wooow akk hangmérnök-féle vagy? Izgi lehet a médiánál dolgozni...
Vagy nektek az is csak egy melóhely, és csak nekünk, kívülállóknak tűnhet annak ?
Duma topic 14
Hát konkrétan hangmérnök vagyok,de még csak tavaly végeztem.
Vagyis még egy senki vagyok xD
Az neg hogy milyen ezen a területen dolgozni...jó is,neg szar is.
Jó azért,mert rengeteg embert megismerek,akik mind apámmal dolgoznak/dolgoztak.
Rossz azért mert az időbeosztás egy fos,és ma már lószart sem ér,ha valaki ebben a szakmában dolgozik.
Heh, akkor jóra tippeltem, bocs, csak nm értek ezekhez a melókhoz. Gratu, h már sikerült elhelyezkedni, és sok sikert!
Lassan már egyik szakma se ér semmit se, ha pl a fizetést nézed meg a full teli melóhelyeket. De azért remélem, h összejön neked is, amit szeretnél, és élvezni fogod.
Azt írtam, hogy a kisugárzás számít elsősorban, nem az hogy milyen szép/elbaszott fejed van. Natalie Dormer például egyáltalán nem szép arcú, úgy néz ki mint egy ferde szájú Minnie Mouse, de mivel vonzó a kisugárzása, ezért mindenki a nyálát csorgatja utána. Aztán erre hoztam egy ellenpéldát, Scarlett Johanssont, aki hiába nagyon szép, ha egy szerep kedvéért a kisugárzását a épp nullával teszi egyelővő, akkor totál jellegtelenné tud válni ő is és a kutya se figyelne fel rá. Bezzeg Sabakunak nem kellett magyarázni. :'((
Apropó, én a e: smiley-t hiányolom, ha már az XD-t meg a : D-t visszaköveteljük, akkor ezt is csapjuk majd hozzá.
Vicces, de vannak kutyák, akik pont az ilyen édes kisugárzású embernőkre is begerjednek, vagy lovak pl. Na jó, nem vicces, inkább fuuj.
De amúgy ha nem is lenne semmi, ott van a két nagy cicije, a még nagobb feneke, meg a naagy szája, valamire csak jó lenne.
Mintha nekem viszont valamit még el kellett volna magyaráznom neki,amire mondta, hogy kíváncsi. Hmm..
De inkább nem, a kis antinivea.
Gdat88 írta:
Jól van gman. Örülj. Mostantól én is beszállok az értelmetlen lepontozásodba és ezzel kicsit etetem is a trollt. Ne érezd, hogy nem törődik veled senki.