Na mizu, mindenki offolja a lolt ?
League of Legends(PC)
Ja valahogy úgy.
A játékmenetbeli változások miatt már tavaly is elég nagy kihagyásokkal néztem rá. A kérdésed okán lefrissítettem a klienst, meg tetszett az új cinematic amit a régi splash artok ihlettek, de a játék elindítására már nem szántam rá magam.
A TFT nem rossz kis szösszenet, de szerintem annak alapból mobilra kellett volna megjelennie, bár hamarosan ott is játszható lesz.
A Riot/Tencent üzletpolitikája sem üzletpolitikája sem tetszett.
Prestige skinek bevezetése.
Bár most nem kívánok utánanézni, hogy mennyibe is kerülnek, de az elsőnél anno ha jól emlékszem úgy számoltam, hogy közel 30.000Ft-ot kellett volna rá költeni a kifarmolására, ami hát véleményem szerint már kicsit drága, hiszen ezért az összegért már vehetsz egy új Tripla A játékot Season Pass-el.
Vagy más szemszögből nézve ezért az árért már elférne a skin/model kereskedelmi felhasználásnak joga is.
https://www.cgtra...eavy-demon
https://www.cgtra...-pbr-ready
https://www.cgtra...characters
tájleregy
Amellett, hogy feloldották egy toxikus pöcsnek a bannját, még az LCS-be is berakták műsorvezetőnek.
A csapatok akár pénzért is bejuthatnak az LCS-be.
Az elmúlt években a LoL olyan bevételeket hozott, hogy akár évente 4-5 Tripla A játék fejlesztése is megoldható. (A GTA5 költségeit példának véve)
A LoL esetleges nulláról való újrafejlesztésének költsége akár könyvelési hibának is feltudható, a bevételek tekintetében.
Ezt csak azért, említem, mert mint mondottam már tavaly se játszottam sokat, de stabilitási, és szerver problémákkal nem volt nehéz találkoznom.
Az elmúlt idők negatív tapasztalatai, miatt parkoló pályára került a LoL. Lehet még hébe-hóba rá nézek, de számomra vannak jelenleg nagyobb kvalitást érdemlők videójátékok.
Kénytelen voltam, mivel a fejlesztők évről-évre olyan változtatásokat eszközöltek, melyek hatására nem csak nekem, de a közeli baráti körömnek is elment tőle a kedve. Még anno season 3-ban kezdtünk el vele játszani. Azóta kivették a "ranked team" opciót, amivel a jó Isten tudja hány hajnalba nyúló estén szórakoztunk. Egyszerűen élveztük, hogy kreáltunk egy csapatot és azzal próbáltuk magunkat egyre fejlebb küzdeni a ranglétrán. Attól függően játszottunk 5v5 vagy 3v3 mapon, hogy épp hányan voltunk elérhetőek. Néha sikerült összeszedni 10 embert is, és akkor indultak a felejthetetlen troll custom meccsek Közben beiktattunk 1-2 Dominion meccset is, amit azóta már szintén eltávolítottak. Tegnap lefrissítettem és szomorúan láttam, hogy a Twisted Treeline-t is nyugdíjazták.
Az évek alatt többször is megemelték az RP árát és már egy jó ideje csak olyan skineket adnak ki, amelyek legalább 1350 RP-be kerülnek. Ha szeretnél venni egyet, akkor legalább 3500 Ft-ért kell RP-t feltölteni. Folyamatosan jönnek ki az újabb hőskinézetek, krómák, hangulatjelek, petek, TFT map kinézetek...stb. Nagyon rámentek a bevételre, ami sajnos folyamatosan a játék rovására megy. Esztelenül jelennek meg egymás után az újabb hősök ahelyett, hogy a régieket balanszolnák és korszerűsítenék. Mindez csak azért, hogy még több pénzhez jussanak.
Eltávolították többek között a "Banner of Comman" illetve a "Zz'Rot Portal" tárgyakat is, amit én személyes sértésnek vettem. Jó volt régebben 2-3 ranked között játszani egy-egy lazább normal meccset is, amikor kicsit kiengedett az ember és lazábbra vette a buildet
TFT mobil verzió.
Egyrészt örülök, hogy megjelent mobilra, lévén, hogy szerintem eleve oda kellett volna elsőként megjelennie. Ugyanakkor nem értem ennek a hosszú várakozásnak az okát, mivel nem igazán mondanám mobil barátnak.
A karakterek szinte felismerhetetlenségig apróak s ennél fogva már két meccs is megterhelő volt a játék maga egyszerűségének ellenére.
Talán egy nagyobbacska tableten már barátságosabb lehet a rálátás.
A másik, hogy bár hosszú kihagyás után nem most játszottam először eme játékmóddal, mégis az az érzésem, hogy a készítők, nem tudták eldönteni, hogy valami casual, vagy kompetitív játékot hozzanak e össze.
A meccsek viszonylag hosszúak, ugyanakkor a körönkénti taktika kidolgozására nagyon kevés az idő. Gyakorlatilag magolj be mindent előre, ha a szerencsénél kicsit több esélyre vágysz. E mellé jön, hogy a különféle frakciók rendszere teljesen megváltozott a kezdetekhez képest.
Persze azért annyi előnye volt, hogy a nagy monitorra ki tudtam rakni a különböző frakciók bónuszait.
Illetve mobilról talán gyorsabb az elérése, mint PC-ről.
A telepítést és frissítést is beleszámítva kb fél perc volt egy meccs elindítása. Ha most elindítanám a LoL klienst, a lelkesedés elillanna, mire lefrissíti magát.
Itthonról játszva a hátrányai ellenére van egy két pozitív előnye. Persze tegyük fel a kérdést mi a fenének toljunk egy PC-s játékot a PC-előtt mobilról?
Egy buszos utazás közben már nem igazán játszanék vele, lévén hogy a különböző kanyarok még kellemetlenebbé tennék az amúgy is kis méretű elemek megfigyelését, nem beszélve az utazás közbeni ingadozó mobilnetről.
Munkahelyemen szintén nem játszanám, mert bár nem ritka a relatív hosszú szünetek csoportja, ezek bármikor megszakadhatnak, a TFT meg hát igényli a stabil szabadidőtartamot.
Talán buszra vonatra várakozva, ha a kelleténél kicsit több időnk van lehet érdemes elővenni egy egy meccs erejéig. Bár a közeljövőben a részemről ez is kizárva.
A Wild Rift-re majd kíváncsi leszek, nem sok elvárással csak némi reménnyel.
https://www.youtu...JosGT-nIKM
https://www.youtu...=emb_title
Sok év után, látom az alagút végét! Kis részlet az animációs sorozatból, amit már nagyon vártam.
Ha nem is a játék, de ez , nagyon érdekel.
(Nagy nehezen meglett a dia , de agyilag is kiégtem.)
Szerk:
Gyűlnek a kupák rendesen, tegnap meglett a 4 clash kupa . Valaki a héten lolozot?
Wild Rift
Első élményként az kell mondjam egész jó.
Bár majdnem ki****tam a telót az ablakon a játékokban egyre gyakoribb, na majd megmondjuk neked, hova kattinthatsz féle dolog miatt.
Dióhéjban az egész olyan, mintha League of Legends és a Mobile Legends közös gyermeke lenne. Mondhatni a kettő metszete. Kerültek bele jó és rossz dolgok egyaránt.
A játékmenet némiképpen le lett egyszerűsítve, ergo lénenként van 2-2 turret. Az a második turret egyben betölti az inhibitor szerepét is, illetve a nexus-t sem védik már, hanem cserébe az lő rád ha közel mész.
A képességek töltési ideje rövidebb, ami főként az ultiknál jelentkezik (15-20 másodperc) A hazateleportálás és az újjáéledés is gyorsabb.
Ugyanakkor így is eltarthat 20-25 percig egy meccs.
A tárgyak nagyjából ugyan azt tudják csak a statok eltérőek egy kicsit.
Hát nagyjából, mert van itt egy érdekes eltérés a cipők terén. Újra van 3-as cipő, de ne a régi +15-ös ms buffra gondoljatok, hanem a cipőre jutnak a tárgyak aktívjai, tehát a zhonya, a qqs, a solari és a társai. Ami egyrészt azt jelenti, hogy bármely karakter hozzájuthat, másrészt, viszont csak egy aktív tárgya lehet.
A meccskeresés is egészen gyors PVP-nél 15 másodpercen belül már a lobbiban voltam ahol 1 perc volt a karakter választásra majd alig kb 40 másodperc volt a töltési idő.
A karakterekre fókuszálva a grafika jelentősen meghaladja a PC-s változatot Amellett, hogy az apróbb részletek is ki vannak dolgozva, a fém és szövet egyértelműen megkülönböztethető mind vizuálisan, mind animáció terén. Pl ha karakter mellvértet visel nincs légzés animációja viszont úgy csillog ahogy kell. A szövet meg úgy lengedezik ahogy a karakter mozogásából és a fizikától elvárnánk, ráadásul nem csak technikai, hanem művészeti szempontból is jóval szebbek a karakterek.
Emellett ugyanakkor kaptak a karakterek egy kis konzervatív dizájn módosítást is az öltözetükre.
A PC-s hez képest
+szebb grafika
+kisebb töltési idő
egyszerűbb játékmenet
rövidebb meccsek
-nehézkesebb irányítás, de meg lehet szokni.
-nem a legjobb időpontban jelent meg
Azt kell mondjam szívesebben választom a mobilos verziót a PC-s helyett.
Ugrás a fórumra: |