Cím: AION - Free to Play Írta: Akimindenttud - 13 aug 07, 19:04:54 Nos ez egy MMORPG játék. Sok város és terület található benne, több mint 1000 küldetés.Változatos itemek.Egyedi petek és mountok találhatók a játékban.A max szint jelenleg 60, a 4.0-ás verziónál ami nemsoká bejön 65 lesz a max lvl. Egyedi insták találhatók nagyon erős bossokkal. 2 faj van az Elyos és Asmodian. Az Elyosok az emberek az Asmo-k pedig a nemtom. Ők is emberek csak ők gonoszak, vagy tudom is én :D A lényeg hogy átlagban lila a bőrük.
Kasztok Warrior A warrior a tiszta fizikális erő mestere. Teljes mértékben a közelharcra összpontosít. A nehéz páncélzata miatt magas védelme van a fizikális támadásokkal szembe. A 10. szint elérésével pedig 2 felé ágazhat a kasztosodásunk. Az első lehetőség, hogy a közelharci erőnket maximalizáljuk és kétkezes kardot vagy szálfegyvert használva súlythatunk le ellenségeinkre mint Gladiator. A második lehetőség pedig az, hogy a fizikális védelemre összpontosítva Templarnak kasztosodunk akivel egykezes kardot és pajzsot használhatunk ellenfeleink aprítására. (Ezt a kasztot azoknak ajánlom akik szeretnek az első sorokba harcolni és védeni társaikat.) Scout A Scout az ügyesség mestere. Ő már nem csak közelharcra hanem távolsági fegyverek használatát sem veti meg. A 10. szint elérésével lehetünk Assassinok és Rangerek. Az Assassin a sunyi hátba szurkálós fajta. Fegyverként leginkább a dupla tőrt használják és hátulról támadják meg ellenfeleiket. A tőr skilljeit használva hatalmas sebzéseket oszt ki. A Ranger pedig elöször messziről íjjal támadva lepi meg ellenfeleit, de mindemellett ért a dupla tőr használatához és a csapdák állításához. (Megjegyzés: A Ranger sokoldalúsága miatt igen költséges karakter.) (Azoknak ajánlom akik szeretik a sunyi módszereket.) Mage A Mage a mágia támadóvarázslatainak mestere. Teljesen a távolsági támadásokra, idéző varázslatokra és rontásokra specializálódik. 10. szintet elérve lehetünk Sorcererek akik támadó varázslatokat és rontásokat használva küldik az örök vadászmezőkre ellenségeiket és lehetünk Spiritmasterek akik jobban elhatárolódnak a támadó varázslatoktól (ugyan ők is tudnak használni egy párat) és sokkal inkább a szolgálójukra támaszkodnak (fire - water - earth - wind). Fegyverük lehet könyv vagy egy gömb. (Ezt azoknak ajánlom akik szeretik a veszélyesebb helyzeteket, de szeretnek hatalmas sebzéseket bevinni vagy Spiritmaster esetében elvégeztetni a piszkos munkát egy szolgáló álltal.) Priest A Priest a segítő varázslatok mestere. Gyógyításokra és áldásokra fektették a hangsúlyt ezek a kasztok.A 10. szint elérésével lehetünk Clericek akik leginkább a gyógyításra fektetik a hangsúlyt, de képesek megidézni egy famulust is aki segíti őket a harcban, fegyverük egy harci kalapács. A másik lehetőségünk a Chanter aki az áldásokra fekteti a hangsúlyt, támogató varázslatai lehetnek egész partyra kihatóak, ellenségeiket pedig egy bottal aprítják. (Azoknak ajánlott ez a kaszt akik inkább foglalkoznának társaik segítésével mint a harcal.) Gépigény Minimális gépigény: CPU: 2.8GHz CPU or equivalent RAM: 1GB RAM VGA: NVIDIA 5900 Ultra with 128MB RAM / ATI Radeon™ x700 with 128MB RAM or higher DX: DirectX 9.0c (6/2008 update) OS: Microsoft Windows XP SP2 HDD: 15 GB hard disk space Hálózat: Broadband Ajánlott gépigény: CPU: Dual Core CPU 2.0GHz or equivalent RAM: 2GB RAM VGA: NVIDIA 6800 with 256MB RAM / ATI Radeon™ x800 with 256MB or higher DX: DirectX 9.0c (6/2008 update) OS: Microsoft Windows XP SP2/ Vista HDD: 15 GB hard disk space Hálózat: Broadband Letölthető innen: http://www.aionfreetoplay.com/website/download/ Regisztrálni itt lehet: http://www.aionfreetoplay.com/website/register/ Gameplay Video http://www.youtube.com/watch?v=011wzrUSenQ (http://www.unitlost.com/wp-content/uploads/2012/02/aion.jpg) Cím: Re:AION - Free to Play Írta: Shiro - 13 aug 07, 19:38:02 Persze annyit még hozzá írhattál volna, hogy:
Mi a jó? Mi felé? Egy kis leírás kedv csinálónak? Hány gigányi pornót töröljön az akinek kedve szottyan hozzá? Na meg persze egy link, ahonnan letölthető a kliens. :) Cím: Re:AION - Free to Play Írta: Akimindenttud - 13 aug 07, 19:54:43 Tessék remélem így jobban megfelel :D
Cím: Re:AION - Free to Play Írta: Minagi - 13 aug 15, 21:39:50 Jé, nem is tudtam hogy van ennek topicja, látom friss.
Először is. Amit ajánlottál oldalt, Letölthető innen: http://www.aionfreetoplay.com/website/download/ Én nem ajánlom senkinek. Egyszerű, hogy miért. Azt mondják, ingyen van, mégis a server amin játszanál, nem szereti, ha nem akarsz fizetni. Mivel ez egy MMORPG, ajánlatos instákba járni, normálisan gyűjteni dolgkat stb. Ha erre a szerverre mész, sajnos csak akkor tudod igazán élvezni, ha "Veteran" vagy, vagy veszel Gold Pack-ot,pár dolláért... vagy Euro-ért, passz már, hogy melyik. Az lehet venni, viszont el is tudod adni vagy tudsz vásárolni ilyet Trade Brokernél (Alias Auctions house). Na de, egy ilyen 30 napig tart és az ára föl-le mozog. Utolsó hírem, hogy 80 millióba kerül, ami egy ilyen sz*rért... sok.Ha nincs ilyened nagyon tudja hátráltatni a játékodat egyébként. Ezért én őszintén szólva az NA Aion-t (http://na.aiononline.com/en/) ajánlom mindenkinek. Ez úgy mond, az amerikai szerver. Itt nincs olyan hátráltatás, hogy ha "Jobban akarod élvezni a game-t vegyél x összegét, ilyet és ilyet..." Az NA Aion-on bejött már a 4.0. Vagyis a 65 a fullos szint, és bejött két ú kaszt. Jön majd egy harmadik (Aethertech a neve) (http://www.youtube.com/watch?v=mlgkKV1LGC4#at=56) is a 4.5.-ben. Az egyik aki a 4.0.-ban jött a Songweaver/Bard. Úgy mondanám, hogy a hanggal gyilkol. A Cleric (vagyis Priest = Fő healer) és a Sorcerer keveréke. Ilyen cuki-mukinak akarják bemutatni. Én kipróbáltam és bevallom, nem gondoltam volna, de a játék vele, nagyon tetszik. Itt egy game play videó (http://www.youtube.com/watch?v=JAyCwWeI3qk) A másik kaszt pedig a Gunslinger/Technist. Erről nem sokat tudok, de az assasionhoz van köze valamennyire azt hiszem. Nagyon cool ahogy kinéz, így sokan oda vannak érte. Egy bazi nagy puskát tud hordani, vagy kettő kicsit. Mind a kettő hasznos. Itt egy videó róla. (http://www.youtube.com/watch?v=Fz2BOsDZM18) Viszont, hogy egy kicsit WoW nyelvre is lefordítsam azt amit Akimindenttud írt. - A Warriorok (Templar, Gladiator) azok a Paladin és a Warrior. Nem egészen, de röviden igen. - A Scout-ból lesz az Assasin (vagyis Rogue) és a Ranger (vagyis félig Hunter). - A Mage-ból lesz a Sorcerer (vagyis Mage) és a Spiritmaster (vagyis Warlock) - A Priest-ből lehetsz Cleric ami úgymond a fő Healer, vagyis a WoWban Priest, a másik ami lehetsz a Chanter, ami inkább buffos, mondhatni Shaman a totemjeivel. Egyébként egész jó játék. Én, hogy őszinte legyek, mikor még beta verzió volt és megtudtam, hogy van ilyen játék, csak azért próbáltam ki a betat mert voltak benne SZÁRNYAK! Nagyon szép szárnyak vannak. Jó ötlet, hogy azzal tudsz repülni, hogy vannak légi csaták is. Ez bejött nekem...:$ Viszont, lehet azért mert játszottam egy-pár mmo-val, vagyis inkább sokáig játszottam azzal egy egy-kettővel, hamar megunom a játékot. Ha eléred a fullos szintet nem nagyon add neked kihívást a game, kivéve, ha nem akarsz úgy bekockulni, mint legtöbbször szeretnék egy mmo-ban, (főleg ha Legio/klánban is vagy) hogy éjjel-nappal vagy csak a lényeg, hogy napi szinten instákba jársz vagy az ellenséget gyilkoljátok, 10-20fős csoportokban. ----------------------------------------- Szerk.: Ezt csak most olvastam: "2 faj van az Elyos és Asmodian. Az Elyosok az emberek az Asmo-k pedig a nemtom." És ez a megfogalmazás. Borzalmas. Látom, nem nagyon játszol, vagy nézed meg legalább a videókat amikben az egész történelmüket leírják. A történet: Aion, a világ egyik neves istene, miután létrehozta Atreia bolygóját, rá embereket és drakeneket teremtett. A sárkányszerű drakenekre bízta a világ kormányzását, amit ők teljes szívvel követtek. Ám nem sokkal születésuk után, a drakenek közül öten megtapasztaltak valamit, amire később Ébredésként utaltak. Az öt drakent Dragon Lordokként ismeri a jövő. Maguk alá gyűjtötték társaikat, egyesítve őket új sereget hoztak létre, amit Balaurnak neveztek el. A Balaurok, élükön a Dragon Lordokkal fellázadtak istenük ellen. Atreia földjén létezett egy torony, az Örökkévalóság Tornya, mely az istenség földi hatalmát képviselte. Ebben a csodás építményben testesült meg maga Aion, ez a torony őrizte az egyensúlyt a világban. A Balaurok ezt kívánták elpusztítani. Aionnak nem volt más választása, megteremtette a Tizenkét Empyrean Lordot, s hogy segítse őket, egy új anyagot is létrehozott, amit Éternek nevezett el, s amivel eddig nem tapasztalt képességekre tehettek szert. Az Empyrean Lordoknak sikerült egy időre elűzni a Balaurokat a Torony környékéről. A Torony köré felhúztak egy Éteri Pajzsot, ami mögött a világ békésebb lényei -köztük az emberek is- menedéket találtak. A Balaurok és az Empyrean Lordok között megkezdődött a Milleniumi Háború. Az Éter, mit az isten újonnan teremtett, az emberek közül párat Daevává változtatott, halhatatlan lényekké, kik hamar az Emyprean Lordok segítségére siettek a kegyetlen harcban. Idővel az Empyrean Lordok belefáradtak az állandó háborúskodásba, soraik közt megoszlottak a vélemények: a Lordok egyik fele békére vágyott, míg a másik teljességgel ki akarta írtani a Balaurokat. Végül szavazásra bocsátották a dolgot, így döntés született: békét ajánlanak a Balauroknak. Senki sem tudja pontosan mi történt a béketalálkozón, de Atreia lakói a mai napig szenvedik következményeit. Az Örökkévalóság Tornya megsemmisült, Atreia kettészakadt... a világ káoszba fulladt, a törvények összeomlottak, minden eltorzult és kifacsart lett, Aion, istenük pedig nem jött el többé. Azóta senki sem hallott felőle, senki sem tudja hol lehet. Ezt az eseményt később Nagy Kataklizmának nevezték el. Az évszázadok során rengeteg dolog megváltozott. A bolygó két oldalán élő emberek alkalmazkodtak környezetükhöz. A világ alsó felén éltek az Elyosok, kik szinte állandóan napfényben fürödtek. A felső félen találtak otthonra az Asmodianok. A nekik jutott állandó sötétséghez , ridegséghez és kopársághoz ők is alkalmazkodtak: sörényt és karmokat növesztettek. Az évek során e népek és Empyrean Lordjaik (az elyosi Seraphim Lordok és az asmodian Shedim Lordok) között fellobbant a gyűlölet lángja, egymást hibáztatják a Nagy Kataklizma bekövetkezéséért. Az égő gyűlölet tomboló tűzvésszé alakult, ahogy a felbomlott fizikai törvények miatt véletlenszerű átjárók kezdek nyílni a két félteke között, egymás elleni harcra hívva a két felet, kik hajdan egyek voltak. Nem csak egymás területeire nyíltak átjárók, hanem a Toronyból maradt sziklamaradványok, szilánkok közé is, az Abyssba. A számtalan titkot rejtő, régi-új világ elborzasztotta Atreia népét... az eddig megsemmisültnek vélt Balaurok is felbukkantak. A Kataklizma során a Balaurok az Abyssban rekedtek, kijárat nélkül, ám az újonnan nyílt portálok segítségével most ismét kiszabadultak. Az Elyosoknak és Asmodianoknak most félre kell tenniük egymás iránt érzett gyűlöletüket, és vállvetve fel kell venniük a harcot a Balaurok ellen. A világ ismét egy apokalipszis szélén áll, amint három hatalmas frakció keresi a módját, miként írhatnák ki a másikat... ------------------------------------ Röviden, volt egy csata, a bolygó ketté szakadt. Az egyik oldalon az Elyosok éltek, kiknél süt a nap, minden szép és jó, meg habos és boldogságos. A Játékban őket szeretik "Jónak" mondani. A másik oldalon a bolygón élnek az Asmodianok, ahol a Nap nem süt, emiatt, nagyon sok mindenen kellett keresztül menniük és mivel a sötétségben élnek őket mondják inkább gonoszaknak. Idézet Az Elyosok az emberek az Asmo-k pedig a nemtom. Ők is emberek csak ők gonoszak, vagy tudom is én. Itt nincsenek emberek. Ez egy fantasy világ, eleve istenek ők. Cím: Re:AION - Free to Play Írta: Minagi - 13 aug 19, 16:42:25 Itt van kicsit hosszabban a történet.
"Aion: Tower of Eternity világa Atreia teremtményeit még legkorábbi lakói is rejtélyesnek tartják. Aion létezése (ő az az elképesztő erejű lény, aki megteremtette a világot) az egyetlen megingathatatlan tény, ami alátámasztja ezt az égi csodát. A kozmosz felett hatalommal rendelkező kortalan istenség, Aion, egy óriási torony alakjában testet öltött, és alapvetően megváltoztatta Atreia felszínét és legősibb fajait, a Drakeneket. Ahogy egy órásmester készítene egy elegáns faliórát, Aion úgy formálta és alakította a bolygó minden hegyét, völgyét és kontinensét. Születése idején Atreia a teremtés koronájának számított. Gyönyörű volt és tiszta; élet virágzott a planétán, ahol Aion csodálatos épületként talált magának helyet, amit csak az Örökkévalóság Tornyaként ismertek. A torony átdöfte az égboltot, és összekapcsolta a világ két felét. Aion nagyságának emlékműve, az Örökkévalóság Tornya mindent sötétségbe borított Atreián. A Torony lehorgonyozta a világot, ahogy a Drakenek élték rajta az életüket. Mindazonáltal a Draken nem az egyetlen faj volt a planétán. Legalább olyan rejtélyes módon, mint amilyen a bolygó - és az erőteljes Drakenek - létrejötte volt, egy új fajok született; ezek egyike volt a Sapiens, az emberiség pedig a másik. Az emberek továbbra is az ismert, virágzó világban élték életüket, testileg-lelkileg átszellemülve az Örökkévalóság Tornyának árnyékában, Aion iránt érzett nagyrabecsülésüktől megittasulva. Az emberek alázatosan szolgálták Aiont, a Torony gondoskodása pedig minden szükségletüket kielégítette. Az éggel kötött egyezség révén az élet évezredeken keresztül virágzott errefelé. Egy nap a Drakenek belefáradtak a bolygó szolgáinak alázatos szerepébe. Az embereknél és a Sapienseknél mentálisan és fizikailag is erősebb faj kiábrándító hatást gyakorolt Atreia érzékenyebb lényei számára, ahogy hihetetlenül erőszakossá váltak, mindent letiporva, ami az útjukba került. Ahogy múltak az évek, a Drakenek egyre inkább szomjazták a hatalmat, Atreia burjánzó legelőit pedig a halottak vére festette bíborvörösre. Egész fajokat hajtottak rabigába, kegyetlen tekintetük elé, hogy felhasználják őket az emberek ellen, akik egész Atreián egyedüliként álltak ki, hogy bátran hadat viseljenek leigázóik ellen, remélve, hogy sikerül visszaállítani az életet a rendes kerékvágásba. A Drakenek jelentős számbeli fölényben vívták meg hadjárataikat Atreia élőlényei ellen, melynek köszönhetően egyre magabiztosabbá és dölyfösebbé váltak. Nem sokkal ezután a Drakenek hátat fordítottak teremtőjüknek, teljesen új fajnak kiáltva ki önmagukat. A Dragon Lords névre keresztelt, öt vezető szövetségének irányítása alá tömörült Drakenek lemondtak az Aion által rájuk hagyományozott névről - ettől fogva Balaurnak hívták magukat. A Balaur ébredése örökre megváltoztatta Atreiát. Az emberek rendezték soraikat, és összegyűltek, hogy megvédjék Aion világát, akit még a Balaur ellen irányuló harcok során sem felejtettek el szolgálni. Sajnos az emberek nem nyújtottak túl nagy kihívást kegyetlen ellenfeleik számára. A Balaur hordái ezerszámra mészárolták le az embereket, miközben azért harcoltak, hogy uralmuk alá hajtsák a bolygót. Kétségbeesésében Aion megteremtette a 12 Őrző elit csoportját, hog segítsenek az embereknek az Örökkévalóság Tornyának védelmében, valamint visszaállítsák a rendet Atreia világában. Az Őrzőket később Empyrean Lord néven kezdték megismerni. Hogy további segítséget nyújtson az embereknek és újonnan kijelölt védelmezőiknek, Aion egy Aether névre keresztelt anyagot hozott létre, mellyel erősebbé és keményebbé válhattak mindazok, akik tudták, hogy miként is használhatják azt. Minden készen állt, hogy megvívják a csatát, mely gyakorlatilag kettészakította Atreiát. A Millenniumi Háborúk - Folytatódik a harc A tizenkét Empyrean Lord, akiket Aion jelölt ki Atreia világának és élőlényeinek megvédésére, éveken át bátran küzdött a Balaur seregek nyomása ellen. Az Empyrean Lordokat, eme szárnyas, sugárzó lényeket az emberek csodálták és imádták bátorságukért, valamint Aionnak tett fogadalmukért, melyet az élet védelmében kötöttek vele. Az Empyrean Lordok két vezetője - Siel és Israphel - feltehetően az Örökkévalóság Tornyának őrzésére esküdtek. Bár ezen szereplők gondolkodásukat és személyiségüket tekintve különbözőek, a Torony védelmében egyesültek. Hogy segítse a Balaur elleni küzdelmet, Aion megajándékozta az Empyrean Lordokat egy hatalmas erejű anyaggal, amit Aetherként ismerhetünk. Korlátlan lehetőségeket rejtegető energiaforrásként az Aether használatára csak a tiszták és áhítatosak jogosultak. Az Empyrean Lordok felismerték és elősegítették egyes emberi lények testi-lelki átalakítását - az Aether erejével felruházott emberek egy Ascension néven ismert átalakuláson mentek keresztül. Az Ascension metamorfózisának köszönhetően az emberek hátán szárnyak nőttek, megajándékozva őket a repülés élményével. Egyre több ember tapasztalta meg az Ascensiont és ismerte meg a szárnyalás szépségeit. Ezek a kiválasztottak Daeva néven híresültek el, és istenhez hasonló lényként szántották Atreia egét - Aion minden követője és tisztelője csodálta őket. Az emberek, akikre nem hatott az Ascension, hinni kezdtek benne, hogy a Daevákat Aion küldte, hogy elpusztítsák a Balaur hadakat és megoltalmazzák a világot. Bizonyos módon ez tökéletesen leírása volt létezésük céljának és értelmének. A Daevák száma megtöbbszöröződött Empyrean Lordok figyelő tekintete előtt, akik éjjel-nappal harcba vezették őket a Balaur hadak ellen. De az ősi Balaur faj félelmetes ellenfélnek bizonyult. Irányításukért öt Dragon Lord felelt - vezetőjük Fregion volt, őt követte, Meslamtaeda, Ereshkigal, Vritra és Tiamat. A Balaurok csapatai keresztülverekedte magát az embereken és a Daevákon, ahogy azt a dominanciájukért folytatott hadjárataik során tették. Az Aion és a Dragon Lordok seregi között zajló konfliktus az elszigetelt küzdelmekből hamarosan totális háborúvá fajult el. Elképzelhetetlen, évtizedeken át tartó pusztítás és terror ütötte fel a fejét Atreia területén. Remélve, hogy így megvédhetik magukat a megerősödött Balaur hadak ellen, Aion létrehozott egy Aether-mezőt a gigantikus Torony körül. Az újonnan létrejött mező szikrát szórt, amint a Balaurok megpróbáltak áttörni rajta. Erőfeszítéseik ellenére a mező ellenállt még a legerősebb támadásoknak is, és állhatatosan ragyogott továbbra is a Balaurok és a Dragon Lordok arcába. De a mezőnek volt egy életveszélyes hiányossága, melyet Aion ellenségei a legmesszemenőbbekig ki is használtak. Míg a mező teljeskörű védelmet nyújtott, ahová csak elért, addig bármi, ami ezen kívül esett, sebezhető volt a támadással szemben. Ennek tudatában a Balaur nem irgalmazott, és megpróbálta kicsalogatni az Empyrean Lordokat a mező védelmet nyújtó izzásából. Azon kívül mindent elsöpört a Balaurok lángoló gyűlölete. A folyók vörössé váltak az elesettek vérétől, és hegyek mállottak szénporrá. Háború dühöngött a mezőn kívül, ahol a Daevák és az Empyrean Lordok bátran harcoltak ellenfeleikkel. A konfliktusban részt vevő felek által felmutatott bátorság és vadság dacára hamarosan fény derült a helyzet értelmetlen mivoltára. A Balaur nem léphetett be a mezőre, hogy elpusztítsa a Tornyot, az Empyrean Lordok és a Daevák pedig nem merészkedhettek ki az Aetheric-mezőről, hogy döntő győzelmet arathassanak. Az Epikus Összeomlás A Millenniumi Háború dühöngése súlyos veszteségeket termelt mindkét oldalon. Hogy a Daevák jobban szervezett seregként harcolhassanak a Balaur seregek ellen, az Empyrean Lordok létrehoztak egy új testet, melyet Nobeliumként ismerünk. A Nobelium keresztülhaladt a Daeva katonákon, majd hatékony csapatokká formálta őket - ezeket ettől fogva Légiónak nevezték el. Az újonnan megalakult csapatok sakkban tartották a Balaurokat, és elkezdték megalapozni a béke éveit a bevehetetlen Aetheric Field mentén, amely az Örökkévalóság Tornyát védte. Egy ideig békében folyhatott Atreia emberi lakóinak élete - az Aetheric-mező és a Daeva Légiók által védett emberek hozzáfogtak, hogy elfelejtsék a Balaur pusztítását, mely tönkretette a vidéket. Az erőszakban és vérontásban gazdag évek után ez a korlátozott létezés is nagy előrelépésnek számított Atreia lakosságának. De ezért az Empyrean Lordok és követőik, a Daevák súlyos árat fizettek. Míg az élet virágzásnak indult az Aetheric-mezőn, a Daevák ezrei vesztették el az életüket annak védelmében, ahogy a háború folytatódott... és ezúttal nem látszott, mikor lesz vége. A harcok árát a Balaurok is nyögték, ahogy az öt Dragon Lord egyre többet és többet küldött közülük a Daevák elpusztítására. Mindkét oldal felismerte, hogy a háború sosem fog véget érni, ha nem változtatnak a dolgokon. És ekkor a béke fuvallata ütötte fel a fejét az Empyrean Lordok közt. Az egyik merészebb Lord, Israphel által javasolt béke ötlete hamarosan komplett javaslattá nőtte ki magát, amellyel a többi Lord elé járultak. Noha a javaslat nemességéhez nem férhetett kétség, megosztotta Aion követőit - először a konfliktus kezdete óta. Néhány Lord békét óhajtott, míg mások Atreia rákos daganatának titulálták a Balaur hadakat és a Dragon Lordokat, amelyet haladéktalanul el kell távolítani. Israphel hitt benne, hogy a béke az egyetlen megoldás, hogy véget vessen a háborúnak és stabilizálják Atreiát - más alternatívát nem látott maga előtt. Israphel megpróbálta meggyőzni a többi Empyrean Lordot, hogy mutassák be békeszerződési tervüket a Dragon Lordoknak. A felvetést parázs vita és viaskodás követte. A Lordok hosszasan érveltek a terv mellett és ellene. Egyikük, Asphel más véleményen volt, mint a többiek. Erősen undorodott a Balauroktól, így elutasította a javaslatot, és sziklaszilárdan kiállt amellett, hogy addig kell harcolni, míg az egyik fél el nem pusztítja a másikat. Tudván, hogy a Daevák és a Balaurok egyaránt meghalnak, míg az Empyrean Lordok vitatkoznak, Israphel eldöntötte, hogy egyetlen szövetségesével, Lady Siellel - a többiek jóváhagyása nélkül is - felajánlják a békét a Dragon Lordoknak. És pontosan ez történt. Nem sokkal ezután a Dragon Lordok és csatlósaik elé álltak az Aetheric-mezőn kívül, átnyújtva nekik a békeszerződés tervezetét. Egyszerűen csak álltak, aggódva várva a döntésre. A bizonytalanság mindig is kísértette az Empyrean Lordokat, bár a Balaurok - a jóhiszeműség látszatát keltve - csak az elit harcosaik egy kis kontingensével jelentek meg. Az Empyrean Lordok megtették az első lépést: leeresztették az Aetheric-mezőt, hogy a Balaurok beléphessenek. Sok-sok év óta először az Örökkévalóság Tornya sértetlenül állt a Balaurok előtt egy kőhajításnyi távolságban. A jóhiszeműségük további próbájaként az öt Dragon Lordot megkérték, hogy egyedül lépjenek be a Toronyba - megtették, majd megkezdődött a békés tárgyalás. Fregion és Lady Siel belefogtak a gyűlölet és erőszak sújtotta évszázadok diplomáciai úton való orvoslásának. Mindkét oldal felsorakoztatta érveit a ceremónia alatt. És egy múló pillanatig úgy tűnt, hogy Atreia végre megtapasztalhatja a békét, melyre már emberemlékezet óta vártak. Hogy ezután mi történt, az mindkét oldal számára örök rejtély marad, mivel egyik oldal sem emlékszik pontosan, hogy mi is történt az esemény alatt. Annyit tudunk, hogy a tárgyalás közepén valaki meggyilkolta a Dragon Lordok egyikét. Egy szempillantás alatt őrjöngő ütközet alakult ki a Torony szívében. Annyira váratlanul történt, hogy Siel és Asphel még az Aetheric-mezőt sem tudta visszaállítani. Az Örökkévalóság Tornya, mely a bolygó szívéig hatolt, elkezdett omladozni, amint a Dragon Lordok és az Empyrean Lordok az életükért küzdöttek. Lord Asphel a Torony északi felének tartott, míg ellenfele, Lady Ariel délre száguldott - mindketten abban reménykedtek, hogy szerepet vállalhatnak a világ megmentésében. Bátorságukra való tekintet nélkül egész Atreia szétszakadna, hacsak a Torony nem tart ki... A békeszerződés két hírnöke, Israphel és Siel magukra vállalták a Torony megmentését. A tiszta kétségbeeséstől és bűntudattól fűtve a két Lord mindent megtett, hogy mentsék a menthetőt - eközben Aetheric-energiájuk elpárolgott. A biztos halál tudatának ellenére is sikeresen visszaállították az Aetheric-mezőt. A két Lord épphogy meg tudta menteni a bolygót. Ezek az események, melyeket manapság az Epikus Összeomlás néven ismerhetünk, új korszakot hozott magával Atherián. Az utóhatás Atreia világa azon a napon darabokra hullott. Nem csak fizikailag szakadt szét, de a szelleme is helyrehozhatatlan károkat szenvedett el; nyilvánvaló volt, hogy semmi nem lesz olyan, mint régen. A kettészakadt Atreia kettős átalakulása egy további átalakulás előjele is volt, melyet megpecsételt az Empyrean Lordok és a Dragon Lordok sikertelen béketárgyalása. Az egykor a béke és a remény bástyájának számító elátkozott béketárgyalás hirtelen és erőszakos véget ért, mely a tárgyalás ötletgazdáinak, Israphelnek és Sielnek az önfeláldozását is jelentette. Mindketten meghaltak az Aetheric Energy tüzes robbanásától, miközben az Örökkévalóság Tornyát védték a teljes pusztulástól. Kétségbeesett, önzetlen tettüknek sikerült megóvnia Atreia világát a teljes pusztulástól, de a Torony romba dőlt. A Torony közepe súlyosan megrongálódott és kettétört, miközben gyakorlatilag kettéhasította a világot. Ez nem csak örökre megváltoztatta a világ kialakulását, de az Empyrean Lordokat is két különböző frakcióra választotta szét: azokat, akik a Torony északi részét védték, Lord Asphel vezette, a Torony déli részét óvók felett pedig Lady Ariel vette át az irányítást. Az epikus kataklizma hatalmas törést okozott a planéta két része közt; mindkét részen megtalálhatók voltak a Torony romjai. Mindkettőt a saját lakosságuk uralta. Atreia alsó felének lakói az ég felé bámulhattak, és láthatták a világuk felső szintjét, amint belefagyott az időbe. A bolygó kettészakadásával Atreia belseje teremtése óta először nyílt meg a kozmosz előtt. Az alsóbb szinteken élők hirtelen egy közeli csillag metsző izzása alatt találták magukat. A vakító csillag táplláta Atreia alacsonyabb síkságait, mely az évek során virágzó paradicsommá vált, köszönhetően erdői és mezői szépségének. Így zajlott az élet évszázadokon át Lady Ariel és Empyrean Lordjainak vigyázó tekintete előtt. Lady Ariel és követői magukat Seraphim Lord névre keresztelték, és segítettek az embereknek és a Daeváknak, hogy virágzó otthont teremtsenek maguknak, mindig szem előtt tartva a katasztrófát, melyről azt hitték, hogy Lord Asphel és követői tehetnek róla. Ahogy teltek az évek, a bolygó déli féltekéjén élők Elyosnak kezdték hívni magukat. A virágzó földekkel megáldott Elyos-ok elérték, hogy úgy lássák magukat, mint Aion kevés kiválasztottját, akik csodával határos módon elkerülték a pusztulást, és őszintén hittek benne, hogy ez rendületlen hitük jutalma. Az Elyos-ok fizikailag is megváltoztak, testük mennyei fényben kezdett ragyogni; úgy képzelték, hogy ők lehetnek alsó-Atreia irányítói, amit Elysea-nak neveztek. Itt, ahol a Balaur seregek minden erejük ellenére sem tudtak áttörni, az Elyos-ok templomokban és tornyokban gazdag várost építettek. Minden megváltozott. Még az öt Empyrian Lord, akiket Lady Ariel vezetett, még ők is új nevet választottak a béke ideje alatt: ők lettek Seraphim Lordjai. Az Elyos-ok konfliktusok és harc nélkül élhettek több évszázadon át, új célkitűzésekkel és reménnyel a szívükben. Ugyanakkor Atreia északi részén az élet messzemenően más volt. Annak a melegnek és fénynek hiányában, ami az Elyos-oknak és Elysea-nek kijutott, az északi félteke lakosai kemén időket éltek meg. Az epikus összeomlás után a táj hideggé, keserűvé és barátságtalanná vált. Akárcsak az Elyos-ok, a túlélő emberek is változásokon mentek át új életfeltételeiknek köszönhetően. Bőrük halovánnyá vált a fény hiányától, szemük pedig kiélesedett az örökös sötétségben. Lábukon és kezükön hatalmas karmok nőttek, melyekkel könnyebben mozoghattak új otthonuk csipkézett szirtjein, és a túlélésben is hathatós segítséget nyújtott számukra. Átalakultak és továbbfejlődtek új otthonukban, Pandemoniumban, és magukat Asmodianként emlegették. Asphel és követői immár Shedim Lordokként emlegették magukat, az Asmodianek pedig megépítették saját, hatalmas városukat, ahol viszonylagos harmóniában éltek évszázadokon keresztül. Az Elyos-ok és az Asmodianek párhuzamos világban éltek azon a földön, ami Atreiából megmaradt. Egyikük délen, a másik északon, miközben teljesen ismeretlen volt számukra a másik oldal életvitele. Ezentúl mindegyikük faja különálló és megkülönböztethető volt, noha Aion szemében továbbra is egyenlőek voltak. Mindez egy napon megváltozott, ahogy az Örökkévalóság Tornyának épületméretű darabjai – melyek az epikus összeomlás napján hullottak le róla – lassan elkezdtek az ég felé lebegni. Az Asmodianek és az Elyos-ok, akiket a katasztrófa két külön fajjá választott szét, most végignézhették, ahogy világuk a szemük láttára változik meg. Felfedeztek egy portált egy különös helyen, amit Abyssnek hívtak; átjáró volt ez a két világ között, ott, ahol a Torony darabjai lebegtek. Kíváncsiságuk fellángolt, és mindkét fél átküldött egy kis csapatot, hogy megvizsgálja, mi van a túloldalon. Mindkét oldalon hatalmas portálokat fedeztek fel, ami az ismert világuk felett lebegő hatalmas szigetekhez vezetett. Ahogy a sors könyvében is meg van írva: az Asmodianek és az Elyos-ok felfedezték egymást a kölcsönös felderítés során. A két kis csoport váltott néhány szót egymással. Innentől fogva felgyorsultak az események. Az összejövetel során felszakadt a mélyben lappangó keserűség és félelem, mindkét félen elhatalmasodtak az erőszakos érzelmek. Egyik oldal sem találkozott még a másikkal, akiket az Örökkévalóság Tornyának pusztulása és világuk kettészakadása miatt hibáztattak. A két oldal nemzedékeken keresztül arra tanította a leszármazottait, hogy gyűlölje a másikat. A csata során számos Elyost gyilkoltak meg, míg mások súlyosan megsebesültek. Megkínozva és összetörve az Asmodianek és az Elyos-ok visszatértek saját oldalukra. A békés egymás mellett élés korszaka véget ért, ahogy mindkét oldal mozgósította a csapatait és felkészültek a háborúra. Miközben az új Daevákat toborozták, a készülődés alatt mindkét fél megtapasztalhatott egy új égi eseményt. Az Asmodianek és az Elyos-ok közti háború előestéjén egy új portál nyílt az Abyss-ben, további bonyodalmakat okozva Atreia lényei közt. Megjelentek a Balaurok, akik beléptek az Abyssbe a saját világukból, akik komoly fenyegetést jelentettek a két Daeva fajra nézve. A vérontás, a félelem és a káosz visszatért Atreia világába. Ami még rosszabb, hogy az Aether – az energiát, ami megakadályozta, hogy Atreia darabjai szétszóródjanak az űrben – forrása is gyorsan kimerült, ugyanis az Abyss elszívta az értékes anyagot, hogy fenntartsa önmagát. Nem sokkal ezután az Aether teljesen elfogyott, pusztulásba taszítva Atreia maradékát is. Az Asmodianek és az Elyos-ok három fronton vívták háborújukat: egymás ellen, a Balaur seregek ellen, és az idő ellen. Ha a Torony egyik darabját megsemmisítik, Atreia széthullik a világűrben – végül ez is bekövetkezett. Az Elyos-ok hozzáláttak, hogy megsemmisítsék mindazt, ami a Toronyból megmaradt Pandemonium világában, az Asmodianek pedig ugyanezt tették Elysea földjén. Minden készen állt a háborúhoz, amely megpecsételhette Atreia sorsát..." Cím: Re:AION - Free to Play Írta: tibee77 - 13 aug 24, 12:04:37 Elkezdtem vele én is játszani.Spirit master-t akarok majd csinálni a mage-bol.Leírná valaki, hogy hogy zajlik ez a spirit masterré válás?Még csak 5ös szinten vagyok, de kicsit elvesztem ezek között a skillek között.Köszi szépen elore is.
Cím: Re:AION - Free to Play Írta: Minagi - 13 aug 24, 12:32:20 Melyik oldalon vagy? Elyos vagy asmo, mert akkor úgy kell leírni. :)
Bár mindegy. Ha elvégzed az összes campaign questet (Sárga questek) vagy ha eléred a 9-es szintet, bejön egy új kampány quest. Ott kér pár dolgot, leginkább hogy ezzel-azzal-amazzal beszélj, ők felvilágosítanak pár dologról. Szerencsére egy ideje minden ember akivel beszélned kell, elteleportál a másik emberhez akivel beszélned kell. A legvégén Pernos nevű NPC-vel Elyos oldalon, Asmo oldalon meg Muninnal. Ha beszéltél az oldalodon lévővel, elteleport a jövőbe. Ott repülni fogsz magadtól, majd landolsz valahol. Rád fog támadni 4 katona, akiket rohadt könny megölni és a végén jön egy "boss" akit kezdj megölni. Mikor az élete 3/4-ét elvetted, bejön egy videó elvileg, ahogyan küzdötök egymással. Mikor annak vége ott terem Munin asmo oldalon, és azt hiszem Pernos elyos oldalon. Megkérdezik mi szeretné lenni, Sorci vagy Spiritmaster. Kattints az SM-re, persze utána megkérdezi, hogy biztos vagy benne, ha igen akkor menj arra hogy az vagy. És vége a questnek. Aztán adnak egy másik questet, amivel a fővárosba teleportálnak és onnantól sima ügy. :) Cím: Re:AION - Free to Play Írta: tibee77 - 13 aug 24, 13:40:48 Uhh köszi, minden értheto.Akkor itt az elején nem olyan fontos, hogy a mellékküldiket csinäljam?Ja es csak nekem tunik nehéznek ez a mage kaszt?
Cím: Re:AION - Free to Play Írta: Minagi - 13 aug 24, 14:26:19 Nem, inkább csináld a campaing questeket, de mellette persze a normálisakat is hogy szintet lépj.
Nos, nem olyan nehéz. Sőt, nem is bonyolult, hamar bele jössz, ahogy fejlődsz, ne aggódj emiatt. Cím: Re:AION - Free to Play Írta: tibee77 - 13 aug 24, 16:55:04 Ja amugy a darkosabb oldalon vagyok, Asmo asszem. :D Nagyon nem vagyok meg kepbe a dolgokkal ugyhogy bocsi a bena megfogalmazasokert. (ja es nemet bill-em van, bocsi az ekezeketekert :smirksweat: )
Cím: Re:AION - Free to Play Írta: Minagi - 13 aug 24, 17:14:32 Nem gond, értem így is. :D És ugyan csak nem gond, ha van kérdésed tedd csak fel, megpróbálok majd segíteni mindenképpen. Amúgy hol játszol?
Cím: Re:AION - Free to Play Írta: tibee77 - 13 aug 25, 08:42:22 A tiamat-on.Ezt ajänlotta fel nekem.Ja es egy gyors kerdes, ha meghalok akkor mindig aldelle-be kerülök, ezt be lehet ällitani, hogy mäshovä?Es ha nem akkor aldelle-böl mindig vissza kell gyalogolnom a questhez?nincs valami gyorsabb ut?mert ez igy elegge uncsi. :(
Szerk.:Na közben räjöttem mindenre.totemhez kell bindelni magamat az adott värosban vagy post-on, illetve lehet repülni is mint a wow-ban, csak fizetni kell erte egy picit.Közben elertem a 9es szintet is es beugrott a quest amit mondtäl, ugyhogy most mär minden oke. :D Egyebkent a spirit master olyan mint a wowban a demonologist?mert ott az csak a fejlodeshez volt jo, kesobb pvp-be nem.Vagy itt mäshogy van? Cím: Re:AION - Free to Play Írta: Minagi - 13 aug 25, 10:40:18 Egy,mi a neved, az asmo karakteremmel rád írhatok ha akarod és tudok segíteni.
Minden városban van egy Obelisk nevű izé, itt van róla kép: (http://sadpanda.us/images/1814053-0XMSOI5.png) Az Obelisk ez a fura tárgy, bármelyik városba mész és látsz ilyet, ide tudod a "házadat" helyezni, vagyis ha meghalsz akkor abba a városba, az obelisk elé kerülsz. Az Obelisk mellett áll egy nő, itt a képen is látszik. Ha meghaltál, vesztesz XP-t és ahogy látod az XP csíkodat ha meghalsz, egy része sötétebb/halványabb kék lesz. Ez azt jelenti, azt elvesztetted, de ettől a hölgytől vissza tudod vásárolni. Plusz, ha sokszor meghalsz, akkor egyre több xp-t veszítesz el. Nos remélem érhető voltam. :) Az SM olyan mit a Warlock, itt mind fejlődésben mind PvP-ben jó, hidd el. Lesz peted stb. Igen, tudsz repülni is, majd később teleportálni is. Cím: Re:AION - Free to Play Írta: tibee77 - 13 aug 25, 12:22:08 Köszi az infokat! ;) Amugy slicchabib a nevem.
Cím: Re:AION - Free to Play Írta: Minagi - 13 aug 25, 22:08:23 Gratulálok a szintedhez. Amúgy, ha tudsz angolul olvasd el a questeket, mert egy-kettőnek nagyon jó története van.
Cím: Re:AION - Free to Play Írta: tibee77 - 13 aug 26, 14:09:26 Angol az megy, csak vissza kell szoknom ehhez a lassu tempohoz.Anno wow-ot csak tört szeron nyomtam, ott is magasabb rate-tel, egy het alatt pikk-pakk felhuztam a karimat 80asra, itt meg ugye lassabban megy joval! :$ Szoval odafigyelek a sztorira is nagyjäbol. :P
Cím: Re:AION - Free to Play Írta: Minagi - 13 aug 26, 18:33:04 Nem tudom használod-e Fast-Track Servert. Ennek az a lényege, hogy 60-as szintig (vagy 55-ös szintig) gyorsabban fejlődj, sőt, majd ha Morheim, Beluslan-ban fogsz fejlődni, nem kell majd az ellenségtől félned, hogy megölnek.
Itt van ez az ikon: (http://sadpanda.us/images/1817096-KSZRX5Y.jpg) Ott tudsz váltani FT szeróra, sőt, ha sokan vannak azon a helyen ahol te akarsz gyilkolni, még chanelt is tudsz váltani, ha azt nem találod, azt is leírom. Ha nem FT szerón fejlődnél, tegyél úgy, mert nem haladsz majd olyan lassan. Bár nem fogsz ilyen wow tört szerver szinten fejlődni = 1 mob +2 szint. XD Cím: Re:AION - Free to Play Írta: tibee77 - 13 aug 26, 19:01:28 Na ezt nem is tudtam.Köszi lehet megprobälom, de lehet hogy maradok a rögös uton. ;)
Cím: Re:AION - Free to Play Írta: Minagi - 13 aug 26, 20:00:15 Ne maradj, ez nem csalás, hidd el, jobb ha át mész.
Cím: Re:AION - Free to Play Írta: tibee77 - 13 aug 31, 17:32:03 Lehet, hogy koräbban kellett volna ätmennem.A fo questeket csinälom es a mostani 16os szintü en meg csak most lettem 14.Igy azert picit kemeny. :smirksweat:
Cím: Re:AION - Free to Play Írta: Minagi - 13 aug 31, 18:41:21 Hm... lassan haladsz. :smirksweat: :D
Ha nem megy halaszd el, csinálj pár kék questet, majd ha szintet léptél, próbáld meg megint, ha 15ös szinten sem megy, akkor lépj megint szintet. Cím: Re:AION - Free to Play Írta: tibee77 - 13 szep 01, 07:29:19 Igen ez a terv.Te mennyi idö alatt fejlödtel fel 65-ös szintre?
Ja es amugy mi az a harmadik csik a hp es mp alatt? (dp level) Cím: Re:AION - Free to Play Írta: Minagi - 13 szep 01, 12:47:36 60at nézd, a 65 az csak két hónapja van max. Nos mivel sok karim volt már ezelőtt, és sokszor jártam instákba, nem kellett nagyon szenvednem. Attól függ naponta mennyit játszik az ember, sőt hogy normálisan elolvassa-e a questeket és nem szenved vele...
Divine Power a neve. Lesznek skilljeid, amiket csak akkor tudsz használni ha össze gyűjtöttél ilyen DP-t. Ezek sokkal erősebb skillek, mint amiket átlagosan használsz. Itt (http://aion.wikia.com/wiki/Divine_Power) eltudod olvasni mi a DP, és itt (http://aion.wikia.com/wiki/Spiritmaster_DP_skills) eltudod olvasni, hogy a Spiritmasternek milyen DP skilljei vannak. Ha nem ismered őket, rákeresel a nevükre és meglesed melyik quest kell hozzá. Valamelyiket questtel szerzed meg. Cím: Re:AION - Free to Play Írta: Minagi - 13 szep 27, 17:00:59 Van pár új infó mik lesznek a 4.5. Patchban.
"- Lassan élesben is játszható lesz ami azt jelenti, hogy ősz közepére végére az amcsi oldalon is élvezni lehet az újdonságokat ( Eu-ról nemtudok mit mondani mindig késnek 7-8 hónapot a patchekkel, míg tavaly a 3.5 az amerikaiaknak már ősz végén játszható volt addig Eu-ba ez csak tavasszal következett be, de a 3.0-nál még nagyobb volt a csúszás. Következő cikkben majd pont a két kiadót hasonlítom össze hol miért érdemes játszani.). Akkor kezdjünk is bele: Változások lesznek az AP terén: - változtatnak a nyereségen és veszteségen az ap elosztásnál - változtatnak a rankhoz viszonyított ap nyereségen és veszteségen (angolul class-ra jött ki a koreai szó de rankra tippel mindenki) - a leölt mobokból nyert ap-t is rankhoz igazítják További változások amiket nem soroltak máshova: - fixálták a bal kezes animációs problémát - fixálták a gunner grafikus skilljét - változtattak a repülési útvonalakon - javítva a fast tracken történő halál esetén a normál szerveren ébredtünk. Új insták (a neveket ne vegyétek készpénznek): 8 új insta lesz a játékban amik helyileg Upper Abyss-ra és Idian Depths-re tehetők. Protective Tower Rune: - 6 fős insta - min level: 65 - insta reset minden szerdán reggel 9-kor New Battlefield: - 24 vs 24 fős insta - 40 percig tart - min level: 61-65 - elérhetőségét nem írom mert kitudja még nyugaton milyen idő szerint lesz. - típus: ap insta ( dredgion 24 fős megfelelője ) Amit még tudni lehet, hogy azok az insták amik Upper Abyss-ba kerülnek 61-es szinttől lesznek elérhetők. 6 fős instákról van szó és külön lesz normál és légió insta. Az instákon napi reset lesz reggel 9kor minden nap ahova 1 alkalommal lehet belépni. Új skillek is lesznek: Gladiator: Sword Wave Taunt: sebzést okoz és tauntolja a targeted. Templar: Aerial Lure: Doom Lure a levegőben ( csak repülő skill ). Assassin: Dagger Dance: repülő skill ami stunra bónusz sebzést okoz a targeten, második chain skill a Throw Dagger-ből, ( csak repülő skill ). Evasive boost II: megemeli az evasion-t. Ranger: Arrow of Hebetation: csökkenti az ellenfélen a parry-t, evasion-t és a blockot. Sorcerer: Deterioration: fire damage-et okoz egy targeten. harmadik chain skillje a Flamebolt-Blaze-nek. Refracting Shard II: a skill damage felének megfelelő manát tölt vissza. Spiritmaster: Rage of Barren: stackelős skill kárt okoz earth damage-el. Chanter: Fierce Strike: 4. chain skill a Crashing Strike után jön be. Cleric: Hammer of hebetation: fizikai sérülést okoz és egy ideig növeli a cast time-ot. Gunslinger: Flight Shot: wind damage-et oszt és lassítja a repülési sebességet a targeten. Songweaver: Cheerful Melody: Növeli az attack speed-et. Az eddig meglévő skilleken végrehajtott változtatások: Gladiator: Magical Defense I: megemelik a magic suppression-t 300-ról 500-ra. Templar: Punishing Thrust: növelik az okozott kárt. Ranger: Poison Shot: növelik a sebzését és 3. chain skill lett. Chanter: Leaping Flash: a 3 stacknél növekszik a dmg-e és a hatótávolsága 6m lesz. Cleric: Holy Servant: növelik a sebzését. Songweaver: Bright Stroke: csökkentik a mana költségét. Resonant Counterpoint: nem fogyaszt manát mikor kasztolja a skill-t. További változtatások: - változtatnak az Xform-hoz szükséges itemek számán. - az őrök upper abyss-ban 50-56-os szintre emelkednek. - Upper Abyss-ban ostromidő alatt ágyúk jelennek meg amiket csak légióval lehet elfoglalni és csak a légió tagjai használhatnak. - artifactoknál is emelkedik az őrök szintje 50-ről 56-ra. Siege rewardok változása: 1. szint: Top 10 player: 3 Ceramium medal 2. szint: 40 player: 2 Ceramium medal 3. szint: 40 player 1 Ceramium medal 4. szint: 100 player 2 Mithril medal Bekövetkeznek a változások a rank rendszerben is aminek már éppen ideje iszen elég sok ap kell már ahhoz, hogy rankot léphessünk és van aki úgy Grovenor, hogy szinte semmit nem játszik csak farmolta az ap instákat. Na ennek végre vége! Az új rendszer most elterjedő neve a Honor rendszer ( nevezik még Prestige pontnak vagy Fame pontnak ) Az egész lényege az, hogy rank 1-ig abyss pont kell, de onnantól jön közbe a Honor rendszer ugyanis nem az ap-t fogja nézni, hogy rankot léphessünk, hanem ezt a pontot. Minden nap 12 órakor fogja újraszámolni a pontokat és frissíteni a listát. Honor pontot a napi aktivitással lehet szerezni. Különböző mennyiség jár azért ha lemegyünk dredgion-be elmegyünk fort foglalásra és a PvP-ért is nyilvánvalóan. Ugyanakkor ha PvP-ben meghalunk akkor ebből a pontból nem veszítünk. A dolog lényege pedig az, hogy minél magasabb a rankunk annál többet kell tennünk azért, hogy tartani tudjuk. Teljesen mindegy, hogy 40 millió ap-nk van ha nem csinálunk semmit nem járunk fort foglalásokra és nem pvp-ünk a pontok elég szépen elkezdenek lefelé folyni ezzel átalakítva a rank listát. Az AP itemeket ezután is ugyanúgy ap-ból tudjuk majd kivenni, de ha csökken az AP nem igazán fogja befolyásolni a rankunkat. Viszont ölésnél és minden egyéb tevékenységünknél az ap ugyanúgy jönni és menni fog mint eddig ezért volt szükség az ap díjakat megváltoztatni hiszen így eléggé rossz lenne, ha valaki fél millió ap-val commander de 4-5 halálnál lehalná az összes ap-ját mer mindenki ráugrik pedig nem biztos, hogy neki van a legtöbb, ez a későbbiekben még érdekes lesz, hogyan oldják meg. Új abyss itemek is lesznek az Officer ranggal rendelkezőknek. A játékba kerül egy új pet is ami egy kaját és ital valamit 3 scroll-t tud a tulajdonsára rakni ami valjuk be nagyon is jó dolog :D. Bekerülnek még új receptek is a játékba. A potikat a patch után késepes leszünk egyesíteni ezáltal egy erősebbet létrehozni. Például 3 db Lesser Healing Potion-ből létrejön egy nagyobb Greater Healing Potion. Azt sajnos nem írják, hogy ehhez kell-e valami item. Alacsonyabb instákba a droprate emelve lesz. Az insták név szerint a következők: Dark Poeta, Steel Rake, Upper és Lower Udas, BT, Theo Lab és Fire Temple ( FT ). UI Frissítések: - tudsz majd kommentet írni a barátlistádon az ismerőseidhez - a party tagok számát 6-ról 8-ra emelték - átláthatóbb térképet ígérnek - kapunk egy gombot amivel ki-be kapcsolhatjuk a térkép átlátszóságát - karakter készítőbe az Aether tech ruhái hozzáadva az előnézethez - új hajakat adnak hozzá. 2 női és két férfi hajról van szó: (http://aion.variance.hu/wp-content/uploads/image_13756911663931.jpg) (http://aion.variance.hu/wp-content/uploads/image_13756911753161.jpg) (Saját vélemény, de ha tudnám miért csinálnak mindig ilyen béna fiú karaktereket....?! -.-) - hozzá adják az új armorokat az új kaszthoz:" (http://aion.variance.hu/wp-content/uploads/image_1375691247162.jpg) Cím: Re:AION - Free to Play Írta: Andor2000 - 13 okt 13, 11:27:22 Nagyon jó játéknak tűnik és már nagyon régóta szeretném kipróbálni, de mindig valami gebasz van. :/ Először a GameForge-s Aion-t próbáltam leszedni, de ott a telepítést sem tudtam elindítani valami oknál fogva. Most megpróbálkoztam ezzel az NA Aionnal és ezt fel is tudtam telepíteni minden fasza erre a patcher 52%-nál megáll és ezt dobja ki :
(http://kepfeltoltes.hu/thumb/131013/877007778N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.png) (http://kepfeltoltes.hu/view/131013/877007778N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.png) A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. Google volt a barátom, de most ő se tudott sokat segíteni. Bármi ötlet? Köszönet előre is! Szerk.: A gépet újraindítottam és azután sem lett jobb. Cím: Re:AION - Free to Play Írta: Minagi - 13 okt 13, 12:33:23 Megkérdezem pár Aionos ismerősömet, hogy velük előfordult-e eme jelenség.
Szerk.: Azt mondja az egyik ismerősöm, hogy : "sztem a problémát az okozza h a gfet valamennyire feltelepítette a gép és bezavarja a launchert" Cím: Re:AION - Free to Play Írta: Andor2000 - 13 okt 13, 16:14:24 Mindent letöröltem azt az Aiont meg magát a GameForge klienst is. Azt néztem hogy amikor telepítettem a játékot akkor a C meghajtóra akarta telepíteni amit én megváltoztattam a D-re és amikor néztem a patcher settingset a download alapértelmezett mappája a C meghajtón volt és ő szépen oda töltött le mindent nem az Aion mappába. Gondoltam ez egy kicsit fura és nem akartam vele szarakodni szóval gyors letöröltem és másodszorra már oda telepítettem a játékot ahova a kedves installer akarta.
Szerk.: Újra elindítottam az Updatet és mostmár megint 52%-nál áll meg és ugyan az a hiba. Szerk2.: Történt valami és az előbb a CryEngine.dll-t hiányolta most meg már 53%-on a Game.dll-t nem találja. :D Ha így haladok akkor jövőre még tán meg lesz a 100% Szerk3.: Már 60% úgy néz ki holnap reggelre megvan ^^ Cím: Re:AION - Free to Play Írta: Minagi - 13 dec 18, 21:34:29 Amúgy meg van? Vagy inkább feladtad? Én miután 2 hónapig hozzá se nyúltam, letöröltem újra, nem is tudom, hogy kijött-e az új Patch pl.
Cím: Re:AION - Free to Play Írta: Minagi - 14 márc 17, 14:20:15 Jött pár új dolog, igaz még decemberben, de nézzétek el, nem játszom most egy ideje a játékkal, viszont azért néha követem a híreket.
Végre lesz automatikus manastone rendszer. Ami azt jelenti, hogy nem egyesével kell mindig az itemedbe helyezni a manastone-t és reménykedni, hogy ne törjön bele, hanem beállítod a kiválasztott itemet, a mennyiséget is amennyit bele akarsz helyezni, vagy rá akarsz próbálni (ugyebár, hiába van 6 hely, nem jelenti azt, hogy nem törik bele a 2.-3.-4.-5.-6. kavics.) majd automatikusan elkezdi bele rakni a köveket és addig meg nem áll amíg 1. nem állítod le, 2. nem fogytak el a kövek, 3. az összes kő bele fért az itembe. (http://s27.postimg.org/cuxiqcf9f/e417d24cc27db4019b9e4977.jpg) A másik érdekesség amit nem tudom, hogy hova tegyek ( jó vagy rossz-e ) az az, hogy hozzányúltak az ékszer rendszerhez. Mostantól az ékszereken lévő statokat is lehet enchivel erősíteni ami abból a szempontból szerintem kicsit genyóság, hogy instában esik az item amivel ezt elérhetjük ráadásul nem úgy működik mint a sima plusszozás, hanem itt egyből 0-ra töri vissza az itemünket ha be failel. Elméletileg maximum csak +5-re tudjuk enchantolni az ékszereinket. Ja és majdnem megfeledkeztem megemlíteni ez az enchi a pvp attack statot hivatott növelni az ékszereken. Na meg lettek új ruhák is. Létre jöttek November 7.-én új helységek Kaisinel Academy -nél ahol ruhákat tudunk kivenni Kinah+AP combóval. Daeva Headdress(hat): 120m Kinah + 250,000 AP (http://s12.postimg.org/a2i0cpi5p/5e2f6d15b74df6611ba977b9.jpg)(http://s4.postimg.org/3k17an8fx/f374199a14dc3c75bea4e3f2.jpg) Daevas Dignity (top): 120m Kinah + 250,000 AP (http://s30.postimg.org/85ekfaxap/39b1ca87870ed4d16605d81f.jpg)(http://s2.postimg.org/hgw7r2595/e1662e44ba39632e6fcd8036.jpg) Daevas Stylish Dress(top): 200m Kinah + 200,000 AP (http://s16.postimg.org/qjzjaq04l/e9cab76ec46863c83b6645e7.jpg)(http://s22.postimg.org/z3r1snz0x/7c8acbcc3e2a5d4343a1044e.jpg) Daeva Cat(hat, top, pants, shoulders, gloves, shoes): 60m Kinah + 180,000 AP (darab ár) (http://s29.postimg.org/ilor5ap5z/734a196ca18ae39cfcca314b.jpg)(http://s12.postimg.org/yzpz7cw19/a4b00959ba2436654c49606f.jpg) Daeva Cute Cat(hat, top, pants, shoulders, gloves, shoes): 60m Kinah + 180,000AP (darab ár) (http://s9.postimg.org/bzul1hh3z/40c8afc681826fe3b71a6978.jpg)(http://s3.postimg.org/5c2o9ub6b/21a6c4239343bbb0823f603b.jpg) Gold Wings: 50m Kinah + 350,000 AP (http://s10.postimg.org/neqs2p1ix/392b5e67712f004081602149.jpg) Ez a szárny szerintem nagyon szép lett. A többi nem nagyon jön be. Néha túl nevetséges ez a játék. |