Megjelenik hamarosan egy új játék, a Naruto x Boruto: Ninja Tribes.
(Először a Crunchyroll Expon lesz játszható augusztus 30. és szeptember 1. között. A játék a tervek szerint idén télen fog megjelenni iOS és Android készülékekre.)
Ez a hír és az Assassins Creed Odyssey miatt kezdtem el gondolkozni azon, hogy még mekkora lehetőség van NARUTO játékokban.
Arra gondoltam, hogy legyen egy téma ennek, és rakjuk össze a MI játékunkat.
Kellene szerintem egy új játék, ami az elejétől követi a sztorit a végéig, kiegészítve a STORM karakterlistáját (igen, azért vannak még hiányosságok) és teljesen újragondolt harcrendszert használni.. Szerintem a STORM ennyi volt, megújulás kell.
Szabadon bejárható térképpel, RPG elemekkel.
Naruto lehetne a főhős továbbra is, de nem lenne kötelező úgy fejlődni és azokat a jutsukat használni amiket megtanult. Szabadon, bármilyen jutsut el lehessen sajátítani - amelyeket akár külön kombókkal hívhatnánk elő hiszen a jutsuk nem instant aktiválódnak, kellenek a kézjelek is.. Pl ha lenyomod a bal ravaszt akkor belépsz jutsu módba, lenne 4 kézjel (X,Y,B,A gombok) és ezeket a megfelelő sorrendben nyomkodva elő lehetne hívni a jutsukat közben pedig a karakter is formálni a kézjeleket. Ha elrontod, akkor a karakter is rontsa el, legyen valami animációja vagy legyen röhejesen gyenge a jutsu. Multiban ez nagyon durva lenne így. Persze legyen limit, pl hogy ha Sharinganos vagy akkor nem tudsz Byakuganos technikákat, vagy a kristály jutsukat csak akkor tudod használni ha olyan kekkei genkaiod (vérvonal képesség) van. Lehessen rejtőzködni, lesből támadni, kage bunshinnal rászedni az ellenfeleket stb stb..
Persze NARUTO sztorija még ugyan oda futna ki, de kevésbé lenne megkötve, hogy na most ezt kage bunshinnal old meg azt meg Rasengannal stb stb. Az egy út lenne igen, de választhatnál akár mást is. Fontos igen, hogy mit tanult Kakashitól vagy Jiraiyától de az hogy most az Rasengan vagy valami más az számomra kb lényegtelen. Ha nem térünk el az alapsztori által megadott technikáktól, akkor ott vannak az eddigi játékok. Bár még akár meg is lehetne tartani ezt a két technikát, de ne legyen muszáj ezekre skilleződni. Igen, gyűjthetnénk XP-t és szerezhetnénk új képességeket vagy a meglévőket erősíthetnénk..
Pl lehet olyan karaktered is aki tud rengeteg, de mindet alap szinten vagy lehetne olyan karaktered aki tud tizet, de azt erősen. Persze a jutsuknak legyen előnye is, a különféle helyzetek adják meg hogy mikor melyiket lenne érdemes használni.
Rengeteg, ismétlem RENGETEG ötletem lenne, szerintem így ez nagyon ütős lenne és még a későbbiekben is elő lehetne venni..
Akár esport is lehetne belőle,
ruhák, vagy fejlődést elősegítő cuccok mikrotranzakciónak,
illetve lehetne hozzá egy AC Odyssey féle saját küldetés szerkesztő is,
meg fizetős DLC küldetések.
Ja igen, a küldiket így akár co-opban is lehetne játszani. A lehetőségek pedig végtelenek. Saját küldi, hogy az ellenfél összerántja pl az Akatsukit, vagy megtámadja a falut, a végén pedig egy főboss akit le kell nyomni, vagy odaérni valahova időre stb stb stb...
A Shinobi striker egy félresikerült próbálkozás volt szerintem, de lehetnének kasztok igen attól függően, hogy ki mire specializálódott.
Gyengébb ruha de gyorsaság, vagy Erős páncélzat de lassúság, esetleg kevés életerő de rengeteg stamina stb stb..
Valaki lehet mestere a távolsági jutsuknak, míg más valaki lehet gyógyító vagy Taijutsu specialista. STB
Várom az ötleteiteket.