Naruto-Kun Fórum

Csevegő, Játékok és Általános anime & manga témák => PC játékok => A témát indította: Stance - 13 ápr 17, 19:00:12



Cím: Smite [MOBA]
Írta: Stance - 13 ápr 17, 19:00:12
(http://oi49.tinypic.com/9qfoso.jpg)



Ha a Smiteről beszélünk, elsőnek a League of Legends, vagy a Dota juthat eszünkbe. A különbség, hogy itt nem felül nézetből, hanem harmadik személyből láthatjuk karakterünket. Nem is akármilyen kitalált bajnokokról, hősökről beszélünk: a Smite arénájában mitológiai lényekkel, istenekkel vívhatunk csatát.

Több játéktípusban is kipróbálhatjuk magunkat.
Conquest: a hagyományos 5v5, 3 lane + erdő, a cél az ellenfél bázisának lerohanása.
Assault: random 5v5 pick, egy lane, a cél az ellenfél bázisának lerohanása.
Domination: 3 obelisk elfoglalása, megtartása.
Joust: egy az egy elleni küzdelem.
Aréna: öt öt elleni deathmatch.

Nagyobb szinten csapatos és egyéni szinten ranked (ladder) matchekben is részt vehetünk.

A játék grafikájára nem fektettek nagyon nagy hangsúlyt, de így legalább a gépigénye se olyan nagy, mint a most megjelenő játékoké. A játék egyébként tavaly nyitotta meg kapuit és még a mai napig is béta üzemmódban fut. Mindenki szabadon töltheti le a játékot és regisztrálhat ingyen: https://account.hirezstudios.com/smitegame (https://account.hirezstudios.com/smitegame/default.aspx?referral=5350357&utm_campaign=email)



http://www.youtube.com/watch?v=4I7kDcRdM2Q




Írjátok le a nevetek és játszhatunk együtt. Én gLue1 néven vagyok. (az account név és játékbeli név nem egyező)


Cím: Re:Smite [MOBA]
Írta: Dawe - 13 nov 10, 22:27:42
DaweDaCunci néven vagyok fent, ma próbáltam ki a játékot, és annyira nem rossz, habár nálam nem pipálja le a LoL-t, és egyik barátom számára unalmas is volt. Nekem annyira nem, csak bizonyos helyzetekben. Viszont azt kell mondjam, hogy Thor nagyon OP. :D


Cím: Re:Smite [MOBA]
Írta: Kiru Hoshino - 13 dec 04, 16:53:37
Szerintem ez egy nagyon jó game. Csak ajánlani tudom.


Cím: Re:Smite [MOBA]
Írta: Kecsu - 14 jan 21, 09:31:50
Nekem is most szúrt szemet ez a játék és szívem gyenge pontja az egyiptomi istenek. És ahogy néztem még sok hiányzik select-ből.


Cím: Re:Smite [MOBA]
Írta: Shiro - 14 feb 03, 23:17:11
A játékot, még nem próbáltam, de ez alapján a "bemutató" alapkán:  XD

http://www.youtube.com/watch?v=u_0cO8E46Ao&list=UUHfWQt1bhRjktMeF9DOO2_g


Cím: Re:Smite [MOBA]
Írta: Kecsu - 14 feb 03, 23:48:46
Shiro, pár meccs után, mit is mondjak róla. Gyenge fúziója a LoL-nak és WoW-nak. Könnyen gankelhető a lane, hatalmas gépigény és gamer egér nélkül hozzá se kezdj. És konkrétan csak az egyiptomi istenek érnek benne valamit meg néznek ki valahogy.


Cím: Re:Smite [MOBA]
Írta: Shiro - 14 feb 04, 00:48:05
Hogy is mondjam. Ich bin der sie stasse und das hund.

Így tps nézettel részben egy kicsit visszalépés a játék.  Hiszen ezt már láthattuk pepitában a UT-ben vagy a Q3-ban.
Ott is volt iylen bázis foglalós, meg ctf, meg  a bombing run.
Annyi különbséggel, hogy az lövöldözős volt. Persze azokhoz is volt pl draon ball, meg pokemon mód, meg mitmén hogy még mi, amiben akár szét is verhettük egymást közelharcban.

A másik lényegi dolog a pálya.
Felső nézetből tps-re váltás miatt, némileg beszőkül a látótér, de ugyanakkor több lehetőséget is jelent a játékot illetően.

1. 3D játék lévén lehetne több szintes pálya. (így pl eg lehetne oldani azt is, hogy a két szélső lén ugyan olyan hosszú legyen, mint a középső.

Lehetnének emeletek, magaslatok, hidak amik átívelnek a játéktér felett. Helyek ahonnét le lehet esni és meghalni.
A ranged karakterekkel lehessen és keljen is célozni, és legyen nagy réndzse a támadásnak, mint pl egy UT-s plazmavetőnek, de pl lehetne eme előnyt azzal csorbítani, hogy a távolság arányában gyengül a sebzésed.

Ott van még a fejlövés lehetősége, amit persze sisakkal lehetne védeni


Közelharci karakterek esetében pajzs, amivel tényleg tudnál blokkolni.

A keljen célozni részhez, ne legyen az auto attack homing missile.

Ugyan ez tornyok esetében.
Lövöldözzön erőseket, de azokat lehessen kikerülni. De mivel fentröl jön, a földbe csapódva robbanjanak, ami miatt pl nehezebb lenen a teljes sérülés elkerülése.

A toronyra ijjászokat, tüzéreket. Amiket le lehetne lőni, ezzel is gyengítve a torony tűzerejét.
Amik persze idővel respawnolnának.
Minél kevesebb élete a toronynak, annál gyorsabban respawnolna a tüzérség.
És annál effektívebben támadnának. Pl az íjászok tüzes nyilakkal kezdenek el lövöldözni, meg olajos köcsögöket dobálnának.
Efektíve a kettő ötvözésével meg felgyújtanák a pálya egy részét pár másodpercre.

Toronybontás. Nyilván hamarabb fog egy fatákolmány összedőlni, ha szekercével csapkodod, mintha egy íjjal próbálnál sündisznót varázsolni belőle.

Lehetnének olyan tank-féltank a krakterek, akik a társait tudná hajigálni.
Így pl egy aszaszint feldobhatna a toronyba, aki lerendezhetné az őrséget.

Szóval szerintem a 3D sok lehetőséget rejtene magában.

Persze ha ez már benne van...