Cím: Smite [MOBA] Írta: Stance - 13 ápr 17, 19:00:12 (http://oi49.tinypic.com/9qfoso.jpg) Ha a Smiteről beszélünk, elsőnek a League of Legends, vagy a Dota juthat eszünkbe. A különbség, hogy itt nem felül nézetből, hanem harmadik személyből láthatjuk karakterünket. Nem is akármilyen kitalált bajnokokról, hősökről beszélünk: a Smite arénájában mitológiai lényekkel, istenekkel vívhatunk csatát. Több játéktípusban is kipróbálhatjuk magunkat. Conquest: a hagyományos 5v5, 3 lane + erdő, a cél az ellenfél bázisának lerohanása. Assault: random 5v5 pick, egy lane, a cél az ellenfél bázisának lerohanása. Domination: 3 obelisk elfoglalása, megtartása. Joust: egy az egy elleni küzdelem. Aréna: öt öt elleni deathmatch. Nagyobb szinten csapatos és egyéni szinten ranked (ladder) matchekben is részt vehetünk. A játék grafikájára nem fektettek nagyon nagy hangsúlyt, de így legalább a gépigénye se olyan nagy, mint a most megjelenő játékoké. A játék egyébként tavaly nyitotta meg kapuit és még a mai napig is béta üzemmódban fut. Mindenki szabadon töltheti le a játékot és regisztrálhat ingyen: https://account.hirezstudios.com/smitegame (https://account.hirezstudios.com/smitegame/default.aspx?referral=5350357&utm_campaign=email) http://www.youtube.com/watch?v=4I7kDcRdM2Q Írjátok le a nevetek és játszhatunk együtt. Én gLue1 néven vagyok. (az account név és játékbeli név nem egyező) Cím: Re:Smite [MOBA] Írta: Dawe - 13 nov 10, 22:27:42 DaweDaCunci néven vagyok fent, ma próbáltam ki a játékot, és annyira nem rossz, habár nálam nem pipálja le a LoL-t, és egyik barátom számára unalmas is volt. Nekem annyira nem, csak bizonyos helyzetekben. Viszont azt kell mondjam, hogy Thor nagyon OP. :D
Cím: Re:Smite [MOBA] Írta: Kiru Hoshino - 13 dec 04, 16:53:37 Szerintem ez egy nagyon jó game. Csak ajánlani tudom.
Cím: Re:Smite [MOBA] Írta: Kecsu - 14 jan 21, 09:31:50 Nekem is most szúrt szemet ez a játék és szívem gyenge pontja az egyiptomi istenek. És ahogy néztem még sok hiányzik select-ből.
Cím: Re:Smite [MOBA] Írta: Shiro - 14 feb 03, 23:17:11 A játékot, még nem próbáltam, de ez alapján a "bemutató" alapkán: XD
http://www.youtube.com/watch?v=u_0cO8E46Ao&list=UUHfWQt1bhRjktMeF9DOO2_g Cím: Re:Smite [MOBA] Írta: Kecsu - 14 feb 03, 23:48:46 Shiro, pár meccs után, mit is mondjak róla. Gyenge fúziója a LoL-nak és WoW-nak. Könnyen gankelhető a lane, hatalmas gépigény és gamer egér nélkül hozzá se kezdj. És konkrétan csak az egyiptomi istenek érnek benne valamit meg néznek ki valahogy.
Cím: Re:Smite [MOBA] Írta: Shiro - 14 feb 04, 00:48:05 Hogy is mondjam. Ich bin der sie stasse und das hund.
Így tps nézettel részben egy kicsit visszalépés a játék. Hiszen ezt már láthattuk pepitában a UT-ben vagy a Q3-ban. Ott is volt iylen bázis foglalós, meg ctf, meg a bombing run. Annyi különbséggel, hogy az lövöldözős volt. Persze azokhoz is volt pl draon ball, meg pokemon mód, meg mitmén hogy még mi, amiben akár szét is verhettük egymást közelharcban. A másik lényegi dolog a pálya. Felső nézetből tps-re váltás miatt, némileg beszőkül a látótér, de ugyanakkor több lehetőséget is jelent a játékot illetően. 1. 3D játék lévén lehetne több szintes pálya. (így pl eg lehetne oldani azt is, hogy a két szélső lén ugyan olyan hosszú legyen, mint a középső. Lehetnének emeletek, magaslatok, hidak amik átívelnek a játéktér felett. Helyek ahonnét le lehet esni és meghalni. A ranged karakterekkel lehessen és keljen is célozni, és legyen nagy réndzse a támadásnak, mint pl egy UT-s plazmavetőnek, de pl lehetne eme előnyt azzal csorbítani, hogy a távolság arányában gyengül a sebzésed. Ott van még a fejlövés lehetősége, amit persze sisakkal lehetne védeni Közelharci karakterek esetében pajzs, amivel tényleg tudnál blokkolni. A keljen célozni részhez, ne legyen az auto attack homing missile. Ugyan ez tornyok esetében. Lövöldözzön erőseket, de azokat lehessen kikerülni. De mivel fentröl jön, a földbe csapódva robbanjanak, ami miatt pl nehezebb lenen a teljes sérülés elkerülése. A toronyra ijjászokat, tüzéreket. Amiket le lehetne lőni, ezzel is gyengítve a torony tűzerejét. Amik persze idővel respawnolnának. Minél kevesebb élete a toronynak, annál gyorsabban respawnolna a tüzérség. És annál effektívebben támadnának. Pl az íjászok tüzes nyilakkal kezdenek el lövöldözni, meg olajos köcsögöket dobálnának. Efektíve a kettő ötvözésével meg felgyújtanák a pálya egy részét pár másodpercre. Toronybontás. Nyilván hamarabb fog egy fatákolmány összedőlni, ha szekercével csapkodod, mintha egy íjjal próbálnál sündisznót varázsolni belőle. Lehetnének olyan tank-féltank a krakterek, akik a társait tudná hajigálni. Így pl egy aszaszint feldobhatna a toronyba, aki lerendezhetné az őrséget. Szóval szerintem a 3D sok lehetőséget rejtene magában. Persze ha ez már benne van... |