának feltétele, hogy közel legyen az ellenfél?
Beugrok a bandába, és nyomogatom az R-t, hogy ultizzá már, de nem. Aztán mikor már nicsenek ott, akkor nekikezd
Lolosítás projekt
Fate/stay Night: Archer
Melee, Ranged
Passzív:Independe Actions.
A cc-ek hatóidejét 10%-kal csökkenti. (stekkelhető a tena lédivel)
Q: Caladoborg
Kilő egy nyilat, mely átlőheti az ellenfeleit, ha ez megtörténik akkor az átlőtt ellenfelek meggyulladnak.
Sebzés: 40/55/70/85/100(+50%AD)
Átlövés esélye: 20/30/40/50/60% (ha átlő egy ellenfelet, akkor a további átlövés esélye 5%-kal csökken)
Égés: Ellenfél maximális életének 2%-a másodpercenként másodpercen keresztül
Range:700
W: Kanshou and Bakuya
Egymás után eldobja a kát kardját, ha mind a kettő ugyan azt az ellenfelet találta el, akkor odateleportál az ellenfélhez és egyszerre két sebzést oszt ki.
Képesség első használata: Eldobja az első kardot,mely egyenesen az ellenfenek repül. 20/30/40/50/60(+30%AD)
2 másodperc van a második használatig
Képesség második használata: Eldobja a második kardot,mely kis ívben az ellenfenek repül. 30/45/60/75/90(+20%AD)
1 másodperc van a harmadik ahsználatig
Képesség harmadik használata: Odateleportál az ellenfélhez, és egyszerre két csapást mér rá. (60+90%AD)
(megjegyzés: működik rajtuk a spell blade és a critical, de csak az egyik támadáson. Véletlen szerűen dől el, hogy melyik.
A két bónusz nem lehet ugyanazon a támadáson a kettő közül. A két támadáson külön külön ott lehet a két bónusz)
Range: 500
Amennyiben a második dobás elvéti a célpontot. (mást talál el, vagy az ellenfél kikerül hatótávból, akkor 5 másodperce elveszíti az egyik kardját és ezzel együtt az alap sebzésének 20%-át valamint 50% támadási sebességet (az alap támadási sebességell számolva)
Amennyiben a harmadik használat sikertelen elveszíti mindkét kardját, és az alap sebzésének 90-át 5 másodpercig.
Amenyiben a támadás critel, vagy spelll blade effectet alkalmaz, az aktuális kard széttörik, és a sebzés 30%-át osztja a közeli ellenfeleknek (100 range).
Széttört kard esetén is ugyan az a büntetés van, de csak 1 másodpercig.
E: Trace On
Lemásolja egy közeli ellenséges bajnok fegyverét, és a fegyverhez kapcsolódó random képességet.
A képesség szintje ugyan az, mint az ellenfélnél. A képességhez tartozó bónuszokat archer a saját statjaiból nyeri.
-60/50/40/30/20% AD vagy AP bónusz az eredetihez képest.
Képesség hatóideje, mely alatt az ellenfél alap támadását használhatja, az esetlegesen rávonatkozó passzívvalegyütt: 2/4/6/8/10 másodperc
A képesség lejárta után a lemásolt képességnek megfelelő CD lesz érvényben
Ha ellövi a lemásolt képességet, a képesség megszünik, és CD alá kerül.
Ha nem használja a lemásolt képességet,akkor csak 8 másodperc a CD
Ulty: Unlimited Blade Works.
Passzív:
Bármiféle támadása 2/3/4 stackot generál megsértett ellenfelenként.
Ha nem támad két másodpercig, akkot egy stackot veszít másodpercenként.
Ha támadás éri minden támadás esetén egy stackot veszít.
100 stack esetén aktiválhatja a képességet
A 250 range-en belüli ellenfeleket és szövetségeseket elteleportálja egy másik dimenzióba.
Ahol a szövetséges hősök plusz 30% támadási sebességet, 10% AP valamint 15 armor és magic pennetration bónuszt kapnak.
Arcer alap képességei változnak:
E: Gradation Air
Generál egy random fegyvert a levegőbe a dimenzióban lévő bajnokok inventorijából, a generált fegyver fő alap tulajdonsága mindenképpen fizikai sebzésnek minősül.
cd 1 másodperc
Q: Prijecile
A levegőben létrehozott fegyvereket véletlen szerűen kilövi az ellenséges bajnokokra, a fegyverek tulajdonságainak megfelelő fizikai sebzést okozva.
W: A büntetés időtartalma 1/2/3 másodperccel csökken
A dimenzió időtartama 20:30:40 másodperc.
A diemnzió márete 1500 Range.
A dimenzió 5 pontján pentagramm elrendezésben 5 torony található, melyeknek 2000/3000/4000 életpontjuk van. (nem támadnak)
Ha az elleséges bajnokok lebontanak egy tornyot, akkor a képesség időtartama 3/4/5 másodperccel csökken, ha mind a z öt tornyot lebontják, akkor a képesség megszűnik.
A tornyok csak bentről bonthatóak.
Ha egy dimenzóaba került bajnok elmozdul a kezdő pozíciójárol, akkor az előmozdulás vektornak megfelelő helyen fog megjelenni.
A diemnzión belül nincsenek terepakadályok
A dimenzión kívüli bajnokok nem látják a dimenzión belülieket, és ugyan ez igaz fordítva.
Következő valószínűleg egy Gill lesz
ui: Olaf az Akali nagyfaterja? Tiszta úgy néz ki mintha az lenne.
Amint megtanulok Akalival játszani és lesz az ellenfél csapatában egy Olaf be fogom írnia csetbe, hogy: Hi grandpa Olaf!