Én egyelőre csak a fő sztorit vittem végig, és az olyan 5-6 óra volt. Állítólag a melléküldetésekkel együtt ez bővül 10 fölé is, de azokban nem nagyon láttam semmit. Jók lennének az űrrepülős cuccok, csak olyan suta az irányítás, és ocsmány a grafika, mintha a No Man's Skyt játszanám : (((
Hiába a sok pimpelés, ez akkor is egy Qake 3 játékra írt motor, és az a játék sem ma jelent meg. Én mondom, ha ezalá a játék alá raktak volna egy modern enginet, például a Frostbite 3 vagy az Unreal Engine 4-t, akkor baromi jó lenne a sztori mód. Mert lehet azt mondani, hogy "nem a grafikától lesz jó a játék", mert tökmindegy mennyire basz a sztori és a játékmenet, ha maga a játék olyan retek ocsmány, hogy inkább kiszúrnád a szemeid, és hallgatnál helyette egy kis Szikora Robit.
Viszont a CoD 4 Remastered valami iszonyat jól néz ki. Minden, de tényleg mindent textúrát lecseréltek, sőt, még plusz tartalmakat is pakoltak a játékba ( a játék elején lévő kiképző terület, hol megkapjuk Soapot, már rendesen bejárható). Szinten minden fegyver hangját felújították, de egyben meg is tartották a régi hangokat. Kivéve talán az RPD, a Barett 50, G36 és a P90, amit teljesen új hangokat kaptak, és végre nem basszák az ember fülét. Minden egyes kis retek és kosz HD textúrákat kapott, az épületek belseje rendesen be van rendezve, a hangok baromi jók, a fényverések baromi szépek, teljes a nosztalgia. Nem néz ki úgy, mint a BF1, de az eredetihez képes nekem olyan, mint a Last of US Remaster verzió.
Szerkesztette: Capac - 2016.11.13. 00:41