24 máj 03, 13:23:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: EZ A NARUTO-KUN RÉGI FÓRUMÁNAK ARCHÍVUMA.
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Resident Evil - バイオハザード - Biohazard  (Megtekintve 51479 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Thunderhawk
Kínzás specialista
*
Nem elérhető Nem elérhető

Egyesített Shinobi Haderő Egyesített Shinobi Haderő

Hozzászólások: 603


Ember vagyok, se több, se kevesebb!


WWW
« Válasz #165 Dátum: 12 máj 12, 12:11:20 »

Én pont tegnap kezdtem el játszani az új játékkal: Resident Evil Operation Racon City. Az ötlet nem volt rossz sztem, csak a kivitelezés kicsit gyenge lett. Végül is csak arról szól, hogy a Resident Evilhez is ki akartak már fejleszteni vmi on-line coop játékot, és ez a szüleményen.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=Ar-qKACbnkg" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=Ar-qKACbnkg</a>

Stori módban ezekkel a karakterekkel lehetsz, de ha minden igaz on-line verzióban meg a Resident széria hőseivel, kiknek mind egyedi specialitásai vannak. On-linennal még nem játszottam, meg sztem nem is igen fogok sajna.

De ha jól láttam már a 6 is készülődik, év végére elkészül. Visszakapjuk a 2 főhősünket, Leont, és Christ, meg ha jól láttam vki újat.
« Utoljára szerkesztve: 12 máj 12, 12:17:08 írta Thunderhawk » Naplózva
samat
Vendég
« Válasz #166 Dátum: 12 máj 13, 13:20:58 »

Szerintem te sem gondolod komolyan hogy játszanál és örülnél neki ha ugyanaz lenne mint az 1-2 mert idő után unalmas és kellenek az újítások
Naplózva
STM
Shinobi no Megami
*
Nem elérhető Nem elérhető

Egyesített Shinobi Haderő Egyesített Shinobi Haderő

Hozzászólások: 4579

Alkalmilag felbukkanó kísértet


« Válasz #167 Dátum: 12 máj 13, 13:34:13 »

Amíg van azért valami sztori, kiderül ez-az az Umbrelláról, meg ilyesmi, meg jók a feladatok én ellennék akkor is.
Naplózva
Syzygy
Naruto-Kun Fórum Isten
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Rejtett Eső Falu Rejtett Eső Falu

Hozzászólások: 6669


hipsztersznobművész


« Válasz #168 Dátum: 12 jún 07, 16:54:22 »

Azzz igen, nem hiszem hogy sokan meg tudnának verni a játék időben xD Nyelvesít

« Utoljára szerkesztve: 12 jún 07, 16:58:53 írta Syzygy » Naplózva
kornel
ANBU Osztag Vezető
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782



« Válasz #169 Dátum: 12 jún 08, 06:11:49 »

persze ez gameshark kóddal készült, de azért nem rossz.
Egyébként S fokozat nincs az angol verziókban, legalábbis proof nincs róla, hogy lenne.
Naplózva
Syzygy
Naruto-Kun Fórum Isten
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Rejtett Eső Falu Rejtett Eső Falu

Hozzászólások: 6669


hipsztersznobművész


« Válasz #170 Dátum: 12 jún 08, 07:22:40 »

már ne is haragudj,de ezt tegnap print screeneltem valódi Claire A-t csináltam, és ki beszélt angol verzióról?Nevet még a képen is látszik a hiragana, ez a japán verzió abban meg van s rank Nevet
sokkal jobb a japán verzió mert grafikaliag szebb, csak 1 dvd az egész,lehet nrmálisan menteni, mondjuk negatív az hogy
összes fájl japánul van, meg re3-ban a választási lehetőségeket is japánul írja ki xD
de visszatérve ez valódi ezért nem értem hogy hoztam össze xD
Naplózva
kornel
ANBU Osztag Vezető
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782



« Válasz #171 Dátum: 12 jún 08, 09:23:12 »

persze 3 perces végigjátszás...én tényleg végigmentem rajta 1,5 óra alatt de azért hülyék a másik oldalban laknak barátom.
Naplózva
Syzygy
Naruto-Kun Fórum Isten
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Rejtett Eső Falu Rejtett Eső Falu

Hozzászólások: 6669


hipsztersznobművész


« Válasz #172 Dátum: 12 jún 08, 16:10:29 »

logikus hogy nem 3 másodperc alatt fejeztem be -.-
ennek ellenére a kép mondom VALÓDI, azt nem tudom hogy mi lelte vagy milyen bug, én sem értem, miért ezt írta ki nekem de vicces Nevet
Naplózva
kornel
ANBU Osztag Vezető
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782



« Válasz #173 Dátum: 12 okt 03, 11:05:15 »

RE6 Bárkinek vélemény...én sírok és zokogok...nagyon nagy kár volt kiadni, nagyon nagy kár volt a legendát tökrentenni...ez nem jó, sőt.
Naplózva
Syzygy
Naruto-Kun Fórum Isten
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Rejtett Eső Falu Rejtett Eső Falu

Hozzászólások: 6669


hipsztersznobművész


« Válasz #174 Dátum: 12 okt 07, 08:26:26 »

már a 4 is tönkretette, azóta meg egyenesen zuhan a mélybe, csak az fáj legjobban, hogy nem csak a játékmenetet b*szták szét, hanem a karaktereket meg a sztorit is kinyírták egyre kommerszebb és kommerszebb...hát ez van és így is marad R.I.P. Resident Evil 1996-2002
Naplózva
Syzygy
Naruto-Kun Fórum Isten
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Rejtett Eső Falu Rejtett Eső Falu

Hozzászólások: 6669


hipsztersznobművész


« Válasz #175 Dátum: 13 feb 14, 17:09:52 »

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=sWha3IzDmCA" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=sWha3IzDmCA</a>


érdekes project, mindenképp várós, így 15 év után Nevet
respect a srácoknak
Naplózva
Thunderhawk
Kínzás specialista
*
Nem elérhető Nem elérhető

Egyesített Shinobi Haderő Egyesített Shinobi Haderő

Hozzászólások: 603


Ember vagyok, se több, se kevesebb!


WWW
« Válasz #176 Dátum: 13 ápr 05, 18:52:56 »

OFF: Nem tudom ti hogy vagytok vele, de kezdenek nagyon összefolyni a topicok, a technika fejlődésének következtében. A játékok kezdenek egyszerre Konzol, PC és On-linenál is válni, nem is találtam meg először ezt a topicot, pedig tudom, hogy létezik.

ON: Nyugodtam meglehet engem kövezni, de nekem tetszik a RE széria, függetlenül, hogy a 3 utániakra, vagy 4 előttiekről van szó. Mondjuk én kimondottan arról vagyok híres, hogy én ehte a "rossz" játékokat jobban szeretem, mint a 95-98%-os világjátékok, szal inkább bennem lehet a hiba Nevet De elsősorban most azért is írok megint, hogy beszéljek a RE 6 tapasztalataimról:

Én hónapokat el tudtam játszani a 4-el, megszámolni sem tudom hányszor vittem végig, a még régi "YASU" program szükséges hozzá, időszakában Nevet Kijött az 5, na az dettó ugyanez. Tetszett hogy létrehozták benne a coop-olás, csak sajnos ez a windows Live verzióban nem igen, vagy csak nagyon nehezen lehetett összehozni. A benne lévő "kimaxolok mindent" életvitelem, meg nem engedte, hogy ne vigyem végig pár ezerszer Mosolyog

AZ Ezalatt leírtak itt-ott Spoilert tartalmazhatnak!

Jött a 6. Már tudtam, hogy maga a Stori több szálon fog futni, kicsit féltem is, hogy ez talán kicsit tönkreteszi a játék hangulatát, de épp ellenkezőleg. Tetszett, hogy bár 4 külön szálon fut a játék, és ezek itt-ott összefolynak, ezáltal meg lassan apránként betömi a lyukakat, amikre valameik kampány végigjátszása közben nem kaptunk választ.
(1. Leon-Helena) A már legendává vált Leon visszatér, és új partnerével Helenával próbálja megállítani az újabb "Raccon city" katasztrófát előállító illetőt. Az 1. kampány, elsősorban a zombi ellenfelekre épít, a lassú kiszámítható ellenfelekre, akik azonban tömegesen jelennek meg 2 hőseink előtt.
(2. Chris- Piers) A másik legenda is vissztér. A csapata teljes megsemmisülése után Chris sokkot kapott, és amnéziával  bajlódik. Miután csapata egyetlen túlélője, Piers, megtalálja és meggyőzi, hogy jöjjön vissza a BSAA-hoz emlékezni, és felelősséggel tartozni az elveszített társai után A második kampány a hentesélről szól. A pályák tele vannak J'avo ellenfelekkel (a gondolkodó, fegyvert használó), illetve több B.O.W-val (Bio Organic Weapon, vagyis, a már mutálodott kifejlett szörnyekkel). Néha kész háborús csatamező pályákkal.
(3. Jake-Sherry) A fiatal Sherryt, kit még anno a Resident Evil 2-ben ismerhettünk meg, most már hivatalosan is segít a vírus elleni háborúban. Feladata, hogy keresse meg, és hozza el magával Jake-t, ki immunis a jelenleg legnagyobb problémát jelenő C-Vírussal szemben (Ez már Gáz formájában, belélegezve is mérgez), és a szervezetében hordozza az ellenanyagot. Ez a kampány nagyon emlékeztet a Resident Evil 3-hoz, ahol állandóan szembekerültünk a Nemesissel, és mindig el kell előle menekülnünk. Nos ez is hasonló, állandóan a nyomunkban lesz egy a Nemezishez hasonló bestia, akit valamilyen módon mindig el kell kerülnünk, vagy túljárni az eszén.
(4. Ada-[Agent]) 4. Ada kampánya, kiről már megtudhattuk, hogy igazából az ő kampánya szokta nekünk biztosítani a legtöbb információt, és hozzá fűződik a legtöbb szálak elvarrása, hisz mint tudjuk, általában háttérben dolgozik, szinte mindenről tud, de mindig csak annyit oszt meg a többiekkel, amennyit nekik tudniuk kell. Ada eredetileg solo kampány, de itt is lehet coopozni, ezáltal a 2. játékos egy a Hunk-ra kicsit emlékeztető utánzattal lesz, kit Agent néven ismerünk. Ada kampánya, inkább a rejtőzködő, és a logikai feladatokra épít, kicsit felidézve a régi emlékeket, de nem annyira belemerülve, mint ahogy a korábbi RE-ből megszokhattuk.

Spoiler érintő dolgok vége

Az 5.től eltérően nincsenek chapterenként mellékchapterek. pl: 5-1, 5-2, 5-3, csak rendesen minden kampányhoz 1-től 5 chapter, de ezt nem jelenti azt, hogy rövidebbek lennének sőt. Míg az 5. olykor sikeresen befejeztem egy nagyobb fő chaptert 1 óra alatt, itt ez gyakorlatilag lehetetlen. Egy teljes chapter általában 1 és 2 óra közé esik szinte minden kampányban, vagyis nem biztos hogy az ember egy teljes kampányt végigjátszik a nap alatt.

Pozitív meglátásaim:
- Érdekes sztorimenet
- Minden karakter rendelkezik egyedi fegyverrel.
- Végre mozoghatunk, miközben célzunk, vagy lövünk
- Végre mozgás közben is újratölthetünk
- A karakterek alapból futnak, nem kell hozzá gombot nyomni, de gyalogolhatnak, és sprintelhetnek is.
- Nagyon jól megoldott hand to hand combat. Végre időközben hanyagolhatjuk a fegyvert, ha spórolni akarunk a lőszeren. (célzás nélküli akció gomb) Nem kell a ellenfeleket először fejbe lőni, hogy aztán olyan pocizóba kerüljenek, ahol engedi a közelharcot. Azért itt is határokat szabtak meg, ugyanis van "fáradságmérőnk". Az erősebb, végzetesebb mozdulatoknál, csökken ez a mérő (általában 5 kockányi van) Ha kifogy ugyan még képesek vagyunk gyenge mozdulatokat végezni, de ezek inkább csak megzavarásként vannak, harcolni ezzel nem lehet. Ha elfáradunk, akkor nagyon lassan tölt fel a "fáradságmérőnk" (De ez fejleszthető több kockával, és gyorsabb újratöltéssel). Minden karakter egyedi mozdulatokkal, kombókkal rendelkezik, amik elég látványosak. Az is feltűnt a játék során, hogy azért a játék célozgat arra, hogy igyekezzünk minél többet használni a hand to hand combatot, ugyanis a játék az elején nagyon nehezen akar nekünk lőszereket dobálni, és nem igen voltam olyan szituációban, hogy ne kellett volna vetésforgóként cserélgetnek a fegyvereket, és 1 fegyverhez ragaszkodnom. (A lőszerdobást is lehet fejleszteni a játékban)
- Egyszerűsített doboz feltörés. A Végre nem kell elővenni a kést, vagy belelőnünk az itemeket dobható tárgyakba, csakhogy megnézzük mi van bennük. Az ilyen tárgyak közelébe kerülve ezt a játék végre felajánlja, hogy egy egyszerű akció gombnyomással feltöri. De ha nem is vagyunk eléggé a közelében, hanem egyszerűen meleevel sikerül csak ütnünk, általában úgy is sikerül.
- Nincs reflexszerű kikerülés. (Illetve még létezik), de ugyanakkor magunktól, is elgurulhatunk, hátraugorhatunk, előre bukfencezhetünk, ha ki akarunk kerülni egy szorult helyzetből, vagy csak elkerülni egy nagyobb támadást. Nem kell bízunk abban, hogy talán felugrik a gyors "Reflexjáték" és  hogy a kezünk pont a megfelelő gombokon vannak.

Negatív/Zavaró dolgok:
- Jó dolog, hogy már létezik sprintelés is a játékban, ugyanakkor ez a sprintelés eléggé nehezen irányítható. "kanyarok bevevéséhez" nem nagyon alkalmas, és ami a legrosszabb, bizonyos mozdulatoknál: Felmászni dobozok tetejére, létrára felmászni, átcsúszni az asztalon stb. szintén ugyanazzal a gombbal kell, mint a sprint, de nem kérdezi meg (nyomjuk meg még egyszer a gombot), hogy meg akarjuk-e tenni. Éppen ezért, ha például odafutunk egy asztalhoz, hogy fedezékbe vonuljuk, és nem hagyjuk abba a sprintelést mire odaérünk, könnyen a "fedezék" rossz oldalára kerülhetünk.
- Ugyanez a probléma merült fel az Újratöltés/tárgyak felvevésnél. Mindkét mozdulat ugyanaz a gombbal hajtható végre, és elég zavaró, mikor az akció kellős közepén fel akarunk venni egy tárgyat, de nem sikerül elsőre, ezért inkább megkezdi a fegyver újratöltését. És tudjuk, hogy ilyen játékoknál azaz 1-2 másodperc elég sokat számíthat.
- Nincs már fegyverfejlesztés. Ezt nagyon sajnálom, mert a korábbi verziókban ezt nagyon szerettem. A fegyverfejlesztést felváltja a skill rendszer. Hogy többet sebezzünk, jobb legyen a deffünk, a melee harcunk, stb. De maximum 3 képességet vihetünk magukkal, viszont 8 különböző képesség fát tárolhatunk, és ezeket játék közben cserélhetjük.
- Itemkezelés. Az 5-ben nagyon szerettem, hogy a 9 szabad helyemben odarakom az itemeket ahová akarom, és az 1-9-es gombokkal azt vehettem elő, amelyiket akartam. Egyszerű volt és gyors. Sajnos ezt a 6-ban kivették. Itt is 9 szabad helyünk van, de gyors fegyverváltást már csak az egér görgőkkel tudjuk megoldani, és ez mikor már 6 különböző fegyverünk van ez nem mindig sikerül elsőre, nem kezelhető olyan gyorsan. Gombokkal is lehetséges, de már kicsit bonyolultabb, ugyanis külön gomb létezik a lőfegyverek, és az egyéb itemek (1st aid spray, gránátok, C4 stb.), de ezeket csak 1 irányba pörgethetjük. Mivel Chapter 4-5-nél már elérjük a karakterenkénti 5-6 fegyvert, így az már elég nehézkessé válik beosztani a szűk 9 helyet. Az 5-el ellentétben itt már nem foglal helyet maga a fegyver, hanem csak a lőszer, de 6 különböző lőszernél, a maradék 3-at beosztani úgy, hogy legyen vhogy hely a 3 különböző gránátnak, vagy elsősegély sprayk, vagy, hogy a már megszokott módon, vhogy mixeljük a herbeket, eléggé nehézkessé válik.
Naplózva
Syzygy
Naruto-Kun Fórum Isten
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Rejtett Eső Falu Rejtett Eső Falu

Hozzászólások: 6669


hipsztersznobművész


« Válasz #177 Dátum: 13 máj 31, 19:24:41 »

Felkerültek már egy jó ideje a kezdetleges walkthrough videók az 1.5-ről.

http://www.youtube.com/watch?v=I7brzDurJuc

de van több fajta video is lehet keresgélni, szóval elég nyers meg tele van buggal, de ha egyszer készen lesz, kánaán lesz! Nevet

Az 5-re meg a 6-ra rá sem bírok nézni, egyszerűen borzalmas, de hát aki az 1-2-3-CV-n nőtt fel, az már csak így marad. Nevet

Hmm vizsgaidőszak, legjobb idő hogy a CV-t újra elővegyem. Hümm-hümm
Naplózva
kornel
ANBU Osztag Vezető
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782



« Válasz #178 Dátum: 13 jún 02, 09:02:45 »

sosem lesz kész..
a 1,5 a RE2 work in progress verziója, melyet elvetettek a Capcomnál.
Naplózva
Syzygy
Naruto-Kun Fórum Isten
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Rejtett Eső Falu Rejtett Eső Falu

Hozzászólások: 6669


hipsztersznobművész


« Válasz #179 Dátum: 13 jún 05, 16:43:51 »

de de ha fogalmad sincs a dolgokról miért kell kommentelned? Nevet

A mondatod egyébként akkora captain obvious, ahh nah mind1....

Egy random fejlesztőcsapat megszerezte az 1.5 egyik régebbi buildjét, még régebben és éppen azon dolgozik hogy játszhatóvá pofozza az egészet, persze soha nem lesz ugyanolyan, mint ha a capcom adta volna ki, de szerintem sok embernek fog örömet okozni vele, és még nem tudjuk mikorra lesznek kész, de nem is baj, lényeg hogy felvállalták.
Most komolyan ezt nem vágtad?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

 
A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott bluBlur Skin © 2006, hbSkins
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines


A számláló indult: 2008.06.21.
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!