Röviden: Legend of Zelda Breath of the Wild Anime karakterekkel.
Kicsit hosszabban. A játék vizuálisan gyönyörű és egységes grafikával rendelkezik.
Példának okáért a Tales of Berseria csúnya és tele van töltőképernyővel, a Xenoverse, meg vizuálisan ingerszegény.
A Genshin Impact viszont úgy tele van pakolva vizuális kontentel, mint pl a Wicher 3, Horizon Zero Dawn, vagy az Assassin's Creed Odyssey..stb erre jön rá a fény árnyék és köd effektek. A fűnek fizikája van, (animált) (megj pl.: a Douluo Dalu egyik epizódjából ez a részlet kimaradt) A karakter lábanimációja hozzá van igazítva a talajhoz (Xenoverse?)
S persze a ruha és haj animáció sem marad ki. Bár szerintem itt nem valódi soft body animációról lehet szó mint pl Witcher 3-ban, de úgy rendben van. De, hogy grafikai hibát is említsek, láttam lebegő füvet. Egyszer...
Bár egy nyílt világú játéknál az ilyen apró hibák előfordulnak. Az Assassin's Creed Odyssey-ben bőven több akad.
A harcrendszere egyszerű és lényegre törő nincs hat-nyolc eltérő vizualizációval rendelkező de ugyanazzal a hatással rendelkező kardcsapásod (Black Dessert) Van egy alap támadásod, egy elemi képességed és egy ultimate támadásod.
Persze nem tűnik soknak ez a "három", de itt mindennek más a hatásmechanikája. Példának okáért a fő karaktered elemi képessége gyakorlatilag egy szél elemű rasengan. S most jön a poén: Ha az ellenfél kezében van egy fáklya. Elkezded előtte pörgetni a rasengant az a fáklya lángjait két pördülettel magába invesztálja és onnantól kezdve tűz és szél elemű sebzéssel is rendelkezik. Röviden minden mindennel is interakcióba tud lépni. S persze a tűz ami megperzseli az ellenfelet az téged is. Ha már említtettem a fő karaktert, a játékban többet is irányíthatsz s mind mind eltérő képességekkel rendelkeznek. Egy egy feladat elvégzéséhez konkrét karakterre lehet szükséged. Ebbe bele tartozhat egy adott ellenfél legyőzése, vagy puzle elvégzése.
Bár konkrét (mellék)küldetés mintha nem lenne túl sok de mindenféle minijáték bőségesen akad majd és ezek variációit tucatjával lehet számolni.
S akkor végül a történetről egy keveset. Gyakorlatilag a random sokadik issekai történetét élhetjük át. Na de ugyanakkor azt vettem észre, hogy az egyik random npc-vel való kommunikációban egy tök érdekes kis történet bontakozott ki. Ami talán kicsit sajnálatos, hogy a nagyon mellék karakterek már nem kaptak szinkront.
S az ok amiért ez a játék egy nagyon kellemes meglepetés volt számomra az hogy Free to Pay, de közben a játékmechanika tekintetében olyan mint azok a játékok amikért az ember fizetni szokott. S igen ez a játék bizonyíték rá hogy egy jelen generációs Tripla A játék bizony portolható mobilra. S ott is ugyan olyan szép mint PC-n.
Ui. A Witcher 3-om kijött Switch-re. Megjegyzésképpen egy Snapdragon 855-mobiltelefon azért felülmúlja annak számítási kapacitását.