"Lássuk mi is ez a TERA Online. Bár azt gondolom sokak számára nem mondok ezzel komoly újdonságot, de ez egy "True Action Combat" rendszerre épülő MMORPG játék. Mik azon a funkciók, amik már kevésbé közismertek a játék kapcsán? Akad itt egy political system, mely felettébb érdekes lehetőségeket nyújt, hiszen a játékosok választhatják meg az egyes zónák uralkodóit, akik természetesen maguk is játékosok és olyan elemi funkciókat szabályozhatnak mint pl az zónában történő vásárlások adóterhei. A TERAban nincsenek frakciók, mindenkit egy szent és közös cél vezérel, a közös ellenfél legyőzése. Persze a fene nagy barátság mellett azért bármikor lehetőség nyílik arra, hogy nyakon vágd felebarátod valamilyen vélt vagy valós sérelem elszenvedése miatt. No persze ezt sem illik túlzásba vinni, hiszen előbb utóbb a körülötted élő játékosok és NPCk is megelégelhetik ezt. A hangzatos PVE (normál és hard módú instanceok, outdoor bossok százai, outdoor dungeonök, stb.) és PVP (Battleground, Guild vs Guild, outlaw system) kihívások mellett megannyi minijátékkal és kihívással lehet elütni a játékban az időt. Csak néhány példa: tonnányi roppant fontos és leginkább infantilis achievement gyűjtögetése, deathmatch ahol goldban lehet fogadni a győztes csapatra, havonta friss és új eventek, monster invasion (amikor a fővárosok környékét ellepik a gonoszok) és még hosszan sorolhatnám a megannyi funkciót, de valahol azért csak illik határt szabni a bevezetőnek.
Kezdjük talán ezzel a rendhagyóan újszerű harci rendszerrel. Az "Action combat" megjelölés ebben az esetben azt jelenti, hogy valós időben mindenféle játék adta segítségek nélkül folyik a harc. Tehát nincs a játékban auto-attack, nincs auto-targeting, sőt nem lehet targetelni; mindezek helyett van néhány skilled, melyeket a skillnek megfelelő módon tudsz használni. Az AoE skillek vagy körülötted, vagy előtte bizonyos távolságra fejtik ki a hatásukat, a célirányos skillek frontálisan kerülnek használatra (ehhez természetesen van célkereszt), a különböző melee támadások pedig szó szerint a fegyver haladási irányába fejtik ki a hatásukat. A támadások mellett a védekezés sem statisztikákon és százalékokon múlik, hanem a játékos képességein. A játszható classok egy része rendelkezik bizonyos kitérés képességekkel, másik része pedig blocking képességekkel. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy ha ügyes vagy, akkor egy Evasive Roll képesség megfelelő időben történő használatával el tudsz ugrani az ellenfél elől, vagy a pajzsod, fegyvered letámasztásával blockolni tudod a bejövő atomvillanás sebzésének egy jókora részét. A játék mechanizmusát dícséri, hogy a blocking képessége tényleg térben fejtik ki a hatásukat. Ha a Lancer (a játék tank osztálya) letámasztja a pajzsát blockolás céljából, akkor nem csak ő, de a mögötte toporzékoló party tagok számára is csökken a bejövő támadás okozta sebzés. Mindez teljesen valós időben történik. Röviden és tömören: Nem a dobókocka dönti el, hogy meghalsz vagy életben maradsz, hanem a saját idegrendszered és reakcióidőd."
5CP Keiter írta:
Annyi szenvedés után mégis csak elkezdtem leszedni a többi MMO-t pedig későbbre hagyom, amikor már elég ember lesz körülöttem, aki hajlandó lenne bevezetni a Világukba, szóval erről több Offot nem ejtenék. Hm, igazából sokat szöszmötöltem azon, hogy mégis milyen Classt kezdjek, a Brawler és a Gunner mellett szenvedtem, talán azért, mert a legtöbb Kasztot már unásig játszottam.
Valószínűleg Gunner leszek, mivel imádom a DPS Karaktereket. Ha minden igaz, egy Berserkerem már van, ám ha valakinek van kedve játszani, akkor pötyögjön bátran. Egyedül baromi unalmas lenne ez az egész. Hm... az meg még, hogy hova megyek/ünk, még eldől.
Szerkesztette: Sasha - 2016.04.19. 23:44
Ich bin Deine Hoffnung und Dein Bangen. Deine Lust und Dein Verlangen. Du musst mich nur aktiviern.