Cím: One Piece - számítógépes kártyajáték tervezés Írta: AkaiX - 15 szep 25, 18:37:31 Sziasztok!
Jelenleg egyetemre járok és egy olyan feladatot kaptam, hogy írnom kell egy programot, amit majd be kell adjak. Mivel imádok játszani és egyik kedvenc animém a One piece, így arra gondoltam, hogy egy One Piece-re épülő kártyajátékot (mint pl: Yugioh) készítek. Rengeteg ötletem van ezzel kapcsolatban, de sajnos nem tudom mi tévő legyek, így gondoltam profi segítséget kérek hozzá. :) Alapból úgy tervezem, hogy vannak támadó (karakterek) lapok illetve varázs kártyák, amik erősítenek, gyengítenek, stb. (Ennél több mindenre gondoltam már, de fix tervem még nincs). Nagyon megköszönném, ha leírnátok a véleményeteket, hogy milyen legyen szerintetek, esetleg ötleteket, hogy kik legyenek benne, milyen varázslapok legyenek stb. Előre is köszönöm a válaszokat! :) Cím: Re:One Piece - számítógépes kártyajáték tervezés Írta: Shiro - 15 szep 26, 04:15:59 Speckó, Varázs lapokra pár ötlet.
Dial-ok: A megfelelő fajta dial elnyelheti az ellenfél egy támadását. Amit a saját körök egyikében mint bónusz támadás használhatsz fel az ellenfél ellen. Használat során az ellenfélre mért sebzés 50%-át szenveded el. pl Ace támad, akkor azt kivédheted egy tűz dial-al. S később azt a támadást felhasználhatod az ellenfél ellen. Bible Card Kijátszva szabadon választhatsz a pakliból egy olyan karaktert aki egy csapatba tartozik a táblán lévő karakterek egyikével. Pl ha van a táblán egy Nami kártya, akkor a Bible Card segítségével felrakhatod a valahol a paklid mélyén rejtőző Zoro-t. Természetesen ez is normál húzásnak számít, tehát ha paklidból csak egy karaktert rakhatsz a táblára körönként, akkor ezzel sem növelheted kettőre, csak épen a kívánt karakter előkotorásának "esélyét" növeli. Ha egy karakter felheylezése után használod a Bible Card-ot, akkor az általa húzott lap, talonba, kezedbe kerül, és csak a következő körben helyezheted a táblára. Cím: Re:One Piece - számítógépes kártyajáték tervezés Írta: Ishida - 15 okt 02, 19:30:06 Varázskártyának ajánlanám a gyümölcsöket. Úgy lehetne kijátszani, hogy a játékban lévő creepedet ruházod fel a tulajdonsággal. Ez a tulajdonság pedig 1 körre a plusz sebzésen felül a negatív hatást is rámérhetné. Például ha tűz a készség, akkor ad a creepre 3/3-as boostot és a következő körben a megsebzett ellenfél 1 életerőpontot veszítene. Ha mondjuk az egyik készség üti a másikat, például egy gumi képességű creep támad a tűz képességgel boostolt creepre, akkor a támadó nem, hogy nem sebez, de ő sérül támadása erejével plusz egy körre elszenvedi az ellenfele tűz képességét.
Creepekre javaslat: Ki kell szedni egy rakat noname kalózt meg tengerészt és a híres karakterek meg valami erősített lapjai legyenek a deckeknek. |